بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل آپدیت تا فصل اول سال ۲۰۲۳ | gamerforum

بتل پس کالاف دیوتی موبایل قسمتی است که دارای دو بخش رایگان و غیر رایگان می باشد که جوایزی برای شما دارد! ۵۰ لول دارد که با بازی کردن لول شما بالا می رود و جوایز بیشتری می گیرید و با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید بتل پس آیتم های غیر رایگان (قفل شده) نیز برای شما باز می شود. در هر فصل جدید، اسکین های لجندری جدیدی در گردونه ها، باندل ها و یا به صورت جایزه به فصل جدید خواهند آمد.

سی پی یا CP چیست؟ نحوه خرید سی پی ارزان

پس از اتمام فرایند بالا، مجله خبری گیمر فروم حالا کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید، با این حال قبل از این کار پیشهاد می‌کنیم چندین نکته زیر را هم درنظر بگیرید. چند سالی می‌شود که پای بازی‌های موبایل به کامپیوتر ها و لپ تاپ ها باز شده، حالا چه بازی‌هایی که برای ویندوز بهینه‌سازی شده‌اند مانند سری آسفالت و چه بازی‌هایی که از طریق شبیه‌ساز می‌توان روی سیستم اجرا کرد. ما در این مطلب می‌خواهیم نحوه نصب یکی از محبوب‌ترین بازی های موبایل یعنی کالاف دیوتی موبایل روی کامپیوتر را به شما آموزش دهیم. سایت پرشین جم با بهره‌مندی از تیم پشتیبانی حرفه ای این امکان را فراهم میسازد تا سی پی خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن واریز شود و حساب کالاف دیوتی موبایل شما شارژ شود . شاید درحال‌حاضر بتوان بهترین بازی تفنگی را، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.

دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر

در پایان هر تورنمنت، برندگان جوایز فوق‌العاده‌ای بدست می‌آورند؛ پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و به دنیا نشان دهید که چه بازیکنان حرفه‌ای در ایران داریم. در فاصله کشته شدن، یک دوربین هوشمند لحظه‌ مرگتان را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید کسی که این بلا را سر شما آورده، شناسایی کنید؛ پس بلند شوید و انتقام سختی از او بگیرید.

  • همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید حداقل 80 سی پی کالاف دیوتی داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که ۱۰ مورد اول نقشه‌های کوچکی هستند و ۱۱ مورد انتهایی هم بزرگ بوده و می‌توانند میزان حالت‌های مختلفی برای بازی باشند.
  • حساسیت برای گوشی‌های مختلف یکسان نیست و شما می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را هم داشته باشید.
  • جهت دریافت CP رایگان کالاف موبایل شرکت در رقابت ها و مأموریت های این بازی هیجان انگیز را فراموش نکنید.
  • از این مزیت بزرگ می‌توانید برای حرکت سریع‌تر هنگام محدود شدن نقشه بازی نیز استفاده کنید.
  • در بخش Battle Royal تنها دو نقشه وجود دارد که Isolated و Alcatraz نام دارد.
در ادامه با این مود‌های متنوع در حالت چند نفره آشنا می‌شوید که در دو بخش Core و Featured برای شما فراهم شده‌اند. این شرکت با همکاری شرکت سازنده بازی به نام Tencent studio که نقش مهمی در ساخت بازی های چند نفره آنلاین مانند پابجی, فورتنایت در پلتفرم موبایل دارد شروع به ساخت بازی کرد. این مهارت‌ها به شما در پیشبرد سریع مبارزات کمک خواهد کرد و به طور مثال، می‌توانید قدرت‌های مخفی کاری بیشتری داشته و سریع‌تر در محیط حرکت کنید. می‌توانید دشمنان خود را به دام انداخته و از تجربه خود هم استفاده کنید. منافع بیشتری با این تخصص‌ها در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید متحدین بیشتری هم تحت پوشش خود قرار دهید.

http://eco-communication.irاگر توان مبارزه با دشمن روبروی خود را نمی‌بینید و در ارتفاع قرار دارید، می‌توانید با وینگسوت از مهلکه فرار کرده و زنده بمانید. کار تیمی همیشه از ارکان موفقیت در بازی Call of Duty Mobile محسوب می‌شود. شما با کارهای خود می‌توانید تیم خود را به شکست هدایت کرده یا اینکه با همدیگر به پیروزی برسید. کافی است که با تیم خود هماهنگ بوده و نبردها را با استراتژی به پیش ببرید.

CP کالاف دیوتی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار