خرید جم کلش اف کلنز Clash Of Clans خرید ارزان از سوپرسل | gamerforum

این بازی کاملا رایگان بوده و برای انجام آن نیازی به پرداخت مبلغی ندارد. اما در کنار آن در بازی ایتم ها و محصولاتی وجود داره که برای پیشرفت سریع تر در بازی میتوان از آنها استفاده کرد. خوشبختانه بنظر می‌رسد که استودیوی سوپرسل برنامه‌های بسیاری برای این بخش در سال آینده دارد. طبق چیزی‌که سازندگان بازی گفته‌اند، در آپدیت‌های بعدی بازی؛ Super Troop‌ها تغییرات بسیاری را تجربه خواهند کرد که سبب بهبود کلی آن‌ها خواهند شد.

  • نصب تمام این شبیه‌سازها تقریبا با هم یکسان است و بعد از نصب، باید فایل اندروید کلش آف کلنز را هم دانلود کنید.
  • آیا شما هم به دنبال خرید پیشنهاد به روز رسانی کلش اف کلنز هستید؟ حتما می دانید که با استفاده از این سرویس شما می توانید به آیتم های جدید و جایزه های متنوعی دسترسی پیدا نمایید.
  • همچنین نیز فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت منتشر نشده است.
  • را معرفی کرد و دو ماه پس از آن بازی انقلابی کلش آف کلنز را معرفی و عرضه کرد.
  • پیش از این که بخواهید تمام بیلدرهای خود را درگیر ساخت و سازهای طولانی کنید، آپگریدهای کوچک و کوتاه را انجام دهید.

از این رو برای خرید این پیشنهادات ویژه لطفا با پشتیبانی آنلاین سایت (چت آنلاین) تماس بگیرید تا به صورت دستی خرید شما انجام شود. یکی از ارکان اصلی بازی که از ابتدا با آن سروکار داریم ساختمان‌های بازی است. سازه‌های دفاعی نقش اساسی در دفاع از روستا هنگام حملهٔ دشمن دارند و می‌توانند با نیروهای متخاصم وارد نبرد شده و آنها را از بین ببرند. این ساختمان‌ها در ابتدا حالت بسیار ساده دارند مثل توپ و برج کماندار، ولی رفته رفته بسیار قدرتمند و مهلک می‌شوند مثل برج جهنمی و توپخانهٔ عقاب که صدمات شدیدی به دشمن وارد می‌کنند. تالار شهر که اصلی‌ترین ساختمان در تمام بازی است و نابودی آن باعث شکست روستا می‌شود از لول دوازده به بعد دارای سلاح می‌شود و می‌تواند به صورت مستقیم با دشمن درگیر شود. آنها با تولید اکسیر بنفش و طلا و اکسیر سیاه و ذخیره کردن آنها، باعث ارتقای کل روستا می‌شوند.

معرفی برنامه

در بروزمجله خبری گیمر فروم اکتبر ۲۰۱۸ قابلیت دیگری به نام لیگ جنگ قبیله به بازی اضافه شد. در این لیگ هشت قبیله در هفت روز با هم مبارزه می‌کنند و قبیله‌هایی که بهترین عملکرد را در کسب ستاره و درصد دارند به دستهٔ بالاتر صعود و قبایل پایین که عملکرد ضعیف‌تری دارند به دستهٔ پایین‌تر سقوط می‌کنند. با شرکت در لیگ علاوه بر کسب منابع می‌توانید مدال لیگ بدست بیاورید و با مدال لیگ کالاهای جادویی بخرید. در این بازی امکان ساختن یک دهکده دوم هم ایجاد شده و در گذر زمان، شاهد اضافه شدن بخش‌های مختلفی به آن بوده‌ایم. این نشان از توجه سوپرسل به آپدیت ماندن این بازی دارد و به این ترتیب، کلش آف کلنز زود تبدیل به یک بازی تکراری برای شما نخواهد شد بلکه بازی جذابی است که تا مدت‌ها می‌تواند شما را به خود مشغول کند. اگر جزو بازیکنان این بازی هستید و می‌خواهید با بروزرسانی کلش اف کلنز به نسخه جدید این بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید بی‌خیال خواندن این بخش شوید.

بازی کلش اف کلنز

از دیگر پیشنهادات ویژه بازی نیز می توان به خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز اشاره کرد که با کلیک روی آن می توانید جزییات و توضیحات بیشتر آن را بخوانید. با توجه به بحث تحریم ها و عدم امکان خرید مستقیم از داخل بازی، سایت ما ایجاد شده است تا با استفاده از سرور ها و حساب های بانکی خارجی خود این مشکل را مرتفع سازد. به جرات می توان گفت 99% خرید ها در عرض کمتر از 15 دقیقه داخل بازی مشترک شارژ می‌شود. این مورد شاید کمی برایتان عجیب باشد، اما باور کنید یا نه، سوپرسل احتمالا قرار است که در سال ۲۰۲۳ اسکین‌های مختلفی را برای پت‌های حاضر در بازی ارائه کند. پت‌ها، حیوانات بامزه‌ای هستند که در تاون‌هال ۱۴ به بازی اضافه خواهند شد و شما می‌توانید در کنار هیروهایتان؛ از آن‌ها نیز استفاده کنید. پیش‌تر استودیوی دوست داشتنی سوپرسل سعی کرده بود که با ساخت اسکین‌های مختلف برای هیروهای بازی؛ تم یک‌نواخت کلش آف کلنز را از آن اتمسفر تکراری خارج کند و اتفاقا با بازخورد خوب طرفداران این بازی موبایلی نیز رو به رو شده بود.

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در سال های اخیر بوده است و به واسطه پشتیبانی و بروزرسانی های شرکت سازنده پس از گذشت ۸ سال همچنان در زمره بازی های پر مخاطب و محبوب قرار دارد. اگرچه بازی موبایلی کلش آف کلنز در طی چندسال اخیر درست به اندازه‌ای که باید پیشرفت کرده است، اما گرافیک آن هرگز دست‌خوش تغییر زیادی نشده. امروزه دیگر ما روی پلتفرم موبایل بازی‌های گرافیکی بسیار خوبی را داریم که پردازنده سخت‌افزاری گوشی شما را به چالش می‌کشند. بنابراین سوپرسل دیر یا زود باید دستی به سر و روی گرافیک و جلوه‌های بصری بازی بکشد تا بتواند در مقابل رقیبانی که دارد، عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد و برای همین؛ سال ۲۰۲۳ می‌تواند بهانه خوبی برای این موضوع باشد. به گفته سازندگان بازی؛ احتمالا قرار است که در سال جدید میلادی؛ Scenery‌های جدیدی به بازی اضافه شوند.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار