بازی هایی که باعث می شوند فکر کنیم
انتشار: بهمن 11، 1403
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

بازی هایی که باعث می شوند فکر کنیم


بازی های تخیل گاهی اوقات مباحث مهم و به روش های مختلف را برای طرفداران خود یک پیام مهم مطالعه می کنند. پیامی که ممکن است ذهن ما را برای چند روز اشغال کند و در مورد آن فکر کند یا در مورد آن با دوستان و آشنایان در مورد این موضوع بحث کند. در تیم ویجاتو این هفته ، ما از ویراستاران درباره بازی هایی که برای چند روز در تفکر آنها شرکت کرده بودند سؤال کردیم و آنها را به چالش کشیدیم. با ویتو همراه باشید.

این یک بازی داخلی برای من بود. این بازی ، اگرچه هیچ گفتگوی واحدی وجود ندارد ، اما در یک شخص دخیل است ، به طوری که شما نمی توانید پاسخ صحیحی برای سؤالاتی که چند روز از آنها خواسته اند پیدا کنید. با این حال ، تعریف INSID از دنیای دیستوپی ، به شما امکان می دهد تا در مورد جامعه فکر کنید ، در مورد مباحث و پیام هایی که بازی می کند و در ذهن شما شرکت می کند فکر کنید. پایان فضای داخلی برای من ، در حالی که برای نفس گیر و غیرمعمول ، یک علامت سؤال را در ذهن من قرار می دهد ، "دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟"

Allerza Talghani

صادقانه بگویم ، بازی های زیادی وجود دارد ، اما یکی از آنها که دوباره می گوید داستان طاعون بود. بازی بسیار عالی است. بعضی مواقع وجود دارد که به هدف خود می رسید این است که صبر کنید و کاری انجام ندهید ، اما وقتی استخوان درست می کنید ، سعی می کنید زودتر آنها را بگیرید و در نهایت به خود آسیب برسانید تا کاری را که می خواهید انجام دهید دریافت کنید. طاعون بسیار بزرگ ، سیلی از موش های گرسنه و سرانجام پایان وحشتناک که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

محمد قرمز نوروزی

یکی از بازی های اخیر و باعث شد من خیلی فکر کنم و باعث شد من به جستجوی فیلم هایی بپردازم که پایان بدن را توضیح می دهد ، ریک ساکت هیل بود. نه تنها داستان اصلی بازی ، بلکه می توانم بگویم که طراحی به جز سایت های مختلف بازی و Animi ، از نظر خوب خوب بود که باعث شد ساعت ها خیس شوم. با توجه به اهداف مختلف بازی ، سعی کردم بهترین پایان بازی را بدست آورم و دیگر توضیح نمی دهم. اما به طور کلی ، وقتی پیام اصلی بازی را پیدا می کنید ، ساعت ها می نشینید و به دیوار نگاه می کنید و به کار جیمز (شخصیت اصلی) فکر می کنید.

آتن هوسسی

یک زندگی عجیب و غریب باعث می شود که همیشه بعد از عنوان نهایی برای یک دوره زمانی به داستان داستان فکر کنم. از همه آنها ، اما نسخه دوم ، زیرا من خودم یک برادر بزرگتر دارم ، در طول بازی چندین بار به من فکر کردم. قبل از تصمیم گیری ، باید در مورد تأثیر اخلاقی که بر دانیل دارید و همچنین شرایطی که با آن روبرو هستید فکر کنید. انتهای بازی در این مورد بسیار خوب است و آن را از ویژگی های شخصی شما و البته وقایع داستان افتخار یا ناامید می کند.

بهراد قلاندارزاده

اگر می خواهم بدون توجه به حالت و شایعه امروز ، عنوانی را برای شکل گیری زندگی خود انتخاب کنم ، قطعاً آخرین مورد ما است.
نه تنها در دوازده سالگی ، این بازی مجذوب دنباله عاطفی شد و عملکرد بی نظیری برای گفتن بیکر و اشلی جانسون ، که من دائماً با خودم بلند می شدم ، زبان انگلیسی را به من آموختم که صحبت کنم - بنابراین من هنوز هم بعد از سریال های آن را نگه داشتم 13 سال - این همان چیزی بود که من بودم. این بازی در آن دوره به من آموخت که "مرد" یا به عبارت دیگر پدر بود. به کسانی که دوستشان دارید اهمیت دهید و مراقبت کنید. من به من صبر و مشکلات را به من آموختم ، اگرچه او زنده بود. برای مراقبت از افرادی که دوستشان دارید ، گاهی اوقات ممکن است در شرایط مناسب نباشد و به بسیاری از افراد دیگر آسیب برساند.
این بازی در نقش پدر مجروح بسیار غرق می شود تا هر پدر کنسول را در اختیار داشته باشد و اتاق عمل را باز کند بدون شک ماشه را بدون کوچکترین بهبودی می کشد و دندان ها و دندان های محبوب خود را نجات می دهد.

علی

کاربر ماریو وی هفته گذشته در این موقعیت نوشت:

خوب ، برای من ، من بازی های زیادی را با رمان داستان و جو در ذهنم به اشتراک گذاشتم و به آن فکر کردم.
اما بیشتر آنها سریال Walking Dead بودند ، به ویژه اولین سیسن ، که به زیبایی داستان لی و کلمنتین را روایت می کرد و با گزینه های مهم ما ، با صحنه های دردناک و گاه مرموز ، داستان را تحت تأثیر قرار می داد. فضای و داستان مرموز که مدتهاست در ذهن شما شرکت کرده است.

ماریو

همچنین نظر کاربر آقای مورفوس در مورد موضوع:

ممکن است بسیاری مرا نپذیرد ، اما خدای جنگ برای من داستانی بسیار عالی بود که به من فکر کنم. داستان نشان داد که کرت ویتزیس چگونه خوب فکر می کند. از یک طرف ، آنتریوس بود که نمی خواست پدرش را در حال مرگ و کرتوس که تنها آینده پسرش بود ، ترک کند. در ابتدا ، ما قبلاً سمت کرت را می گرفتیم ، اما وقتی با آترئوس یک ماجراجویی بودیم ، آن را درک کردیم. سرانجام ، DLC Valhala خاطرات جالبی از کرت بود و با کمک پرتو کرت را با گناهان خود ساخته بود.

آقای مورفوس

با چه بازی روبرو شدید تا داستان و فضای آن برای مدت طولانی در ذهن شما دخیل باشد؟ حتما نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع: https://vigiato.net/p/580041