خرید جم کلش آف کلنز Clash of Clans خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز دیکاردو | gamerforum

تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ارتقا و ساخت و سازهای قبیله دهکده شما در زمان کمتری به پایان می رسد. اگر یکی از ۲۰ بازیکنان برتر در قبیله باشید نیز به شما جم تعلق خواهد گرفت. با کامل کردن ماموریت ها و دستاورد هایی که برای شما تعیین شده است و همچنین شکست بازیکنان دیگر در مسابقه، مقداری جم به عنوان پاداش به شما تعلق میگیرد.

  • به طور مثال حدودا هر 10 روز یک بار بازی یک سری پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز داخل فروشگاه اضافه میکنه و محدودیت زمانی 48 ساعت برای خرید میزاره.
  • روش‌های زیادی از جمله بوست کردن منابع، خرید اکسیر، خرید طلا، خرید دارک اکسیر، تکمیل فرایند ارتقا و خرید پوسته‌های مختلف برای خرج کردن جم‌های کلش آف کلنز وجود دارد که شما بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را خریداری می‌کنید.
  • برای حل مشکل محدودیت کپی فایل در Obb در گوشی ای با اندروید +11 برنامه مدیریت فایل زد آرشیور را از فارسروید دانلود و نصب کنید.
  • هر دستاورد دارای سه سطح است و برای هر سطح پاداش افزایش می‌یابد.

● Builder Base خود را به قلعه ای شکست ناپذیر تبدیل کنید و مجله خبری گیمر فرومکنان رقیب را در Versus Battles شکست دهید. ● تجربه‌های PVP سفارشی خود را از طریق چالش‌های دوستانه، جنگ‌های دوستانه و رویدادهای زنده ویژه ایجاد کنید. ● در Clan Wars به ​​عنوان یک تیم با میلیون ها بازیکن فعال در سراسر جهان مبارزه کنید.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 14 لول 161 کد 15535

فقط به آپگرید یک نیروی خاص توجه نکنید؛ با پیشروی در بازی برای رفتن به جنگ دشمنان تازه، به تمام نیروهایتان نیاز خواهید داشت و آپگرید کردن تنها چند نیرو، نمی‌تواند کاربردی باشد. پیش از ساختن یک بیس قوی، در موتورهای جستجو عبارت best base for town hall “x” را سرچ کنید. به جای “X”، عدد تاون هال خود را قرار دهید و بهترین بیس‌ها را مشاهده کنید.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 15 لول 266 کد 15540

تیم موجومکس معتبر ترین فروشگاه ارائه دهنده خدمات بازی های آنلاین در زمینه شارژ اکانت بازی ها ، فروش جم ، دلار ، سکه و یوسی پابجی . تیم ما در تلاش است با ارائه دادن بهترین خدمات بتوانیم رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم. بازی کلش آو کلنز ماهیت اینترنتی دارد و برای تجربه آن و هر بار بازی کردن به اتصال اینترنت نیاز است و تحت هیچ شرایطی امکان ورود به آن و بازی به صورت آفلاین وجود ندارد. نسخه‌های هک شده و جم بینهایت دستکاری شده‌اند و با استفاده از آن‌ها نمی‌توانید به سرورهای اصلی بازی متصل شوید.

بازی کلش آف کلنز چیست؟

اما برای خرید مستقیم از اپ استور، باید حساب کاربری خود را شارژ کرده باشید. برای این منظور، استفاده از گیفت کارت جهت خرید جم گزینه مناسبی خواهد بود. البته ظرفیت و حجم این مخزن نیز محدودیت دارد و در حالت عادی (سطح نقره ای) شما قادر به ذخیره سازی 5 میلیون طلا و 5 میلیون اکسیر بنفش و 50 هزار اکسیر سیاه یا همان نفت را خواهید داشت. جالب اینجا که با خرید گلد پس کلش یا همان خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز تمامی محدودیت های بالا 5 برابر بیشتر خواهد شد! سایت هزار جم در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و هدف آن ارائه خدمات خرید درون برنامه ای انواع بازی های موبایلی مثل کلش آف کلنز و کلش رویال و پاب جی و فورتینایت و …..

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار