
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
بازی هایی که باعث می شوند فکر کنیم
بازی های تخیل گاهی اوقات مباحث مهم و به روش های مختلف را برای طرفداران خود یک پیام مهم مطالعه می کنند. پیامی که ممکن است ذهن ما را برای چند روز اشغال کند و در مورد آن فکر کند یا در مورد آن با دوستان و آشنایان در مورد این موضوع بحث کند. در تیم ویجاتو این هفته ، ما از ویراستاران درباره بازی هایی که برای چند روز در تفکر آنها شرکت کرده بودند سؤال کردیم و آنها را به چالش کشیدیم. با ویتو همراه باشید.

این یک بازی داخلی برای من بود. این بازی ، اگرچه هیچ گفتگوی واحدی وجود ندارد ، اما در یک شخص دخیل است ، به طوری که شما نمی توانید پاسخ صحیحی برای سؤالاتی که چند روز از آنها خواسته اند پیدا کنید. با این حال ، تعریف INSID از دنیای دیستوپی ، به شما امکان می دهد تا در مورد جامعه فکر کنید ، در مورد مباحث و پیام هایی که بازی می کند و در ذهن شما شرکت می کند فکر کنید. پایان فضای داخلی برای من ، در حالی که برای نفس گیر و غیرمعمول ، یک علامت سؤال را در ذهن من قرار می دهد ، "دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟"
Allerza Talghani
صادقانه بگویم ، بازی های زیادی وجود دارد ، اما یکی از آنها که دوباره می گوید داستان طاعون بود. بازی بسیار عالی است. بعضی مواقع وجود دارد که به هدف خود می رسید این است که صبر کنید و کاری انجام ندهید ، اما وقتی استخوان درست می کنید ، سعی می کنید زودتر آنها را بگیرید و در نهایت به خود آسیب برسانید تا کاری را که می خواهید انجام دهید دریافت کنید. طاعون بسیار بزرگ ، سیلی از موش های گرسنه و سرانجام پایان وحشتناک که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.
محمد قرمز نوروزی
یکی از بازی های اخیر و باعث شد من خیلی فکر کنم و باعث شد من به جستجوی فیلم هایی بپردازم که پایان بدن را توضیح می دهد ، ریک ساکت هیل بود. نه تنها داستان اصلی بازی ، بلکه می توانم بگویم که طراحی به جز سایت های مختلف بازی و Animi ، از نظر خوب خوب بود که باعث شد ساعت ها خیس شوم. با توجه به اهداف مختلف بازی ، سعی کردم بهترین پایان بازی را بدست آورم و دیگر توضیح نمی دهم. اما به طور کلی ، وقتی پیام اصلی بازی را پیدا می کنید ، ساعت ها می نشینید و به دیوار نگاه می کنید و به کار جیمز (شخصیت اصلی) فکر می کنید.
آتن هوسسی
یک زندگی عجیب و غریب باعث می شود که همیشه بعد از عنوان نهایی برای یک دوره زمانی به داستان داستان فکر کنم. از همه آنها ، اما نسخه دوم ، زیرا من خودم یک برادر بزرگتر دارم ، در طول بازی چندین بار به من فکر کردم. قبل از تصمیم گیری ، باید در مورد تأثیر اخلاقی که بر دانیل دارید و همچنین شرایطی که با آن روبرو هستید فکر کنید. انتهای بازی در این مورد بسیار خوب است و آن را از ویژگی های شخصی شما و البته وقایع داستان افتخار یا ناامید می کند.
بهراد قلاندارزاده
اگر می خواهم بدون توجه به حالت و شایعه امروز ، عنوانی را برای شکل گیری زندگی خود انتخاب کنم ، قطعاً آخرین مورد ما است.
نه تنها در دوازده سالگی ، این بازی مجذوب دنباله عاطفی شد و عملکرد بی نظیری برای گفتن بیکر و اشلی جانسون ، که من دائماً با خودم بلند می شدم ، زبان انگلیسی را به من آموختم که صحبت کنم - بنابراین من هنوز هم بعد از سریال های آن را نگه داشتم 13 سال - این همان چیزی بود که من بودم. این بازی در آن دوره به من آموخت که "مرد" یا به عبارت دیگر پدر بود. به کسانی که دوستشان دارید اهمیت دهید و مراقبت کنید. من به من صبر و مشکلات را به من آموختم ، اگرچه او زنده بود. برای مراقبت از افرادی که دوستشان دارید ، گاهی اوقات ممکن است در شرایط مناسب نباشد و به بسیاری از افراد دیگر آسیب برساند.
این بازی در نقش پدر مجروح بسیار غرق می شود تا هر پدر کنسول را در اختیار داشته باشد و اتاق عمل را باز کند بدون شک ماشه را بدون کوچکترین بهبودی می کشد و دندان ها و دندان های محبوب خود را نجات می دهد.
کاربر ماریو وی هفته گذشته در این موقعیت نوشت:
خوب ، برای من ، من بازی های زیادی را با رمان داستان و جو در ذهنم به اشتراک گذاشتم و به آن فکر کردم.
اما بیشتر آنها سریال Walking Dead بودند ، به ویژه اولین سیسن ، که به زیبایی داستان لی و کلمنتین را روایت می کرد و با گزینه های مهم ما ، با صحنه های دردناک و گاه مرموز ، داستان را تحت تأثیر قرار می داد. فضای و داستان مرموز که مدتهاست در ذهن شما شرکت کرده است.
همچنین نظر کاربر آقای مورفوس در مورد موضوع:
ممکن است بسیاری مرا نپذیرد ، اما خدای جنگ برای من داستانی بسیار عالی بود که به من فکر کنم. داستان نشان داد که کرت ویتزیس چگونه خوب فکر می کند. از یک طرف ، آنتریوس بود که نمی خواست پدرش را در حال مرگ و کرتوس که تنها آینده پسرش بود ، ترک کند. در ابتدا ، ما قبلاً سمت کرت را می گرفتیم ، اما وقتی با آترئوس یک ماجراجویی بودیم ، آن را درک کردیم. سرانجام ، DLC Valhala خاطرات جالبی از کرت بود و با کمک پرتو کرت را با گناهان خود ساخته بود.
آقای مورفوسبا چه بازی روبرو شدید تا داستان و فضای آن برای مدت طولانی در ذهن شما دخیل باشد؟ حتما نظر خود را با ما در میان بگذارید.
موضوع تیم Wijiato هفته آینده درباره "هر واحد کنترل که دوستش داشتیم ، اما ما هرگز با آن روبرو نشده ایم. در بیست تا سی سال گذشته صفحه کلیدهای زیادی وجود داشته است که ممکن است در معرض سر و صدای زیادی قرار گرفته باشد ، اما ما هرگز فرصتی برای خرید آن نداشته ایم. اخیراً به دلیل قیمت ها و نوسانات ، متأسفانه خرید پانل های جدید با لباس بازی دشوار بود. با این حال ، هر واحد کنترل را که می خواستید بخرید برای ما بنویسید ، اما این برای هر دوی آنها اتفاق نیفتاد و من متاسفم! بهترین نظرات هفته آینده در پست خواهد بود.
منبع: https://vigiato.net/p/580041