خرید پرده اداری قیمت انواع پرده اداری فرتاک دیزاین

توجه ویژه به دکورا سیون و پرده اتاق مدیریت از چندین جنبه اهمیت https://vistapardeh.ir/ دارد. در واقع مقدار نور و روشنایی فضا نباید از نور و روشنایی صفحه‌های نمایش کمتر باشد. به دکوراسیونی قشنگ و پرانرژی نیاز دارد تا محیطی پویا، خلاق و در عین حال دیدنی تولید نماید. و قابلیت و امکان سفارش آنان با تیغه‌هایی از دو یا چند رنگ نیز وجود دارد.

شما می توانید برای انتخاب پرده های اداری از جنس چوبی، فلزی و طرح چوب استفاده کنید. انتخاب جنس آن باید با توجه به دیگر لوازم و دکوراسیون اتاق اداری انتخاب شود. همانطور که در قسمت های قبلی این مقاله گفتیم؛ خرید پرده علاوه برتنظیم نور درونی محل، برای حفظ حریم شخصی نیز مناسب است و تاثیر مستقیمی در روحیه نیرو­های انسانی شاغل در محیط دارد به همین دلیل خرید پرده اداری اهمیت بالایی دارد. اگر دغدغه خرید پرده اداری را دارید می توانید با فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان مجموعه جهت خرید پرده اداری استفاده کنید. دکوراسیون داخلی فرتاک به منظور کمک به هم میهنان کشور، این امکان را فراهم کرده تا به صورت آنلاین بتوانند پرده خود را در هر سلیقه ای خریداری کنند. پرده ورتیلاین مشابه پرده زبرا است؛ با این تفاوت که نوارهای آن به صورت عمودی است.

بهترین مدل‌های پرده اداری

خرید پرده اداری قیمت انواع پرده اداری فرتاک دیزاین

توجه کنید که پرده کرکره ای که برای اتاق اداری خریداری می کنید باید با قاب محل قرار گیری آن هماهنگی لازم را داشته باشد. مثلا پرده های کرکره ای چوبی و آلومینیومی چنانچه قطر مناسب و همخوانی با محیط نداشته باشند، شکل نازیبایی را به وجود می آورند. با توجه به اینکه محیط های اداری عموما پر رفت و آمد هستند باید در انتخاب پرده اداری بسیار دقت کرد.

از انواع مختلف پرده‌­های اداری می‌­توان برای پرده مطب استفاده نمود. اما از این بین پرده شید، پرده کرکره فلزی، پرده لوردراپه و همچنین پرده‌­های چاپی که امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا در آن فراهم است گزینه های پیش رو برای مطب ها هستند. ضمنا مجموعه ویستا پرده ارائه دهنده پرده­های پارچه‌ه­ای و آنتی باکتریال بیمارستانی با ریل‌های مخصوص و منحنی می‌­باشد که برای مشاوره تخصصی این بخش می‌­توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کرکره

از طرف دیگر این پرده ها میتوانند به واسطه داشتن ویژگی هایی چون تنظیم نور، امکان کنترل از راه دور، نصب و شستشوی آسان به کارکرد بهتر در فضا نیز کمک کنند. در خرید پرده اداری باید توجه داشت که پرده به عنوان عضوی از دکوراسیون داخلی باید بتواند تخصصی بودن فضا را به شکل مشخصی نمایان کند. قرار دارد و نمیتوان از متریال چوب استفاده شود کاربرد دارد ولیکن بصورت کلی نیز این طرح دارای جذابیت بوده و رنگ زیبایی را به پرده کرکره آلومینیوم میدهد. در بازار مدل ­های مختلفی برای پرده اداری وجود دارد شما می توانید با خرید پرده اداری زیبایی محیط کار خود را چند برابر کنید و روحیه کارکنان خود را تقویت کنید. پرده اداری بسته به اندازه پنجره و میزان فضای دیوار در دسترس ممکن است ابعاد متفاوتی داشته باشد.

پرده اداری از نوع پرده زبرا

این تنوع اما همیشه مناسب نیست و ممکن است باعث ایجاد تردید در شما شود. به همین منظور بهتر است درصورتی‌که در انتخاب مدل پرده اطمینان ندارید، از مشاورین پردینو بخواهید تا شما را در این زمینه یاری دهند. دکوراسیون داخلی، اندازه پنجره، نوع تابش خورشید و همچنین فضای لازم برای نصب پرده همگی در انتخاب مدل پرده اداری تأثیرگذار خواهند بود؛ بنابراین باید گفت که همواره جدیدترین مدل پرده‌های اداری نمی‌تواند بهترین گزینه برای شما باشند.

  • برای اطلاع از آخرین مدل و قیمت پرده‌های جدید اداری با ما تماس بگیرید.
  • این پرده با امکان نصب داخل قاب پنجره به شما کمک میکنه تا حداکثر استفاده از فضا رو داشته باشین و علاوه بر این به راحتی میتونین پرده رو با استفاده از پروفیل های اون حرکت بدین و میزان عبوردهی نور رو به داخل دفتر کارتون تنظیم کنین.
  • اگر نیاز به مشاوره برای خرید پرده اداری داشتید حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

بکارگیری مناسب هر مدل از پرده در جای خود و مناسب نوع کاربرد مورد انتظار بسیار مهم است. قیمت پرده اداری با توجه به جذابیت و پرطرفداری آن بین مردم بسیار مقرون به صرفه است. جهت خرید آنلاین پرده اداری لوکس و لاکچری می‌توانید از فروشگاه اینترنتی سایت پرده زبرا دیدن نمایید. پرده کرکره چوبی از انواع پرده ‌های کرکره ای است که به صورت افقی و عمودی تولید می شود. برای خرید حضوری پرده اداری لازم است به بازار مراجعه کرده و با صرف زمان و انرژی زیاد پرده مورد نظر خود را پیدا و سفارش دهید.

بیشتر تقسیم شود و پرده زبرا در چند تیکه در یک پنجره باید در کناریکدیگر قرار گیرد، در یک راستا قرار گرفتن خطوط افقی طرح دار و ساده بسیار مهم بوده و در دید بصری و محصول نهایی تاثیر گذار می باشد. همانطور که در تصویر ملاحظه می فرمایید ،پرده های تولیدی پازل ستاب دارای بهترین و بالاترین کیفیت تولید و نصب می باشند. پرده کرکره های چوبی پهن(۵۰میلیمتری) در پنجره های نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار گیرد مناسب تر است و باعث تعادل و همسانی بهتر در فضا می گردد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار