خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | gamerforum

بنابراین، استتار در بازی واقعا اهمیتی ندارد و نشانه‌های قرمز روی نقشه، حتی هنگام پنهان شدن نیز قابل مشاهده خواهند بود. شما می‌توانید توسط یک پهپاد که روی نقشه مشاهده می‌شود، شناسایی شده و به دیگر بازیکنان نمایش داده شوید. بنابراین، همیشه بیاد داشته باشید که شما نامرئی نیستید و نباید از این ترفند استفاده کنید. باید بدانید که شما تا حدی می‌توانید دور از چشم دشمنان قدم بردارید یا گوشه‌ای از ساختمانی را پیدا کنید که کمین کردن در آن مناسب باشد. اما هنگام انجام بازی چند نفره، دو طرف شما توسط دشمن پوشش داده شده و لباس شما نیز چشمک خواهد زد.

خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل

هم اکنون مفتخریم با ارائه مجله خبری گیمر فروم قیمت و تحویل سریع سفارش CP ، امر خرید را برای شما مشتریان گرامی تسهیل کنیم. پرک‌ها توانایی‌های ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید به کاراکتر خود اضافه کنید. مثلاً می‌توانید از دید رادار دشمن مخفی شده، صدای پایتان توسط دشمن شنیده نشود، آسیبی که به حریف می‌زنید بیش از حالت عادی محاسبه شود، رد پای بازیکنانی که نزدیکتان هستند را ببینید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر. مهم‌ترین نکته در استفاده از پرک‌ها این است که بدانید برای چه از آن‌ها استفاده می‌کنید. بهتر است قبل از این که برای شخصیت‌تان در بازی پرک انتخاب کنید، استراتژی و مدل بازی‌کردنتان را مشخص کنید. فصل 9 کالاف دیوتی عرضه شد و می‌توانید بازی را از درون اپلیکیشن آپدیت کنید.

مودهای مختلف کالاف

اگر پیش‌تر بازی‌های فرنچایز کالاف دیوتی را تجربه کرده باشید، تا حدی می‌توانید از همان ابتدا با این اثر نیز ارتباط برقرار کنید، زیرا این نسخه از سایر عناوین این مجموعه از اکتیویژن نیز المان‌هایی را در خود دارد. حالا باید دانلود و نصب بازی به صورت خودکار شروع شود و حتی این احتمال هم وجود دارد که بازی به صورت خودکار روی سیستم‌تان اجرا شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با شروع فرایند دانلود، حواستان به اسپیکرهای پی‌سی یا لپ‌تاپ خودتان باشد تا یکدفعه با صدای بلندی روبه‌رو نشوید.

ندای وظیفه

هر تیمی که موفق شود منطقه را اشغال کند و بازیکنان تیم دیگر را از آن دور نگه دارد، به ازای هر ثانیه ۱ امتیاز بدست می‌آورد. اما عجله نکنید و مراقب تک‌تک حرکات دشمن باشید، زنده‌شدنتان مشروط به پایان هر دور بازی است. اگر گوشی متوسطی دارید و نمی‌خواهید تمام جزئیات ظاهری را دانلود کنید، می‌توانید آن را متوقف کنید. به‌این‌ترتیب هم فضای کمتری در گوشی شما اشغال می‌شود و هم بازی بدون لگ اجرا می‌شود. البته اصلا نگران پایین آمدن کیفیت گرافیکی نباشید، چون این عناصر فقط روی تنوع ظاهری اثر دارند و از کیفیت بازی کم نمی‌کنند. این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید.

  • این بخش یک روش عالی برای رسیدن به تنظیمات دلخواه شما است و می‌توانید انواع سلاح‌ها، تنظیمات، کنترل‌ها و موارد دیگر را انجام دهید.
  • برخی از آن‌ها هم حالت تله مانند دارند و با رد شدن دشمنان از کنار آن، منفجر می‌شوند.
  • همچنین برای حالت Ranked، این قابلیت وجود دارد که کل ۱۰ نفر حاضر در بازی برای انتخاب نقشه مورد نظر بین دو گزینه رای بدهند تا نقشه محبوب‌تر انتخاب شود.
  • دوستان شما در بازی Call of Duty Mobile، از چند جهت می‌توانند کاربرد داشته باشند.
  • بعضی از نقشه‌ها همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند و برخی از آن‌ها نیز محدود به یک حالت خاص می‌شوند.
  • Modern Warfare 2 نیز پس از فصل ۳، با بازگشت Gunfight از Modern Warfare قبلی، قابلیت جدیدی دریافت خواهد کرد.

هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. همچنین باید بگوییم که حالت‌های ویژه‌ای نیز در این بازی وجود دارند که برای مثال می‌توان به Standoff – Halloween ،Sniper Only ،Gun Game و Prop Hunt اشاره کرد. هر یک از این حالت‌ها ویژگی‌هایی دارند که گیمرها را به سمت خود جذب می‌کنند.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار