تاریخچه کلش اف کلنز+ترفندهای کلش+حقایق بازی کلش+جم رایگان | gamerforum

اگر دوست دارید تا مدیریت یک دهکده را در یک بازی استراتژی آنلاین برعهده بگیرید و وارد جنگ‌هایی جذاب شوید، حتما سری به کلش آف کلنز بزنید. البته، به یاد داشته باشید که تجربه این بازی فقط به صورت آنلاین میسر است و حتما باید به اینترنت متصل باشید. شما می‌توانید خریدهای درون برنامه بازی آنلاین کلش آف کلنز را از طریق خدمات فروشگاه اینترنتی آی‌گیم انجام دهید. روش‌های زیادی از جمله بوست کردن منابع، خرید اکسیر، خرید طلا، خرید دارک اکسیر، تکمیل فرایند ارتقا و خرید پوسته‌های مختلف برای خرج کردن جم‌های کلش آف کلنز وجود دارد که شما بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را خریداری می‌کنید. اما در این میان بسته‌های تخفیفی وجود دارند که با جم‌ها قابل خریداری هستند و منابع زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

راهکارهای به دست آوردن جم در بازی کلش آف کلنز

را معرفی کرد و دو ماه پس از آن بازی انقلابی کلش آف کلنز را معرفی و عرضه کرد. مراحل اولیه ساخت بازی به گفته سوپرسل نزدیک به هشت ماه طول کشید و پنج ماه پایانی بسیار خسته کننده و پیاپی بود. درست در همین چند سال پیش بود که استودیوی سوپرسل سرویسی را به نام سوپرسل ID معرفی کرد که شما می‌توانستید از طریق آن؛ به تمامی بازی‌های سوپرسل دسترسی داشته باشید و دیتای بازی‌هایتان را روی این سرویس ذخیره کنید. درواقع سوپرسل قصد داشت که با سرویس جدید خودش؛ به نوعی سوپرسل ID را جایگزین اکانت گوگل‌ پلی گیمز کند و اکوسیستم خودش را داشته باشد.

http://eco-communication.ir

برخی از نرم‌افزارهای موجود در بازار هم می‌توانند بهترین بیس‌های هر تاون هال را به شما نمایش دهند. ● منابع را جمع آوری کنید و از بازیکنان دیگر غارت کنید تا دهکده خود را ارتقا دهید و آن را به یک دژ تبدیل کنید. ● اتحاد ایجاد کنید، با قبیله خود در بازی‌های قبیله همکاری کنید تا آیتم‌های جادویی ارزشمند به دست آورید. برای افزایش سرعت انجام سفارش، لطفا کد بکاپ اکانت جیمیل یا فیسبوک و یا توضیحات مناسب که به تسریع سفارش شما کمک کند را اینجا بنویسید.

  • با این که با گذشت چندین سال، طوفان این بازی کمی فروکش کرده؛ اما اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهند یک بازی استراتژیک جذاب را تجربه کنند، دوباره به‌سراغ نصب این بازی بروید.
  • منتهی بیلدر بیس ابدا نمی‌توانست که مانند دهکده اصلی شما جذاب باشد و عدم پشتیبانی خوب سوپرسل از این بخش نیز؛ باعث شد تا بیلدر بیس خیلی زودتر از آن‌چیزی که باید، جذابیت خود را از دست بدهد.
  • اگر همین حالا هم جزو بیش از نیم میلیارد نفر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید با بروزرسانی کلش اف کلنز از بازار، دوباره وارد دنیای جنگ قبیله‌ها شوید.
  • ● پوسته ها و مناظر قهرمان منحصر به فرد را برای سفارشی کردن دهکده خود جمع آوری کنید.

آپگریدهای جدیدی هم برای ساختمان‌ها و نیروها در دسترس هستند که می‌توانند کار شما را در دفاع آسان‌تر کنند. کلیه جوایز و پاداش های دریافتی در بخش چالش های فصلی به این بانک منتقل می‌شود. از جمله کارایی های جالب این مخزن افزایش 2 برابری دریافتی شما در نبردها و اتک ها می‌باشد. یعنی اگر شما به طور مثال از یک اتک 100 هزار سکه بدست آورده باشید، 100 هزار سکه دیگر نیز به بانک فصلی شما اضافه می‌شود! جهت خرید ارزان بلیت طلایی کلش، از باکس بالا بر روی خرید آیتم کلیک نمایید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با ایدی ( ریجن هند )

چندراه برای مجله خبری گیمر فروم جم کلش آف کلنز وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم . کلش آف کلنز یک بازی نسبتا مسن است و در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت. همچنین خوشبختانه با یک بازی سنگین طرف نیستیم و غالب گوشی‌های اندرویدی موجود در کشور می‌توانند به راحتی از پس اجرای کلش آف کلنز بربیایند.

نحوه خرید جم کلش آف کلنز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار