خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

در ادامه نکات مهم و اساسی که قبل از خرید کابل موبایل باید به آن ها توجه کنید را آورده ایم. کابل شارژر اورجينال اپل مناسب برای دستگاه‌های اپل آیفون، آیپد، ایرپاد، اپل واچ و مگ‌سیف.می توانید با خرید کابل شارژر اصلی آیفون با کیفیتی واقعی با شرایط و سازگاری کامل با گوشی مورد نظر خود از فروشگاه ما با بهترین قیمت تهیه نمایید. طبق تجربه داتیس مارت، با بیش از 10 سال سابقه فروش و واردات لوازم جانبی موبایل، بسته بندی کابل شارژ در گذشته تاثیر زیادی در فروش نداشت. بلکه قیمت مناسب و عکس کابل شارژ منطبق با عکس بسته بندی اورجینال، بیشترین تاثیر را داشت.

به خوبی داخل آن قرار نمی‌گیرد یا کوچکتر از پورت است و خیلی زود از آن خارج می‌شود و شارژ مدام قطع و وصل می‌شود. کابل‌هایی که در برندهای معتبر مانند بیسوس، بلکین و نیلکین و مک دودو و … تولید می‌شوند کیفیت بسیار بالایی دارند و از هر نظر استاندارد هستند. اگر قصد خرید کابل شارژر و یا مبدل را دارید این برندها گزینه‌های ایده‌آلی هستند. مثلا وقتی شما کابل شارژر سامسونگ دارید و می‌خواهید با آن گوشی آیفون را شارژ کنید به یک تبدیل میکرو به لایتنینگ یا تبدیل تایپ سی به لایتنینگ نیاز دارید.

شارژر ها یکی از موثر ترین ابزارهایی می باشند که تاثیر مستقیم بر روی باتری موبایل شما خواهند داشت و اگر در انتخاب شارژر اشتباه نمایید امید به سالم ماندن باتری موبایلتان نخواهد بود. استفاده از شارژرهای غیر اصل باعث کم شدن طول عمر باتری، گرم شدن زیاد از حد موبایل و شارژر، و در آخر آسیب دیدن موبایل خواهد شد. برای این امر لازم است شما در جستجوی بهترین کابل شارژ با قیمت ارزان باشید، که داتیس مارت تضمین بهترین قیمت پخش عمده کابل شارژ اندروید و لایتنینگ را به شما مشتریان عزیز می دهد.

درگاه تاپی سی USB-C که قبلا با نام USB Type-C شناخته می‌شد، آخرین پادشاه درگاه‌های شارژر است. شما درگاه تایپ سی را در اکثر دستگاه‌های جدید پیدا خواهید کرد و سرعت انتقال داده سریعتر از نسخه‌های قبلی USB را ارائه می‌دهد. بزرگترین مزیت USB-C این است که قابل برگشت است و می‌توان آن را به بالا یا پایین متصل کرد.

در خرید کابل شارژ موبایل باید جواب به این سوال را بدانید که مشتریان شما کدام مدل گوشی ها را بیشتر استفاده می کنند. موبایل های A33 ،A52S و A72 همگی با آداپتور 25 واتی و کابل شارژر 5 آمپر شارژر می شود. این درحالی است که برند شیائومی بسیاری از محصولات خود را با آداپتور 65 واتی و 120 واتی خرید کابل شارژ گوشی مجهز کرده است. معمولا کابل شارژ بی‌کیفیت سرعت انتقال فایل بسیار کمتری هم دارد. وقتی می‌خواهید فایلی را از کامپیوتر به گوشی‌تان و یا برعکس بفرستید سرعت کمتری خواهید داشت.

کابل شارژ Lightning مدل سهیل

رابط لایتنینگ نیز همانند تایپسی کاملا برگشت‌پذیر است، به این معنی که مهم نیست که کانکتور در هنگام اتصال آن به پورت لایتنینگ به کدام سمت رو به جلو باشد. امروزه در اسپیکرها، هدفون‌ها، ایرپادها و بسیار دستگاه‌های دیجیتال دیگر به جز گوشی‌ها و تبلت‌ها از این نوع درگاه استفاده شده است. گفتتنی است بخش اعظم استفاده از درگاه لایتنینگ هم در تولید کابل شارژر آیفون بکار گرفته می‌شود.

به طور معمول کابل های مخصوصی که شرکت اپل ارائه می دهند با سرعت usb3 برابر است.و مشخصاً در کابل شارژر های تقلبی سرعت یک سوم این مقدار تخمین زده می شود. از طرف دیگر، اگر قصد دارید از کابل فقط برای انتقال داده (یا انتقال داده + شارژ) استفاده کنید، بهترین گزینه این است که هنگام خرید کابل، به دنبال کابل انتقال داده USB باشید. کابل‌های انتقال داده معمولاً دارای چهار سیم هستند در حالی که کابل‌های USB فقط دارای 2 سیم هستند. همه ما دارای کابل USB هستیم که می تواند برای شارژ تلفن هوشمند و ابزارهای سازگار با USB یا انتقال فایل ها بین دستگاه ها باشد. اکثر دستگاه‌های جدید دارای حداقل یک کابل USB خارج از جعبه هستند، اما مواردی وجود دارد که نیاز به خرید کابل دارید، زیرا کابل قدیمی با دستگاه شما سازگار نیست.

کابل شارژ اصلی تایپ سی به لایتنینگ آیفون

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار