تاریخچه بازی کلش آف کلنز | gamerforum

منتهی اگرچه این بازی یک عنوان دوست داشتنی است، اما گاهی از اوقات، ایرادات عجیبی پیدا می‌کند که می‌توانند واقعا آزاردهنده باشند. بخش Friendly Battle‌ جزو بهترین قسمت‌های بازی است که طرفداران زیادی نیز دارد. شما در این بخش می‌توانید به دیگر بازیکنان درخواست حمله دهید و آن‌ها نیز می‌توانند به شما حمله کنند و مپ‌تان را به چالش بکشند. منتهی یکی از ایرادات Friendly Battle این است که شما نمی‌توانید انتخاب کنید که با چه نیروی در کلن کستل‌تان؛ به دیگر بازیکنان حمله کنید. به طور کلی گرافیک بازی کلش اف کلنز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند اکثر کاربران را راضی نگه دارد. با این که در سال‌های اخیر ویژگی‌های بیشماری به به بازی اضافه شده که برای مرور تمام آن‌ها حداقل چندین مقاله لازم است اما گرافیک بازی، تغییر بزرگی نداشته است.

  • بلیت طلایی یکی از جدیدترین قابلیت هایی که به این بازی محبوب و دوست داشتنی اضافه شده است.
  • سابقه 7 ساله سایت هزارجم و داشتن اینماد و درگاه بانکی مستقیما به نام خود سایت، از مهترین شاخص‌ها برای انجام خرید مطمئن و با خیال اسوده است.
  • اگر می خواهید سرعت عمل خود را افزایش دهید و در مدت زمان کمی قبیله خود را ارتقاء دهید، لازم است با خرید جم کلش آف کلنز این کار را بکنید.
  • کلش اف کلنز جزو بازی‌های اندرویدی است که حتما باید تجربه کنید.

بازی کلش آف کلنز اولین بار در سال 2012 و برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد. برای دانلود این بازی می‌توانید از طریق اپ استور اقدام کنید و نیازی به پرداخت هیچ پولی نیست. در زمان باز شدن قفل ساختمان‌ساز در سطح 4 تاون هال بازی کلش آف کلنز، یک معدن جواهر وجود دارد که شروع به خراب شدن می‌کند ، اما امکان تعمیر آن در سطح سوم Builder Base وجود دارد. البته فقط تا 4.8 جواهر در روز تولید می‌کند ، اما این به مرور زمان افزایش می‌یابد. بعد از نصب کلش آف کلنز روی سیستم عامل موبایل شما، 500 جم به شما تعلق می‌گیرد.

مزایای خرید پیشنهاد به روز رسانی کلش اف کلنز

همواره سعی ما در جمع آوری جدیدترین اخبار و آموزش‌های بازی جذاب clash of clans می باشد. میتوانیم خود را یک فروشگاه خرید جم کلش اف کلنز و یکی از معتبرترین سایت خرید جم کلش اف کلنز بدانیم . کلش آف کلنز به فارسی به معنای جنگ قبایل میباشد، یک بازی موبایلی است که برای اولین بار در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۲ توسط کمپانی سوپرسل برای گوشی های آندروید و آیفون عرضه شد . قبل از خرید جم کلش آف کلنز مختصری از کمپانی سوپرسل برایتان بگوئیم .

خرید جم براول استارز Brawl Stars

با مجله خبری گیمر فروم بازی کلش آف کلنز از گوگل‌پلی و انجام ماموریت‌های مختلف آن، پیروزی در جنگ‌ها و ارتقای ساختمان‌ها، می‌توانید به‌صورت رایگان جم به‌دست بیاورید. برای حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز در موبایل در دستگاه‌های آیفون نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی ندارید. اما برای دستگاه‌های اندرویدی باید حتما از این برنامه استفاده کنید. در صورتی که در این بازی نیاز به منابع بیشتر داشتید، می‌توانید در لحظه آن‌ها را از فروشگاه این بازی خریداری کنید. البته برای این منظور، باید حساب کاربری کلش آف کلنز شما به اکانت اپل آیدی متصل شود. در صورت نیاز هم می‌توانید این خرید را از فروشگاه‌های واسطه انجام دهید.

اما به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، نمی‌توان به درستی این خرید را انجام داد. با این حال، در حال حاضر می‌توان با راهکارهایی در اندروید و آیفون این مشکل را رفع کرد. برای حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز در اندروید و آیفون با ما همراه باشید. بازی کلش اف کلنز استراتژی محبوب و اعتیاد آور از سوی کمپانی معروف سوپرسل ساخته و ارایه شده است .

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار