اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | gamerforum

بعد از این، حدودا هر دو ماه که یک فصل نامیده می‌شود، محتوایی به این بازی اضافه می‌شود و به بهانه این محتوا ، آیتم‌های مفصلی به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکن آن‌ها را خریداری کند اما روند بازی تغییری نمی‌کند. وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند. همچنین امکانات ارتباطی مختلف باعث می‌شود، افرادی که دوست دارند زمانی را با دوستان خود بگذارنند، این بازی را دوست داشته باشند.

جستجو در شهر سخت افزار

اکتیویژن هنوز تاریخی برای انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 ارایه نکرده. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، معتقد است که وارزون 2 در سال 2023 منتشر خواهد شد. احتمالا در مارس 2023، و در سومین سالگرد ورود Modern Warfare. اگر از لحاظ تاریخچه‌ای هم بررسی کنیم، میبینیم که اکتیویژن معمولا دوست دارد چند ماهی بین انتشار نسخه اصلی کالاف دیوتی و نسخه وارزون فاصله بیندازد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

http://eco-communication.irهمچنین سه اسلحه جدید در دسته‌های رایفل، شاتگان و تکتیکال مجله خبری گیمر فروم خواهند شد که به ترتیب، ISO Hemlock و KV Broadside و Crossbow خواهند بود. همچنین دو شمشیر Dual Kodachis نیز در کنار سلاح Tempus Torrent که یک Marksman Rifle است نیز در فصل دوم بازی وارزون 2 در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. چرا که ممکن است از اکانت و اطلاعات شما سوء استفاده شده و عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد .

  • چرا که ممکن است از اکانت و اطلاعات شما سوء استفاده شده و عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد .
  • به این ترتیب خود سیستم برای شما یک نام کاربری انتخاب خواهد کرد.
  • در این بین هم رویداد­ها و چالش­های مختلف به صورت هفتگی برگزار می­شود که باعث جذابیت بیشتر و کسب جوایز مختلف می­شود.
  • این بدان معناست که در ابتدای بازی شما از یک کوله پشتی کوچک برخوردار هستید که طبیعتا فضای محدودی دارد و در نقشه می‌توانید به کوله‌ پشتی‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنید.
  • توجه داشته باشید که گذراندن این مرحله می‌تواند بازی شما را تحت تاثیر خود قرار داده و بازی بهتر و هیجان‌انگیزتری را برای شما به ارمغان آورد.
به‌علاوه، توسعه‌دهنده‌ها جوایزی را برای کسانی که Pre-register را انجام می‌دهند درنظر گرفته‌اند. برای یک جنگ تمام عیار آماده شویداپراتورها در اصل اسم‌های فرنچایز کالاف دیوتی هستند که به کاراکترها داده می‌شود. بسیاری از اپراتورهای وارزون موبایل، همان‌هایی هستند که در کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 می‌بینیم. اما انتظارش را داشته باشید که به‌زودی کاراکترهای قدیمی کالاف و همین‌طور کاراکترهایی به این عنوان مرتبط نیستند را ببینید. مثلا همین اخیرا دیدیم که پوگبا، مسی و نیمار جونیور به COD Mobile و Warzone 2.0 اضافه شدند.

همچنین امروز اکتیویژن در دیسکورد باشگاه اخبار وارزون موبایل را به صورت رسمی راه‌اندازی کرد تا اخبار ساخت این بازی را با کاربرهای خود در میان بگذارد. بنابر اعلام شرکت، از امروز چهارشنبه 16 نوامبر (25 آبان) گیمرها باید نسخه وارزون 2.0 را دانلود و به بازی کردن با آن بپردازند. ظاهراً از لحظه خاموش شدن سرورهای وارزون 1 تا امکان دانلود وارزون 2 برای هر منطقه تنها 2 ساعت زمان فاصله خواهد بود. به همین دلیل گیمرها زمان زیادی را بدون امکان بازی در یکی از نسخه‌ها منتظر نخواهند ماند. گیمرها در کشورهای دیگر از حدود ساعت 16 امروز (به وقت ایران) امکان دانلود را به نوبت خواهند داشت که پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت زمان 24 ساعت امکان دانلود برای همه کاربران در سراسر دنیا فراهم شود.

معرفی کامل بازی Hogwarts legacy | میراث هاگوارتز + تاریخ انتشار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار