آموزش طراحی لوگو ساده با فتوشاپ طراحی لوگو

من در تلاشم با ارائه مطالب کاربردی و آموزش های اصولی شما را در این مسیر همراهی کنم. به این ترتیب صفحه ای دارای عکس و نام دارنده سایت و توضیحاتی در مورد او در فتوشاپ ایجاد کرده اید. در قسمت طرح ها پوشه هایی با اسامی work،left sidebar و description ایجاد کنید. همانطور که از نام آن مشخص است در این نوع طراحی از انیمیشن و یا تصاویر متحرک برای جذابیت بیشتر استفاده می شود و زبان برنامه نویسی استفاده شده در این طراحی HTML و CSS می باشد. این نوع طراحی بهره کمی از تکنیک های گرافیکی می برد و اولویت این نوع طراحی ها ارائه محتوا و اطلاعات می باشد. اشکال و نوشته های خود را به فریم تبدیل کنید و به عنوان یک عنصر ثابت استفاده نمایید.

عینک هوشمند فیس بوک رونمایی شد/ عکس

آموزش طراحی لوگو ساده با فتوشاپ طراحی لوگو

البته کمپانی بزرگ ادوبی، در ورژن‌های جدید، یادگیری ادوبی فتوشاپ را برای افراد تازه‌کار آسان و دسترس‌پذیر ساخته است. اما باز هم یک نرم‌افزار گرافیکی پیچیده است که شاید در دفعات اول نتوانید با هیچکدام از ابزارهای آن به درستی کار کنید. قطعا کاربرد این نرم‌افزار بسیار بیشتر و گسترده‌تر از ویرایش عکس و تصویر است.

تمام این توضیحات بوسیله نرم افزارهای گرافیکی انجام می شود که بهترین آنها فتوشاپ است . یکی از مهمترین قابلیتهای فتوشاپ امکان روتوش و بازسازی تصاویر هست و با این کار میتونید انواع چین و چروک ، لک و خالکوبی ، خال ، جوش ، زخم و سوختگی را از روی عکسها و تصاویر بردارید . و اما تا به الان شما یادگیری فتوشاپ را آغاز کردید و اکنون نوبت به حرفه‌ای شدن است.

برای سفارش آنلاین طراحی لوگو کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی لوگو ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. بخش آموزش حرفه ای فتوشاپ که مخصوص دوستانی هست که می‌خواهند فتوشاپ را از پایه به صورت تخصصی به همراه پشتیبانی فنی و آموزشی یاد بگیرند و در مدت زمان خیلی کوتاه‌تری از فتوشاپ به درآمد عالی برسند. طراحی گرافیک راف که در سال ۱۹۲۷ منتشر شد، به عنوان اولین کتابی است که در عنوان آن «طراحی گرافیک» در‌نظر طراحی گرافیک در هلند گرفته شده‌است. سلام من دوره را ثبت نام کردم ولی دسترسی برای دانلود قسمت ۳ و ۴ برام باز نمی شه؟ لطف می کنید بررسی کنید.

  • کار با Adobe Typekit جهت سفارشی سازی فونت های دلخواه آموزش داده می شود و در ادامه فرآیند اعمال پاراگراف در متون بعنوان یک محدوده متنی بررسی می شود.
  • از ابزار Direct Selection (پیکان سفید) برای انتخاب و جابجایی یک بخش مسیر مشخص، نقطه های بر روی مسیر یا جهت هندل استفاده کنید.
  • در این طراحی همه چیز در یک صفحه نمایش داده می شود و صفحه جدیدی برای هر عنوان و موضوعی باز نمی شود.
  • لوگو چیزی است که مردم شما را به خاطر می آورند و اگر بتوانید شهرت کافی را به دست آورید، مردم شروع به استفاده و تبلیغ لوگوی نام تجاری شما در جاهای دیگر می کنند و اعتبار بیشتری برای شما ایجاد می کنند.
  • از آموزش مقدماتی (کار و معرفی ابزار) تا پیشرفته (طراحی قالب ، پوستر و…) در این قسمت به صورت دقیق آموزش داده شده است .

روتوش، ویرایش ویدئویی، طراحی برای چاپ و حتی جُرم‌شناسی بخشی از کاربردهای فتوشاپ است که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. لوگو گوگل کروم در طول سالها تکامل یافته است اما حتی این نسخه قدیمی لوگو هنوز یک پیش نمایش زیبا از این است که چگونه اقدامات ساده فتوشاپ می توانند به یک تجربه لوگو منحصر به فرد منجر شوند. Photoshop نیز انتخاب خوبی است، زیرا به شما امکان می دهد جلوه های منحصر به فردی ایجاد کنید که ممکن است در یک برنامه بردار ایجاد نشوند. در انجام میدم، سریع و ساده و امن، کارهای خود را به متخصصین و فریلنسرها بسپارید.

اگر نگاهی به اطراف خودمان بیندازیم، به احتمال زیاد یکی از محصولات طراحی شده توسط نرم افزار فتوشاپ را خواهیم دید. در ادامه چند مورد از مهمترین کاربردهای فتوشاپ شرح می‌دهیم. با سری جدید تصاویری که بر روی آنها روتوش انجام شده است در خدمت شما هستم .

تمرین کردن طراحی Sketching با فتوشاپ

(Alt / Option (Mac را فشار داده و نگه دارید و با Zoom Tool برای zoom out یا کوچک نمایی کلیک کنید. Rectangle Tool وکتورهای مستطیل شکل ، مسیر یا پیکسل را ترسیم می کند. دکمه Shift را فشار دهید و نگه دارید تا شکل را به یک مربع کامل تبدیل کنید. از ابزار Direct Selection (پیکان سفید) برای انتخاب و جابجایی یک بخش مسیر مشخص، نقطه های بر روی مسیر یا جهت هندل استفاده کنید. از Path Selection Tool (پیکان سیاه) در فتوشاپ استفاده کنید تا کل مسیر را به طور همزمان انتخاب کرده و حرکت دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار