استفاد از ویدئو وال چه مزایایی دارد؟

با توجه به این موارد به خوبی میتوانید گزینه مناسب محیط تجاری مورد نظر خود را پیدا کنید. با استفاده از ماژولهای OPS در ارتباط با زنجیره دیزی DVI، میتوانید فوراً تابلوهای حاشیهای فوقالعاده باریک BenQ را برای نصب ویدئو وال تماشایی وصل کنید که مطمئناً چشمهای مشتریان را جلب میکنند. شما میتوانید انواع تلویزیون و نمایشگر شهری، نمایشگاهی و کنسرتی ویدئو والها را با بهترین کیفیت و قیمتها از شرکت نمارنتر اجاره یا خریداری کنید. تلویزیون های رنگی سال ۹۱۲۵ از راه رسیدند و همچنین اولین برنامه ی رنگی تلویزیون در سال ۹۱۲۵ از شبکهی NBC پخش شد. و یا در مواقعی ماژول های بی کیفیت وارداتی که در کمپانی های رده پایین تر و کوچکتر در کشور چین ساخته میشد استفاده شد… فروشگاه پویا سیستم در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و با تمرکز به تامین و فروش قطعات تابلو روان در سالیان متوالی توانست بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده سازد و با مرور زمان لوازم تابلو ثابت و نورپردازی و همچنین تابلو حروف برجسته به محصولات این فروشگاه اضافه شد . این نمایشگر میتواند به انجام وظایف یک کارمند در زمان کمتر کمک کند. این نوع نمایشگرها دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند (از 3 میلیمتر تا کمتر از 1 میلیمتر).

حالا شما در نظر بگیرید که برای یک نمایش فیلم یا نوشته های ریز باید قیمت تابلو روان هفت رنگ را پرداخت نمایید تا بتوانید از امکانات را به شما بدهد، تابلو روان فول کالر قیمت به نسبت بالاتری از سینگل کالر ها دارند. نرمافزار مدیریت محتوا مشاغل را قادر میسازد تا محتوای نمایش دادهشده در صفحهها را سفارشیسازی کنند. متروکس M9138 در سیستم های ویدئو وال (Video wall) استفاده می شود که قادر است 3 خروجی تصویر برای 3 مانیتور در اختیار کاربر قرار دهد. کل ویدیو وال را می توان در چند ثانیه کالیبره کرد، و کالیبراسیون رنگ BenQ در میان معدود نرم افزارهای منتخب موجود است که قادر به انجام کالیبراسیون WRGB همزمان است.

به این صورت که اگر نوع طیف دار را انتخاب کنید؛ می توانید در قسمت پس زمینه نوشته های تابلو، انیمیشن قرار داده و یا اینکه در تابلو، فیلم پخش کنید. امروزه ما در حال زندگی در میان میلیاردها صفحه نمایشگر کوچک و بزرگ هستیم که رنگ و نور بیشتری را به دنیای ما پاشیدهاند. خردهفروشها میتوانند با استفاده از یک نمایشگر، هزاران مشتری را در مورد تخفیفها و سایر رویدادهای مهم فروشگاه آگاه کنند. استفاده از نمایشگرها ترفندی بسیار عالی در میان ارائهدهندگان خدمات پیشگام است که به نگهداشتن مشتری با صبر و حوصله کمک بزرگی میکند. از جمله رسانههایی که میتوان از آنها استفاده کرد و خدمات و کالاهای تولیدی را بهتر نشان داد، نمایشگرهای شهری و ویدئو وال است.

Warranty exclusions may apply. برای اینکه یک LED بتواند روشن شود می بایست ابتدا یک فرمان روشن به آن داده شود (Data Apply) و سپس جریان تغذیه آن برقرار گردد (Driving) . همواره به دلیل اینکه نمایشگرهای شهری در قسمت هیا پر رفت و آمد شهر نصب می وشند، از همین رو بازدید خوبی نیز دارند. این مشکل در صورتی که پروژکتور به صورت پنهان نصب شده باشد پیچیدهتر میشود زیرا دسترسی به آن همیشه خستهکننده و زمانبر است. تابلو روان های led که به منظور انجام تبلیغات ها و یا نصب کردن در سر در مغازه ها در بازار موجود است با استفاده از قطعاتی نیز ساخته می شود. قاب تابلو نصب آن را در مکان مورد نظر آسان می کند. به صورت کلی هرکجا نیاز داشتید که پیام خود را با جلب توجه خاصی به عابرین انتقال دهید، تابلو روان برای شما کاربردی است.

برای یک تابلو روان تمام رنگی (فول کالر)، مقدار «رفرش ریت» حداقل باید ۴۰۰ باشد. تلویزیون شهری مثل تابلو LED میباشد ولی این مزیت را دارد که توانایی نمایش فیلم به صورت تمام رنگ را دارا میباشد به دلیل آن که ماژولی که در ساخت تلویزیون شهری مورد استفاده قرار میگیرد ماژول تمام رنگ میباشد و مادربرد مورد استفاده در آن هم برد کنترل تابلو روان فول کالر میباشد. انواع ماژول ها بصورت تک رنگ و سه رنگ (سبز، قرمز با رنگ ترکیبی زرد و یا آبی-قرمز با رنگ ترکیبی بنفش) یا فول کالر با قابلیت پخش تمام رنگ عرضه میشوند. همچنین شما میتوانید با خرید انواع مدل های آرام بند که دارای آرامبند های دو سرعته، سه سرعته و هیدرولیکی و با انواع برند های مختلف آرام بند ادلر، کینگ، فاتلس، ان اچ ان و.. یکی از راههای قابل توجه برای نشان دادن برند تجاری و تبلیغ بهینه محصولات استفاده از رسانههای عمومی است.

این تلویزیون و نمایشگر شهری با ابعاد متنوع و در اندازههای مختلف تولید میشوند و در دسترس قرار میگیرند. از موارد استفاده از این تلویزیون به مکانهایی نظیر تالارها، آمفی تئاترها، ورزشگاهها و … را که مایلید بر روی دیوار و در کنار نمایشگر ها قرار بدهید تعیین کنید تا پس از نصب این سیستم ویدئو وال (Video Wall)، مشکلی در خصوص جانمایی سایر اجزا asilight نداشته باشید. اگر می خواهید تابلو روان تبلیغاتی شما کیفیت بهتری داشته باشد بهتر است پیکسل ها به همدیگر نزدیک تر باشند زیرا هر چه پیکسل ها به هم نزدیکتر شوند می توان پیکسل های بیشتری را روی تابلو جای داد و تصویر باکیفیت تر خواهد شد. بهعنوانمثال، مراکز خرید بزرگ میتوانند نقشهها را بر روی نمایشگر نشان دهند، پارکها و استادیومها میتوانند پاسخ سؤالات متداول را به نمایش بگذارند و بیمارستانها نیز میتوانند خدمات ارائهشده بهصورت آنلاین را نشان دهند. کاربرد ویدئو وال را میتوان در سیستمهای چندمنظوره مانند تمامی سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی مشاهده کرد. با توجه به ویژگی این محصول برای نمایش طولانی مدت تصاویر، میتوان از آن در مراکز مهم نظامی و یا برای پخش تبلیغات در محیطهای بسته تجاری استفاده کرد. البته در کنار نمایش بهتر محصولات از این نمایشگرها میتوان برای مراکز صنعتی، نظامی و کنترل شهری نیز استفاده کرد.

اما قبل از بیان این تفاوتها، آشنایی با این دو محصول راهکار خوبی برای درک بهتر تفاوتها است. همانطور که بیان شد سیستم ویدئو وال، یک سیستم ویدئو دیواری است که به صورت یکپارچه و مداوم درحال کار است و از قابلیتهای ویژهای برخوردار میباشد. همچنین سیستمهای ویدئو وال قابلیت پخش چند تصویر مختلف را به صورت همزمان دارند در حالی که مانیتورهای صنعتی از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. نوع دیگری از این نمایشگرها هستند که با ابعاد متنوع در فضاهای بسته مانند: سالنهای کنفرانس، سالنهای مترو، فرودگاه، تالارها و مکانهای از این دست مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین سیستمهای وال اسکرین در امور تبلیغاتی و اطلاعرسانی نیز بسیار هدفمند عمل کردهاند؛ به طوریکه از این سیستم در مجتمعهای تجاری، رستورانها، سالنهای کنفرانس، نمایشگاههای بینالمللی، سالنهای تئاتر و سینما، بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی، بردهای خبررسانی، مراکز درمانی، بیمارستانها، موسسات مالی، بانکها، مکانهای گردشگری، آژانسهای مسافرتی، هتلها، فرهنگسراها، اماکن مذهبی، تالارهای پذیرایی و… تا به امروز، معمولاً از نمایشگرها (بهویژه نمایشگرهای LED) در خردهفروشیها برای تبلیغات و اطلاعرسانی رویدادهایی مانند روزهای تخفیف و غیره استفاده میشده است. دوره آموزش اتوکد با بیش از 20 جلسه ویدئو با کیفیت آموزشی،تکنیک و ترفند های ترسیم نقشه های فاز یک رو از مقدماتی تا پیشرفته با جزئیاتی کامل و به صورت کاملا پروژه محور بهتون آموزش میده.

همچنین این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده به صورت ۲۴ ساعته را دارند .اما باید به این نکته توجه کنید که عمر لامپ تصاویر در این نمایشگر پایین است و این مسئله در گذر زمان باعث افزایش هزینه نگهداری آن میشود. مردم توجه زیادی به تبلیغات انیمیشنی و متحرک دارند و استفاده از تلویزیون شهری باعث میشود که آمار بازدید و خرید و فروش افزایش یابد. گذشته از این که نمایشگرهای شهری از لحاظ کیفیت تصویر دستهبندی میشوند، از لحاظ نوع کاربری نیز در دو گروه مختلف جای میگیرند. تلویزیونهای شهری به لحاظ جنس پیکسل به دو نوع اصلی تقسیم میشوند. برای انتخاب آداپتور با جریان مناسب تعداد ال ای دی های قرمز ( به صورت دسته های 5 تایی سری شده و به طور موازی به مقاومت مناسب وصل می شوند) بر 5 تقسیم شده و عدد حاصل در 02/0 ضرب می شود. همچنین شدت نور بر اساس کندل بر متر مربع محاسبه میشود و هر چه این عدد بالاتر و بیشتر باشد، شدت نور در نمایش تصاویر ویدئو وال بیشتر میشود. اندازه نقاط هم با عددی بین 1 تا 15 سنجیده میشود که کیفیت LED هایی با عدد کوچکتر بالاتر خواهد بود و به همین نسبت قیمت آن هم افزایش پیدا میکند.

نمارنتر یکی از شرکتهای وارد کننده این نمایشگرهای شهری و نمایشگاهی است که محصولات با کیفیت را با کمترین قیمت در بازار به فروش میرساند. علاوه بر این کاربران میتوانند از نرمافزار متخصص رنگ سامسونگ (Samsung Color Expert) که یک نرمافزار قدرتمند و رایگان است برای بهینهسازی تنظیمات نمایشگر استفاده کنند. نمایشگرهای فوق باریک BenQ علاوه بر بهبود مدیریت آسان محتوا، از نرمافزار X-Sign پشتیبانی میکنند و به شما این امکان را میدهند که به راحتی پیامهای ویدیویی 4K را با بیش از 100 الگوی داخلی ایجاد و غنیسازی کنید. ویدئو وال درواقع یک دیوار چند نمایشگره یا مجموعهای از نمایشگرهایی است که با اتصال به یکدیگر (مانند یک دیوار کاشیکاری شده) یک صفحهنمایش بزرگ را ایجاد میکنند. ویدئو والها (Video Wall) ازجمله نمایشگرهایی هستند که بسته به کاربرد آنها در ابعاد و اندازههای متفاوتی در دسترس خریداران و نهادهای مختلف قرار میگیرند.

استفاده از فضای محدود و کاهش آلودگیهای صوتی و حرارتی باعث شده که کاربران علاقه زیادی به این مدل ویدئو وال داشته باشند. نادیده گرفتن آنها توسط مشتریان، کارمندان یا بازدیدکنندگان دشوار است و این باعث میشود ویدئو والها به ابزاری ایده آل برای برندهای تجاری یا کمپینهای اطلاعاتی یک سازمان تبدیل شوند. بعضی از انواع مانیتور صنعتی بدون لبه تولید میشوند تا قابل قرار گرفتن در کنار نمایشگرهای دیگر یا دکوراسیون ویژه باشند. ما در این بخش، لیستی از مهم ترین اجزای تابلو های روان ارائه می دهیم و سپس به بررسی جزئی و تک به تک آن ها می پردازیم تا درباره چیستی و نیز کاربرد آن ها بیشتر بیاموزیم. سختافزار بهتمامی اجزای فیزیکی تشکیلدهنده سیستم گفته میشود.

استفاده از آن ها در اماکن نظامی مانند زندانها و پادگانها، فرودگاهها، ایستگاههای راهآهن، اعلام مسیر، اتاق کنترل، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و… نور ساطع شده از آن ها سالم و خیره کننده است. با فناوری پیشرو در صنعت DisplayPort 1.1a chain daisy، نمایشگرهای حاشیه بسیار باریک BenQ برای نمایش تصاویر خیره کننده 4K UHD در یک نصب ویدیو وال 2×2 طراحی شده اند. در استعلام گرفتن قیمت های تابلو روان هزینه ارسال ، نصب و راه اندازی جداگانه محاسبه می شود . در این نوع از سیستم ویدئو دیواری تصاویر از کنار هم قرار گرفتن لامپهای LED به صورت پیوسته ایجاد میشوند. در این مدل ویدئو وال لامپهای بسیار ال ای دی در کنار هم قرار میگیرند و تصاویر را نمایش میدهند. ویدئو والهای DLP به علت بهکار گرفته شدن لامپ تصویر در آنها قطر نسبتا زیادی دارند؛ از بزرگترین مزیتهای این نوع، باریک بودن خطوط Bezel در آنها است؛ خطوط Bezel خطوطیاند که قاب و صفحات نمایشگرها توسط آنها در کنار یکدیگر قرار میگیرند. مقاومت و استحکام بالای مانیتور که آن را گزینه مناسبی برای فضاهای باز میکند. فریم آماده توسط شرکت های سازنده طراحی و ساخته می شوند و می توان آن ها را خریداری کرد. در کنار این ویژگیها باید آلودگی حرارتی و صوتی بسیار زیاد این مدل نمایشگر را در نظر گرفت.

سری حاشیههای بسیار باریک BenQ به گونهای طراحی شده است که در میان باریکترین ویدئو وال های حاشیهبهقاب جهان با طیف گستردهای از گزینههای اتصال ساخته شده است. با افزایش تطبیق پذیری، نمایشگرهای حاشیه بسیار باریک BenQ از استاندارد Open Pluggable Specification (OPS) پشتیبانی می کنند که به شما امکان می دهد ماژول های اختیاری را در صفحه نمایش قرار دهید تا اتصال و عملکرد را بدون پخش کننده رسانه خارجی گسترش دهید. نمی باشند. بهترین مزیت این کنترل کننده ها نوع عملکرد و قابلیت اطمینان زیاد در آنها می باشد. مانیتورهای صنعتی برای اینکه بهترین عملکرد را به ما بدهند باید یکسری ویژگی داشته باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار