خرید uc پابجی موبایل گیمرپلاس | gamerforum

با استفاده از این موتور گرافیکی نسخه موبایل پابجی فرق زیادی با نسخه کامپیوتری آن ندارد. با اجرای اولیه بازی در همان لحظات اول محو گرافیک عالی بازی می‌شوید. و همچنین صداگذاری مهیج و گیم پلی جذابش شما را به وجد خواهد آورد.

  • برای اجرای پابجی موبایل به دو گیگ فضای خالی نیاز دارید، سعی کنید فضای خالی خود را حداقل به سه گیگ افزایش دهید تا هنگام لود شدن بازی و صحنه های شلوغ بازی دچار افت فریم نشوید.
  • بله؛ شما می‌توانید بدون انجام اینکار نیز بدون هیچ مشکلی به بازی کردن ادامه دهید اما باید بدانید درصورتی که بازی را به هردلیلی از روی موبایل خود پاک کنید دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت.
  • در نقشه‌های بازی پابجی رودخانه و دریاچه وجود دارد که در بعضی مواقع عبور از این دریاچه‌ها بسیار راحت‌تر از مناطق خشکی است؛ اما به یاد داشته باشید با این کار به‌راحتی به دشمن فرصت می‌دهید تا در شرایط خوبی شما را هدف خود قرار دهد.
  • با معرفی بازی PUBG MOBILE و بیشتر شدن طرفدارانش در میان گیمرها، اوضاع برای بازی‌های شوتر هم بهتر از همیشه شد و میلیون‌ها نفر دوباره با بازی‌های شوتر آشتی کردند.
  • سعی کنید در بازی پابجی موبایل از اسلحه‌های متفاوت این بازی استفاده کنید تا سلاح لازم و مورد استفاده خود را تشخیص دهید و در صورت لزوم در مقابل حریف خود بتوانید سلاح مناسب خود را جهت نابودی اش به کار ببرید.
متاسفانه طبق دستور قضایی، ما در بازار موظف بودیم بازی پابجی اندرویدرا حذف کنیم و امکان ارائه آن را نداریم، امیدواریم عذر ما را درک کرده و به‌جای آن، از اطلاعاتی که در این متن برایتان نوشته‌ایم، استفاده کنید. با نصب پابجی موبایل، می‌توانید حالت‌های گرافیکی متفاوتی را فعال کنید و اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، همه این حالت‌‌ها چشم‌نوار هستند. البته اگر گرافیک اهمیت کمی برای شما دارد و فقط می‌خواهید وارد دنیای هیجان‌انگیز PUBG شوید، می‌توانید سراغ دانلود نسخه لایت بروید. یکی از مهمترین مزایای خرید از ارزانترین سایت خرید یوسی، امکان خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز مبارزه مانند پیشرفته‌ترین ماشین‌ها و سلاح‌ها برای شکست دادن رقبا در این بازی اکشن و هیجان‌انگیز است. در واقع با خرید یوسی دسترسی به تمام آیتم‌ها و امکانات بازی راحت خواهد بود.

خرید یوسی یوسی پابجی موبایل برای ایفون و اندروید

بازی‌ پابجی یک بازی‌ ویدئویی‌ بتل‌رویال رایگان است که توسط Lightspeed & Quantum توسعه‌ پیدا کرده است. این بازی در گوگل‌ پلی بیشتر‌ از 500 میلیون‌بار دانلود شده‌است و 41 میلیون بررسی و نقد را به خود اختصاص داده‌است. همچنین یوتیوبرهای معروفی نظیر Shroud و Dr DisRespect به خاطر تعداد کشتن های زیاد و پیروزشدن در این بازی شهرت دارند و ویدئوهای خود‌ را از محیط این‌بازی با طرفداران خود به‌ اشتراک گذاشته‌اند. Player Unknown’s Battle groundsیا به اختصار PUBG یک بازی آنلاین و در سبک اکشن است که توسط Tencent برای سیستم عامل های اندروید و ios ساخته شده است. منطقه امن پابجی قانون ثابتی به نام نابودی بازیکن دارد و تغییر نمی‌کند و کار اصلی آن، محدودکردن نقشه برای بازیکن است؛ یعنی درطول بازی باید در این منطقه تردد و زندگی کنید و درصورتی‌که پایتان به قسمت خطر برسد، شرایط برایتان تغییر می‌کند. Quick Match؛ حالت اصلی این مود که بازیکنان در آن، روی یک نقشه کوچک‌تر، به مدت ۸ دقیقه باهم بازی می‌کنند.

PUBG MOBILE‏

موتور گرافیکی بازی پابجی، Enigne Unreal 4 نام دارد که در حال حاضر یکی از بهترین موتورهای گرافیکی میان بازی‌های دیجیتالی شمرده می‌شود. گرافیک و کیفیت وضوح بازی پابجی به حدی است که در آن می‌توان جزئیاتی کم‌نظیر از لحظات وقوع درگیری‌ها و کشتارها مشاهده کرد. امروزه پابجی را در بهترین سیستم‌ها و نمایشگرهای جهان بازی می‌کنند تا از گرافیک بی نظیر آن نهایت بهره را ببرند. در قسمت ابتدایی مطلب مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای اجرای پابجی موبایل را برایتان به طور کامل توضیح دادیم، شما برای اجرای بازی به یک گوشی اندروید با اندروید ۵.۱.۱ نیاز دارید. قیمت یوسی پابجی موبایل با توجه به پلن‌های مختلف متفاوت است.

http://eco-communication.irپوشه ی com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید. ممجله خبری گیمر فروموعه‌ای از رویدادهای جدید برای رسیدن به یک هدف؛ با دوستانتان در رتبه‌بندی پیشرفت کرده و در انواع رویدادهای فوتبالی شرکت کنید. سپس فایل دیتا بازی را مطابق جعبه راهنما، به پوشه ذکر شده منتقل کنید. تیراندازی از فاصله ۲۰ متری را شروع کنید و انگشت خود را به سمت پایین نگه دارید. اگر شبکه دوربین بالاتر از هدف باقی بماند، باید حساسیت را افزایش دهید و برعکس. برای تمرین این بخش هم مانند قسمت قبلی عمل کنید و بدون حرکت دادن هدف بر روی ضربه‌ها تمرکز کنید.

uc 198 پابجی موبایل (آیدی)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار