خرید جم کلش اف کلنز ارزان سایت هزارجم با نماد اعتماد | gamerforum

اما اگر پس از مدت‌ها دوباره هوای کلش‌باز شدن به سرتان زده، پیشنهاد می‌کنیم حتما با خواندن این بخش، آماده مواجه شدن با تغییرات جدید شوید. تاریخچه کلش آف کلنز به سال 2013 بازمی‌گردد که توسط کمپانی فنلاندی سوپرسل عرضه و روانه فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزارها و بازی‌ها، همچون گوگل‌پلی و اپ‌استور شد. از سوی دیگر باید بدانید که هرساله کلش آف کلنز سود بسیار زیادی را برای سوپرسل کسب می‌کند؛ بنابراین در چنین شرایطی هرگز پیش‌بینی نمی‌شود که انتشار این بازی در چند سال آینده متوقف شود. برای دانلود کلش اف کلنز برای ایفون در دستگاه‌های ا‌پل با سیستم عا‌مل iOS باید وارد اپ استور شوید و نام این بازی را جست‌وجو کنید.

  • در گوشی‌های قدیمی و ضعیف ممکن است مشکلاتی مثل گرم شدن بیش از حد گوشی به وجود بیاید.
  • از جم‌ها می‌توانید برای خرید سپرها با مدت‌زمان‌های مختلف یا گارد دهکده دو ساعته استفاده کنید که پایگاه شما را در برابر حملات محافظت می‌کند.
  • همچنین گیم سیتی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای دارای مجوز میباشد.
  • کلش اف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن کمپانی معروف سوپرسل قرار می‌گیرد.

منتهی آن‌ها این قابلیت را نیز به بازی اضافه خواهند کرد که شما بتواند این اسکین‌ها را از طریق شاپ بازی با استفاده از جم تهیه کنید. منتهی این پایان ماجرا نیست و Scenery‌ها احتمالا یکسال بعد از معرفی شدن؛ به شاپ بازی باز خواهند گشت و شما می‌تواند آن‌ها را با منابع داخل خود بازی خریداری کنید. با این که با گذشت چندین سال، طوفان این بازی کمی فروکش کرده؛ اما اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهند یک بازی استراتژیک جذاب را تجربه کنند، دوباره به‌سراغ نصب این بازی بروید.

Clash Of Clans

بخش کلن وار می‌تواند با همکاری دوستان و آشنایان به شدت جذاب و خاطره‌انگیز باشد. اگر یک جای خالی پشت دیوارهای شما وجود دارد که فکر می‌کنید دشمن نیروهایش را آن‌جا خالی می‌کند، حتما آن‌جا را با تله‌های مختلف پر کنید. همچنین اگر تجربه به شما نشان داد نیروهای دشمن معمولا به یک سمت بیس شما علاقه بیشتری دارند، باید آن‌جا را پر از تله‌های مختلف کنید. دیوارها در اوایل بازی اهمیت زیادی دارند اما هر چقدر در بازی جلو بروید، می‌بینید اهمیت دیوارها کمتر می‌شود. نیروهایی مثل هوگ رایدر و وال بریکر می‌توانند اهمیت دیوارهای شما را کاملا نادیده بگیرند.

فروشگاه بازی های موبایل

بدون شک خرج کردن مجله خبری گیمر فروم در این بازی به شدت لذت‌بخش است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم در مصرف جم صرفه‌جویی کنید. به هیچ وجه برای به پایان رساندن ساخت و آپگرید ساختمان‌ها یا ساختن نیروها سراغ استفاده از جم نروید. بهترین استفاده از جم در بلندمدت، بیلدرها هستند که می‌توانند کار شما را در مراحل بالاتر بازی به شدت آسان کنند. چهار عنصر اصلی در این بازی شامل طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس هستند. اکسیر برای ارتقا سربازان و ساختمان­های ارتش قبیله استفاده می­شود. اکسیر از ابتدا در دو دستگاه سازنده تولید می­شود که رفته رفته می­توان آن­ها را پیشرفته­تر کرد.

دانلود کلش اف کلنز از بازار

اگر جزو کلش‌بازهای قدیمی هستید، احتمالا با دیدن این همه نیروی جدید کمی شوکه شوید. این بازی همچنان همان تجربه دوست‌داشتنی سال‌های پیش را به شما هدیه می‌کند اما تغییرات زیادی در این بازی اتفاق افتاده‌اند که حس و حال تازه‌ای به شما می‌دهد. پیش از این که بخواهید تمام بیلدرهای خود را درگیر ساخت و سازهای طولانی کنید، آپگریدهای کوچک و کوتاه را انجام دهید. اگر بیس شما ضعیف است، بخشی از منابع حیاتی خود مانند دارک الیکسر و طلا را مصرف کنید تا اگر مورد حمله قرار گرفتید، آسیب زیادی نبینید. منظور ما از تقلب کردن استفاده از نسخه‌های مود شده یا برنامه‌هایی مثل لاکی پچر نیست.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار