خرید پرده برقی قیمت و خرید با بهترین قیمت + نمونه کار خانه پرده-خانه هوشمند آکو

با آمدن پرده برقی به خانه ها نیازی به باز و بسته کردن پرده ها با دست نیست چرا که این کار را موتور پرده برقی انجام می‌دهد. موتور پرده برقی در نوع 220 و 240 ولت موجود است که در نوع 220 ولت تنوع بیشتر می‌باشد. موتور پرده برقی بهتر است که دارای توانایی تنظیم سرعت باشد تا بتوان هر زمان که مایل بودید سرعت را کم یا زیاد کنید. موتور پرده برقی را روی هر پنجره و با هر نوع پارچه ای می‌توان استفاده کرد. انواع پرده برقی مثل پرده برقی رومن، پرده برقی شید و غیره وجود دارند که عملکرد مشابه مثل کنترل در مصرف انرژی، تنظیم نور، باز و بسته کردن پرده و دیگر موارد را دارند.

طریقه هوشمند کردن موتور پرده برقی

اگر در گذشته به صورت دستی یا manual تجهیزات و وسایل موجود در منزل را کنترل می کردید باید بگوییم که همان وسایل در عصر حاضر قابلیت کنترل و تنظیم از راه دور را دارند. یکی از این وسایل پرکاربرد در منزل پرده ها هستند که کاربرد بسیار بالایی دارند، به طوری که شما در هر خانه ای که ورود میکنید قطع به یقین بر روی پنجره ها یک نوع پرده را مشاهده می کنید. اصولاً پرده ها در کنار زیبایی بالایی که به محیط القاء می کنند، جنبه کاربردی نیز در منزل دارند. درحالت برقی، هم بالا و پائین بردن و هم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده با ریموت کنترل و از راه دور انجام می شود.

کوچکترین مشکل در خصوص هوشمند کردن و برقی کردن پرده‌ها، باعث می‌شود تا آن‌ها به‌ درستی کار نکنند. حتما پرده‌های هوشمند، باید توسط اپلیکیشن‌های مخصوص که در بالا هم به آنها اشاره کردیم کنترل شوند. اگر این کار توسط متخصصین صورت نگیرد، علاوه بر اپلیکیشن تنطیمات اصلی پرده نیز بهم می‌ریزد و ممکن است مدت زمان‌های مشخص شده برای باز یا بسته کردن پرده، با مشکل مواجه شود. پرده برقی به دلیل داشتن یک سنسور باعث می‌شود که این سیستم حتی بدون ریموت هم قابل کنترل شدن باشد.

موتور پرده برقی یکی از مهم‌ترین اجزا به حساب می‌آید که بدون آنکه از نیروی دست برای کشیدن پرده استفاده شود به صورت اتوماتیک باعث باز و بسته شدن پرده می‌شود. این ریل ها امکان حرکت آسان و راحت پرده را در مسیر معین شده فراهم می کنن . ریل ها دارای تسمه و قرقره هستن و به جای میل یا نخ پرده مورد استفاده قرار میگیرن . موتور در پشت پرده قرار گرفته و میتونه حرکت پرده را در طولی برابر با ۱۰ متر تامین کنه . گروه پرده وراتی ارائه دهنده ی برترین انواع پرده مدرن و کلاسیک است.

دسترسی آسان به پرده برقی:

یکی از راحت ترین روشهای جابجایی پرده های برقی استفاده از ریموت پرده برقی می پرده برقی باشد. در نظر بگیرید در حال استراحت در منزل هستید و به تماشای یک برنامه مورد علاقه مشغول هستید و نمی خواهید حتی لحظه ای از دیدن برنامه فاصله بگیرید و موقعیت نامناسب پرده و یا تابش نور آفتاب به داخل اتاق شما را اذیت می کند. در اینجا تنها با فشردن دکمه ریموت شاهد جابجایی پرده ها هستیم و بدون هیچ وقفه ای پای تماشای برنامه مورد علاقه خود باشیم. یکی از ویژگی های اصلی این نوعپرده برقینصب آسان آن می باشد، شما میتوانید به راحتی اقدام به خریداری و نصب پرده برقی رومن نموده و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. این نوع پرده برقی معمولا برای سالن خانه و دفاتر کاری بیشترین استفاده را دارد.

  • شرکت جهان اسمارت خریداری کنید زیرا تمامی این محصولات با دو سال گارانتی تعویض رایگان قطعات و ۷ سال خدمات پس از فروش ارایه می شوند .
  • پرده برقی نیز جزئی از تکنولوژی جدید این روز های خانه های هوشمند محسوب می شود.
  • در ادامه به تفصیل امتیازات ارزشمند پرده برقی و سایر ویژگی‌های آن را مورد بررسی و کنکاش قرار می دهیم تا با دریافت اطلاعات کامل، ضرورت وجود آنها را در هر خانه‌ای کاملاً حس کنید.
  • همچنینقیمت درب زیر سقفی سکشنال و لوازم درب زیر سقفی سکشنال را در وبسایت قائم در و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید.

به طور مثال در زمان عدم حضور شما در منزل یا دفتر کار پرده ها بسته میشوند و یا در زمان غروب آفتاب به کنار میروند. می توانید آنرا مانند یک ساعت تنظیم کنید و در زمان نبودن در خانه یا اتاق کارتان پرده ها را کنترل نمایید. این ویژگی میتواند به عنوان یک سیستم امنیتی عمل کند تا در صورت عدم حضور شما درمنزل همه چیز تحت کنترل باشد. شما در پرده های هوشمند به جای داشتن میل پرده باید از ریل برقی پرده استفاده کنید.

خرید پرده برقی قیمت و خرید با بهترین قیمت + نمونه کار خانه پرده-خانه هوشمند آکو

پرده های برقی افقی یا کناری، مشابه پرده های چین دار ساده ای است که در اکثر منازل وجود دارد. گیره های پرده که درون ریل قرار گرفته اند، توسط موتور، جابجا می شوند. تقریبا همه مدل های پرده کنار جمع شو پنجره های سایز کوچک تا پرده های پنجره های بزرگ با هر نوع متریال از پارچه و تور گرفته تا مخمل و … را می توان برقی کرد. پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی پروژه پرده برقی اسکرین خورشیدی در ساختمان بیمه سینا واقع در سعادت آباد توسط تیم پرده برقی متین … فروشگاه پرده ارزان فروشگاه پرده ارزان قیمت با ارائه بهترین پرده های برقی با کیفیت بالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با کم…

اصولا بخشی از گرمای موجود در فضای خانه می تواند از طریق پنجره ها به بیرون منتقل شوند که این در نوع خود یک هدر رفت انرژی محسوب می شود. وجود پرده برقی در خانه ها باعث میشود این هدر رفت انرژی گرمایی به مراتب کاهش یابد. شاید این سوال را از خود بپرسید که ما می‌توانیم با استفاده از پرده های معمولی نیز مانع خروج انرژی گرمایی از منزل شویم. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شما می توانید از یک سری موتورهای کاملاً هوشمند جهت باز و بست پرده ها استفاده کنید. به این صورت که این موتور ها در مواردی قابلیت اتصال به یک دماسنج داخلی با یک سنسور بسیار حساس را دارند. معمولاً در انواع پرده شید سان اسکرین با توجه به آنکه این پرده ها دارای ضخامت اندک هستند معمولاً نوع باز و بست آنها به شکل عمودی خواهد بود.

برای مثال می‌توان گفت در پرده های رولی به موتوری احتیاج داریم که پرده ها را بالا و پایین ببرد و بر روی لوله‌ی اصلی پرده جمع نماید. در سیستم پرده‌های از کنار بازشو، موتور پرده برقی در کنار ریل نصب شده و با فرمان به آن می‌توان پرده ها را باز یا بسته نمود. در صورتیکه پرده منزل شما از دو بخش تشکیل شده و یا اینکه والان دار باشد، باید از دو موتور برقی برای باز و بسته کردن آن جهت استفاده از نور و منظره‌ی بیرون استفاده نمایید. این پرده‌ها می‌توانند برای هر نوع پنجره‌ای و با هر اندازه و ابعادی مورد استفاده قرار بگیرند. پرده‌های رولی اگر برقی شوند، باز و بسته شدن آن‌ها آسان‌تر انجام می‌گیرد.

شما با نصب این پرده قادر هستید تا علاوه بر خنک نگه داشتن محیط، انرژی را نیز ذخیره کنید. در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره ی پرده برقی را با شما در میان بگذاریم. چگونه با توجه به تفاوت پرده زبرا و پرده زبرا ، یکی را انتخاب کنیم ؟ شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که تفاوت میان پرده شید و پر…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار