خرید پایه خنک کننده لپ تاپ و معرفی 5 نکته قابل توجه در خصوص خرید این محصول

راهنمای بالا می تواند به شما کمک کند تا بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ را در سال 2021 انتخاب کنید. دریچه جلو هوای تازه را فراهم می آورد و دستان شما را خشک و خنک نگه می دارد؛ دیگر با مشکل عرق کردن دستها مواجه نمی شوید. این کول پد برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی مناسب می باشد اما قیمت بالایی دارد. با توجه به ویژگی های اشاره شده قیمت پایه خنک کننده لپ تاپ نسبتا بالا است. اما با توجه به سبک بودن؛ ارتفاع قابل تنظیم، افکت های نور پردازی هنوز ارزش خرید را دارد. یک LCD کوچک وجود دارد که اطلاعات مربوط به سرعت خنک کننده را نشان می دهد.

مزیت کول پد یا پد خنک کننده کوتک

برای عملکرد بی‌صداتر پیشنهاد می‌کنیم با سرعت کمتر کار کنید. بنابراین می‌توانید در تابستان سرعت فن خود را افزایش دهید و زمانی که هوا خیلی گرم نیست آن را کاهش دهید. از طرفی با کنترل نیز می‌توانید زاویه پایه کول پد خود را نیز تغییر دهید. با تنظیم زاویه پایه خنک کننده می‌توانید راحت‌ترین حالت کار کردن خود را پیدا کنید. کولپدهای بدون فن با مواد مقاوم در برابر حرارت مانند آلومینیوم ساخته شده‌اند. عملکرد این کولپدها در مقایسه با کولپدها با فن بسیار متفاوت است.

همچنین اگر قرار است زمان زیادی از فن کول پد استفاده کنید، بهتر است برق مورد نیاز کول پد را از لپ تاپ تامین نکنید. برای تامین برق کول پد بهترین راه حل استفاده از یک شارژر استاندارد موبایل است. اگر کول پد کم مصرف (مثلا با یک یا دو فن و بدون نورپردازی) دارید، شارژر یک آمپر هم کافی خواهد بود.

از فن‌های ۲۳۰ میلی‌متری برای این محصول استفاده شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. این فن‌ها سریع لپ‌تاپ را خنک می‌کنند و جریان هواوی زیادی به وجود می‌آورند. شرکت کولر مستر این کول پد را به شکلی طراحی کرده که صدای بسیار کمی از خود تولید می‌کند. برای اینکه با محصول زیبا و جذابی هم سر و کار داشته باشیم یک سری چراغ LED به صورت حرف X را هم روی کول پد مشاهده می‌کنید.

کولر مستر از یک دکمه خاموش و روشن و یک دکمه کنترل سرعت استفاده کرده است. از این کنترل ها می توان برای یپکربندی تنظیمان روشنایی و تغییر تنظیمات فن استفاده کرد. بنابراین نمی توان از آن روی پاها استفاده کرد و باید پد را روی یک میز با سطح صاف قرار دهید. این پایه برای خنک کردن سیستم شما، مجهز به دو فن 14 سانتی متری است. این پنکه‌ها می‌توانند هوای سطح زیرین لپتاپ را جا به جا کنند و آن را خنک نگه دارند. برای اتصال لپتاپ به پایه، می‌توانید از دو پورت USB که در پشت کول پد تعبیه شده‌اند، استفاده کنید.

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F2-1

شما ممکن است شخصی باشید که دائما در حال سفر و جابجایی باشید. یا بخواهید در هر جایی که هستید به اخبار جهان؛ بازی ها یا حتی موارد دیگر دسترسی پیدا کنید. بنابراین لپ تاپ یک ابزار بسیار مفید و کاربردی برای شما خواهد شد. اگر به دنبال بهترین پایه خنک کننده ارزان لپ تاپ می گردید یوکام مدل 638 یک انتخاب بسیار منطقی برای شما است که برای لپ تاپ هایی تا 17 اینچ مناسب است. این پای امکان تنظیم ارتفاع را تا حد زیادی برای شما فرهم کرده مچ بند هوشمند ورزشی است. همچنین از طریق پایه هایی که در پایین دستگاه قرار می دهید می توانید از لغزش لپتاپ جلوگیری نمایید.

  • صادقانه بگویم و بر اساس تجربه، مارک خنک کننده لپ تاپ چندان مهم نیست، زیرا بهترین مارک های خنک کننده لپ تاپ در ایران وجود ندارد.
  • هر چه فن‌ها بزرگتر باشند، سطح بیشتری برای فشار دادن هوا و ایجاد جریان هوا دارند.
  • برای لپ تاپ شما علاوه بر بهبود عملکرد، افزایش طول عمر آن نیز خواهد بود.
  • اولین چیزی که در راهنمای خرید بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه کنید اندازه آن است.
  • شما می‌توانید طبق راهنمای خرید بهترین کول پد برای لپ تاپ گیمینگ، برای خرید یک کول پد مناسب به موارد و نکاتی که در این مقاله اشاره کردیم توجه کنید.

یک جایگاه داخلی در کول پد هم وجود دارد که می توانیم کابل USB را در آن قرار دارد. کابل USB دارای روکش نایلونی است بنابرای با دوام است و به راحتی پاره نمی شود. به خاطر انعطاف خوبی که کابل دارد می توان به راحتی آن را جمع کرد. این دستگاه با مدل های متعدد از جمله مدل HCP 055 همراه می باشد.

خرید پایه خنک کننده لپ تاپ و معرفی 5 نکته قابل توجه در خصوص خرید این محصول

از دیگر مزایای این مدل کول پد، لبه یک تکه نگه‌‌دارنده لپ تاپ است که مانع از سر خوردن لپ تاپ می‌شود. همچنین پایه زیرین کول پد از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده و قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع در eight حالت را دارد. این محصول جزو بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ در بازار ایران به حساب می‌آید. پد خنک کننده لپ تاپ یرودو از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومت بالایی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار