بایگانی‌های کتاب چاپی زی کالا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به “انتشارات آثار سبز” می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین تجارت مجازی آریا (تیمچه) است.

پرفروش ترین کتاب ها در ایران کتاب

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد. پس از خرید کتاب یا انتخاب آن از کتابخانه، بلافاصله می‌توان مطالعه آن را شروع کرد. یک دستگاه یا برنامه می‌تواند حاوی کتاب‌های الکترونیکی زیادی باشد. کتابی که برای خواندن از طریق یک خواننده الکترونیکی اختصاصی یا رایانه و دستگاه‌های دستی به فرم الکترونیکی تبدیل می شود، کتاب الکترونیکی نامیده می شود.

بایگانی‌های کتاب چاپی زی کالا

کتاب‌های الکترونیکی فرمت دیجیتال کتاب‌های چاپی هستند که شامل متن، گرافیک، جداول و است که می‌توان آن را در دستگاه‌های صفحه تخت یا صفحه لمسی، مانند رایانه رومیزی، لپ تاپ، تبلت، موبایل یا کتاب‌خوان، خواند. این که چه موضوعی را برای مطالعه انتخاب کنید بستگی به علاقه شما دارد که در پایان روز زمانی که به خانه رسیدید دوست دارید چه کتابی را در چه زمینه‌ای در دست بگیرید و مطالعه نمایید. همچنین بعضی‌ها دوست دارند کتاب خود را در دست بگیرند و با هر بار ورق زدن بوی کاغذ را احساس کنند و برخی دیگر نسخه الکترونیکی آن را ترجیح می‌دهند. مطالعه کتاب چاپی با تقویت حواس، حافظه، گسترش دامنه لغات و کاهش خطر ابتلا به آلزایمر، به شما این امکان را می‌دهد، تا تخیل خود را‌ در دنیایی دیگر و به بیرون از این زندگی پر از استرس پرواز دهید. همه افراد در دنیای امروزی فرصت مطالعه کردن را دارند و دامنه بسیار گسترده‌ای نیز برای انتخاب اینکه چه‌‌‌‌‌‌‌ چیزی مطالعه کنند، پیش رویشان قرار دارد.

سفارشات

فهرست کتاب‌ها همیشه کمک کننده خوبی هستند و با نگاه کردن به فهرست کتاب و شیوه طبقه بندی آن اطلاعات زیادی کسب فراکتاب خواهید کرد. موضوعات جنایی و داستان‌های کارآگاه‌های معروفی چون پوآرو و شرلوک هلمز، توانایی دارند خلاقیت مغز شما را تحریک کرده و در پایان داستان شما را با نتیجه‌ای که توقع نداشته‌اید روبرو کنند. در صورتی که نویسنده خاصی مد نظرتان است با جستجوی نام او کتاب‌های دیگر آن نویسنده و گاهی نیز بیوگرافی او در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر طلاعات زیادی در مورد کتاب مورد نظرتان ندارید، می‌توانید با یک سرچ ساده بخش‌هایی از کتاب‌ را که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند، ببینید و مطالعه کنید. همچنین با این روش این امکان را دارید که نظر کاربران دیگر را نیز بخوانید. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کتابخانه مرکزی دانشگاه خلیج فارس است.

  • در صورت بروز هرگونه خطا در نمایش و محاسبۀ ارزش ریالی کتاب‌ها، طاقچه حق دارد بدون اطلاع قبلی بخشی از سفارش یا کل آن را از سبد مشتری حذف کند.
  • خواندن کتاب، صرف نظر از هدف شخصی، شغلی یا آموزشی، همیشه در به دست آوردن یا یادگیری چیزهای جدید کمک می کند.
  • کتاب الکترونیکی چیزی نیست جز نسخه الکترونیکی کتاب چاپی.
  • در صورتی که نویسنده خاصی مد نظرتان است با جستجوی نام او کتاب‌های دیگر آن نویسنده و گاهی نیز بیوگرافی او در اختیارتان قرار می‌گیرد.

گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، در سال 1386 و با تالیف و انتشار کتاب “سلام بر ابراهیم” آغاز به کار کرد. پس از اقبال گسترده و بازخوردهای بسیار مثبتی که نسبت به این کتاب در جامعه ایجاد شد، به مرور کتاب‌های دیگری از جمله “سلام بر ابراهیم 2″، “راز کانال کمیل”، “پسرک فلافل فروش”، “علمدار” و کتاب‌های متعددی از این ناشر روانه‌ی بازار نشر شد. انتشارات شهید ابراهیم هادی که بنای کار خود را بر فعالیت غیردولتی و غیرسازمانی (خصوصی) پیرامون سبک زندگی و زندگی‌نامه‌ی شهدا قرار داده، تاکنون موفق به نشر بیش از 85 عنوان کتاب طی حدود ده سال شده است. کتاب خواندنی و مورد استقبال “سه دقیقه در قیامت” این روزها مشغول جابه‌جا کردن رکوردهای فروش بوده و بسیار مورد توجه واقع شده است. 11-وقتی نوبت به جستجوی یک موضوع خاص در یک کتاب چاپی می‌رسد، بسیار دشوار است، زیرا می توان موضوع را در فهرست مطالب جستجو کرد یا در واژه نامه انتهای مقاله. در مقابل، جستجوی برخی از موضوعات در کتاب‌های الکترونیکی بسیار آسان است، زیرا تمام کاری که شما باید انجام دهید تایپ کردن نام در دستگاه خود است و لیست همه موارد ذکر شده را نشان می‌دهد.

کتاب زبان 4000 واژه ضروری در زبان انگلیسی اثر حمیدرضا بلوچ انتشارات دانشیار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار