خرید جم کلش، جم کلش اف کلنز ارزان آسان جم | gamerforum

در هر مجله خبری گیمر فروم ضمن معرفی امکانات جدید، به رفع نواقص بازی نیز پرداخته شده است. در این بخش از تاریخچه بازی کلش آف کلنز، مهم­ترین آپدیت­های بازی را از سال 2012 تاکنون همراه با تغییرات آن­ها بررسی می­کنیم. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Supercell معرفی شد و بدون شک انقلابی را در زمینه بازی­های دیجیتالی ایجاد کرد. این شرکت در سال 2010 در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) افتتاح شد. در پی موفقیت شرکت پس از انتشار کلش آف کلنز، نیمی از سهام آن با قیمت استثنایی 1/2 میلیارد دلار فروخته شد.

  • البته اگر در این حالت بازی Clash of Clans بخواهید از جم استفاده کنید، جم‌های شما در حالت اصلی هم کم خواهند شد.
  • همچنین می‌توانید این کار را برای برنامه Play Store هم انجام دهید.
  • کلش اف کلنز جدید توسط کمپانی سوپرسل برای سیستم های اندروید و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است.
  • مخزن‌های دارک الیکسر، طلا و الیکسر معمولی هم بهتر است بیرون دیوارها نباشند.

در کشور ما هم این بازی به یک پدیده عجیب تبدیل شد و مدت‌ها، حتی در رسانه‌های بزرگ کشور نیز درباره تاثیرات آن صحبت می‌کردند. پس از گذشت 10 سال از انتشار بازی کلش آف کلنز نه تنها از محبوبیت آن کاسته نشده است بلکه روز به روز بر تعداد کاربران بازی افزوده می­شود و همچنان در اوج به سر می­برد. اگر تا انتهای این تاریخچه بازی کلش آف کلنز همراه ما بوده­اید، بدون شک شما نیز از طرفداران این بازی محبوب هستید.

تغییرات نسخه

با خرید ایونت Builder Pack بازی کلش اف کلنز 500 جم و یک عدد Builder را دریافت و به سرعت پیشرفت کنید. حمله کردن به دهکده بازیکنان دیگر در کلش آف کلنز کار ساده‌ای نیست و باید برای تجربه یک هجوم خوب، استراتژی‌های مختلفی را در نظر بگیرید. از تمرین درست نیروهایتان گرفته تا استفاده درست از آن‌ها در زمان و مکان صحیح، همگی از جمله نکات مهمی است که باید برای موفقیت در هنگام هجوم به دهکده دیگر بازیکن‌ها در کلش آف کلنز در نظر داشته باشید.

کلش سنتر – خرید اکانت کلش – فروش اکانت کلش

برای خرید جم کلش اف کلنز در وحله اول مهمه که از کجا خرید انجام میدید. گاها مشاهده شده بعضی از دوستان برای دریافت کمی سود بیشتر، با دلار مشکل‌دار خریدهای بازیکنان رو انجام میدن. سابقه 7 ساله سایت هزارجم و داشتن اینماد و درگاه بانکی مستقیما به نام خود سایت، از مهترین شاخص‌ها برای انجام خرید مطمئن و با خیال اسوده است.

خرید شما درصورت صحیح بودن اطلاعات فرم خرید، در سریعترین زمان انجام خواهد شد. در به روز رسانی جدید این بازی در این چالش ها تغییرات به‌خصوصی رخ داده است و شکل جدیدی به خود گرفته اند. هر بازیکن با توجه به پاداش و جوایزی که در چالش های روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند تشویق به شرکت در چالش های جدید میشود دیگر نیازی به قبیله ها و مدیر کلن شروع کند نیست. در این بازی دیگر خبری از چت گلوبال یکی از بخش‌های جذاب نیست و برای چت کردن با دیگر کاربران، باید عضو یک کلن شوید. حالت‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند که با برخی از آن‌ها با پیوستن به یک کلن برای شما فعال می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا یک ساعتی را صرف پیدا کردن قابلیت‌های جدید کنید.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار