خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | gamerforum

در بخش Controls، همانند بالا، گزینه‌های Simple و Advanced را خواهید دید، اما در بخش Advanced، امکان سفارشی سازی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید روی آن کلیک کرده و المان‌های مربوط به کنترل بازی را تغییر دهید. ما به شما توصیه می‌کنیم که از اکانت‌های متفاوتی در گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

خرید استارتر پک 0.99 دلاری کالاف دیوتی

سر انجام بازی کالاف دیوتی یا به عبارتی کاد در ماه مارس ۲۰۱۹ رونمایی و در ۱ اکتبر عرضه شد که دارای بخش هایی شمال مولتی و بتل رویال است. همچنین اعلام شد که قرار است بخش های جدید تری در آینده به بازی اضافه شود. یک بازی جذاب همراه با چالش ها و تفنگ های مدرن و حتی اکثرمان در دستگاه های پلی استیشن و ایکس باکس بازی کرده ایم. در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل، شاهد پرک جدیدی خواهیم بود به نام Green Craft که به نام SPY شناخته می شود.

http://eco-communication.ir

اما باید بدانید که در دفعات اول که مجله خبری گیمر فروم کالاف دیوتی موبایل را اجرا می‌کنید بیشتر با بات‌ها روبرو خواهید شد و می‌توانید به‌سادگی برنده بازی شوید. اما بعد از گذشت چند روز از بازی و ارتقا یافتن، دیگر خبری از بات‌ها نیست و باید با پلیرهای واقعی مبارزه کنید. در چنین شرایطی اوضاع سخت‌تر است اما مهارت‌های شما همه چیز را تعیین می‌کنند. بتل پس بخش ویژه‌ای از بازی برای انجام چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه است که با به اتمام رسیدن چالش‌ها جوایزی برای شما در نظر گرفته می‌شود. جوایز شامل کارت‌های رایگان سلاح XP، اعتبار، پوسته شخصیت‌ها، پوسته‌های سلاح و موارد دیگر است. با طی کردن رتبه‌های بالا می‌توانید تفنگ تهاجمی کمیاب Type 25 – Pinstripes را بدست آورید.

ساخت اکانت ریجن هند کالاف دیوتی موبایل

این بخش به شما کمک می‌کند که سلاح‌های خود را به حد نیاز ارتقا داده و در رویدادها مشکلی نداشته باشید. اگر هم جزئیات بیشتری می‌خواهید، راهنمای زیادی در مورد بخش Gunsmith نوشته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما با آن‌ها به شخصیت‌های بیشتر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از اسکین‌ها، CP و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

  • به هیچ‌عنوان از VPN استفاده نکنید – در سایت اصلی Activision بر روی گزینه Support بزنید و برای تیم پشتیبانی بازی درخواست تجدید نظر ثبت کنید – مدتی از اکانت خود استفاده نکنید.
  • می‌توانید هنگام تسخیر مپ‌هایی مانند Dominiation نیز از این شیوه استفاده کرده و دشمن خود را عملا کور کنید.
  • نمودار مشخصات سلاح، تاثیر آن‌ها را برحسب تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید، نشان می‌دهد.
  • توسعه‌دهندگان بازی اشاره کرده‌اند که ویژگی‌های اشاره شده در «فصل ۳ و بعد از آن» به بازی‌ها اضافه می‌شوند که نشان می‌دهد شاید برخی از آن‌ها پس از زمان شروع این فصل عرضه شوند.
  • به نظر هر گیمری که به سبک شوتر علاقه دارد، کالاف دیوتی یک موهبت الهی محسوب می شود.
  • یکی از دوراهی‌های سخت گیمرها انتخاب میان بازی کال آو دیوتی موبایل و پابجی است.

این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد می‌خورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست. چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید. به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار