خرید و فروش اکانت پابجی و اکانت کالاف دیوتی | gamerforum

این نخستین باری است که یک بازی موبایل توانسته جمعیت جامعه‌ی مخاطبین خود را از مرز یک میلیارد نفر عبور دهد و همچنان نیز دوران اوج خود را سپری کند. بازی پابجی موبایل یکی از پدیده‌های چند سال اخیر است و همین حالا به راحتی می‌‎توانید در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile آن را برای هر دو سیستم عامل Android و IOS دانلود کنید. ✔️ اگر شما گوشی حرفه‌ای ندارید، باز هم می‌توانید بهترین تنظیمات پابجی موبایل جدید را امتحان کنید. گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. این بازی نسخه بهینه سازی شده‌ی پابجیست که برای گیمرهایی که از سخت افزار ضعیف استفاده می‌کنند، طراحی شده است.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

پابجی موبایل اصل دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که به شدت آن را اعتیادآور می‌کند. شما با طیف وسیعی از سلاح‌هایی که بدست می‌آوردید می‌توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا درآوردید.

http://eco-communication.irبسیاری از ما گزینه Data saver را برای مصرف کمتر داده در تلفن هایمان فعال کرده ایم، این کار برای فعالیت های روزمره مشکلی ایجاد نمیکند اما هنگام اجرای بازی ممکن است پینگ بالاتری را تجربه کنید و یا لگ هایی را مشاهده کنید. فایل نصبی کامل بازی را از باکس دانلود زیر دانلود و نصب کنید. سپس فایل نصبی بازی و دیتای آن را از باکس دانلود زیر دانلود کنید. برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی‌ها را حذف کنید. این بازی به سبک battleground و survival میباشد و از زمان…

  • اگر در تنظیمات پابجی با مشکل مواجه شدید، می‌توانید در بخش نظرها سوال خود را بپرسید.
  • یادتان باشد در بازی‌های بتل رویال، تعداد کیل‌هایی که می‌گیرید تقریبا هیچ اهمیتی ندارد و مهم‌ترین موضوع، دوام آوردن تا پایان بازی و تبدیل شدن به آخرین بازیکن یا تیم است.
  • گاهی نیز مانند تمام بازی هایی که به صورت رایگان عرضه میشوند، نیاز است تا برای استفاده از برخی از ویژگی های این بازی، پرداخت ارزی انجام دهید و از امکانات بیشتر و هیجان انگیز تر این بازی استفاده کنید.
  • یوسی یا همان UC،یکی از اعتبار های درون برنامه ای در این بازی است.
تنها کافی است این بازی را بخرید، در زمین مورد نظر خود فرود آیید، اسلحه و تجهیزات، لباس و زره خود را انتخاب کنید و با قدرت وارد بازی شوید و از یک نبرد مجازی هیجان انگیز لذت ببرید. خرید بازی یوسی پابجی موبایل از این وب سایت برای گیمرهای علاقه‌مند به این بازی فراهم است. شما می توانید، این بازی پرطرفدار و جهانی را در تعداد مختلف و با قیمت های منصفانه خریداری نمایید. خرید این بازی در تعداد سیزده عدد، سی‌ودو، شصت‌وسه، صد و نودوهشت، سیصد و چهل، شش‌صد و نود، هزار و هشت‌صد و هفتادوپنج، چهار هزار و در نهایت هشت هزار و هفت‌صد و پنجاه عدد در این وب سایت فروشگاهی تهیه نمایید.

نسخهٔ موبایل[ویرایش]

۳- مجله خبری گیمر فروم موبایل را از فروشگاه Gameloop پیدا کرده و سپس اقدام به نصب این بازی کنید، منتظر باشید که دانلود بازی به اتمام برسد. برای نصب پابجی موبایل بر روی IOS به یک دستگاه با IOS 9 و بالاتر نیاز دارید، ما پیشنهاد میکنیم که از Iphone 5s و سایر دستگاه های بالاتر برای این کار استفاده کنید. سپس فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید؛ پوشه ی com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه انتقال کنید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار