خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | gamerforum

بازی کالاف دیوتی در سبک اکشن است که نسخه کامپیوتر آن توسط اکتیوژن در سال 2003 انتشار یافت و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها، نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد. اتفاقات ابتدای بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد؛ اما در نسخه های بعدی به زمان حال و حتی آینده می رسد. با شروع سال جدید، شمارنده فصل‌های کالاف دیوتی موبایل از سر گرفته می‌شود لذا هم‌اکنون فصل اول آن تحت عنوان Reawakening میهمان موبایل شماست.

http://eco-communication.ir

با همین چند قدم ساده، مجله خبری گیمر فروم کالاف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر نصب کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید. همچنین امکان استفاده از گیم‌پد برای تجربه Call of Duty Mobile روی کامپیوتر هم وجود دارد. شاید در نگاه اول فکر کنید حالا که می‌خواهید با کامپیوتر کالاف دیوتی موبایل را بازی کنید، می‌توانید به راحتی تمام رقبای خود را شکست دهید. این بازی می‌تواند نحوه اجرا را توسط کاربران تشخیص دهد و تنها دستگاه‌های مشابه را مقابل هم قرار می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید با کامپیوتر به جنگ کاربرانی بروید که از گوشی هوشمندشان و نمایشگر کوچک آن استفاده می‌کنند.

گرند فورس 10$ ریجن اروپا

کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های معروف کمپانی اکتیویژن می­ باشد که به صورت رایگان عرضه شده و در دسترس دوستداران بازی­ های اکشن و تفنگی قرار داده شده است. در تریلر منتشر شده از فصل دوم بازی‌ها، برخی از ویژگی‌های کلیدی را مشاهده می‌کنیم که قرار است همراه با آن در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نقشه ژاپنی جدید وارزون ۲ با نام Ashika Island و بازگشت حالت Resurgence که یک اسپین‌آف ساده از بتل رویال معمولی است اشاره کرد. فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد.

همان‌طور که می‌دانید، XP برای رده بندی بهتر شما ضروری است و در کنار آن، به افزایش لود کات هم کمک می‌کند. نارنجک، مهارت‌های بیشتر اپراتوری و سه قدرت پردازش جدید هم جزو آن‌ها هستند. به این ترتیب شما می‌توانید لود کات‌های بیشتری را برای نقشه‌های مختلف بازی داشته باشید. این موضوع به شما امکان می‌دهد که سلاح‌های خود را متناسب با سبک بازی خود ارتقا دهید.

دانلود بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اما ترس از دست دادن حساب یا سرمایه شما را از ادامه این مسیر بازداشته است. با شرکت در مسابقات مختلف و برنده شدن در راندهای بازی می‌توانید سی پی کالاف دیوتی را به دست بیاورید. اگر می‌خواهید سریع‌تر از بازیکنان دیگر و به خصوص دوستان خود در کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید، خرید ارز رایج این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. خرید سی پی یا همان خرید پول کالاف دیوتی موبایل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع تجهیزات شامل اسلحه ،اسکین،بتل پس و گردونه های شانس را با بهرتین قیمت از ما تهیه کنید.

  • گوش‌های خود را باز نگه داشته و ببینید که صدای حرکت آن‌ها را می‌شنوید یا خیر.
  • با این حساب، این نقشه‌ها تنها برای زنده کردن خاطرات نیستند و در حالت رنک هم می‌توانید در آن‌ها با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.
  • در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم.
  • حالت‌های ویژه‌ای هم وجود دارند که در صورت علاقه مندی، می‌توانید به سراغشان بروید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار