خرید جم بازی Clash of Clans موجو جم | gamerforum

هر مجله خبری گیمر فروماورد دارای سه سطح است و برای هر سطح پاداش افزایش می‌یابد. با تکمیل تمام دستاوردهای بازی کلش آف کلنز، می‌توانید تا 8637 جواهر یا جم به‌دست آورید. همه ما می‌دانیم که Scenery‌ها تا چه اندازه در دنیای این بازی موبایلی حائز اهمیت‌اند.

  • که برای رسیدن به سطح طلایی شما نیاز به خرید بلیت طلایی کلش یا همان خرید کارت طلایی کلش اف کلنز خواهید داشت.
  • اما در کنار آن در بازی ایتم ها و محصولاتی وجود داره که برای پیشرفت سریع تر در بازی میتوان از آنها استفاده کرد.
  • این بازی همچنان همان تجربه دوست‌داشتنی سال‌های پیش را به شما هدیه می‌کند اما تغییرات زیادی در این بازی اتفاق افتاده‌اند که حس و حال تازه‌ای به شما می‌دهد.
  • در بهترین عملکرد یک بازیکن می‌تواند شش ستاره برای قبیلهٔ خود بدست بیاورد.

تمرکز اصلی کلش آف کلنز روی نبردهای آنلاین است و بخش تک‌نفره این بازی خیلی ویژگی‌های زیادی را در خود جای نداده اما به هر حال می‌تواند نقش یک بخش تمرینی خوب را ایفا کند. پس از دانلود کلش اف کلنز و چند ساعت بازی کردن، احتمالا بخواهید سراغ آپگرید کردن ساختمان‌ها، دیوارها و نیروها بروید. آپگرید کردن نیروها و ساختمان‌ها به شدت حیاتی است و اگر بی‌خیال این مورد شوید، به هیچ وجه نمی‌توانید در clash موفق شوید.

http://eco-communication.ir

منتهی با تمام این توضیحات، به گفته سازندگان بازی؛ ما در سال جدید میلادی شاهد اضافه شدن بیلدرهال ۱۰ به بازی خواهیم بود و با این آپدیت، این بخش دچار تغییرات بسیاری نیز خواهد شد. منتهی ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که بیلدرهال ۱۰ شامل چه تغییراتی خواهد بود. همچنین نیز فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت منتشر نشده است.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 11 لول 113 کد 15534

قابلیت کلن در کلش آف کلنز یکی از پیشگامان بحث ارتباط درون بازی در بازی‌های موبایلی بود و تاثیر بسیاری روی بازی‌های بعد از خود گذاشت. با این حال، همه‌چیز در ساخت یک دهکده قدرتمند و دفاع در برابر بقیه خلاصه نمی‌شود و بخش مهمی از کلش آف کلنز در مورد حمله به سایر دهکده‌هاست. این دهکده‌ها که هر کدام مربوط به بازیکن آنلاین دیگری است، یک منبع خوب برای کسب منابع و پیشرفت در بازی به شمار می‌روند. با این حال، همان‌طور که دفاع در برابر حملات بازیکنان دیگر کار چندان ساده‌ای نیست، برای حمله هم باید با چالش‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی دست و پنجه نرم کنید.

بهبود مکانیزم چت کردن در بازی

سوپرسل با معرفی بازی کلش اف کلنز موفق شد تا قلب جوانان را تسخیر کند. این شرکت با ارائه آپدیت ها و به روز رسانی های جدید تر، نسبت به ارتقا این بازی محبوب اقدام می نماید. یکی از همین به روز رسانی ها مربوط به پیشنهاد به روز رسانی می باشد. برای اجرای بازی کلش آف کلنز در کامپیوتر می‌توانید به سراغ شبیه‌سازهای اندرویدی بروید. برای این منظور، برنامه‌هایی مانند AndyOS، Blue Stacks و LD Player وجود دارند که به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند. نصب تمام این شبیه‌سازها تقریبا با هم یکسان است و بعد از نصب، باید فایل اندروید کلش آف کلنز را هم دانلود کنید.

بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار