خرید uc پابجی موبایل گیمرپلاس | gamerforum

حتما با هم تیمی های خود با هماهنگی های لازم عمل کنید و سعی کنید یک بازی تیمی با عملکرد از پیش برنامه ریزی شده ای بازی را انجام دهید و با محول کردن هر مسئولیت به یک فرد تیم می توانید به صورت مکمل و پوشش دهی عمل کنید. در جنگ‌های این بازی نیروگاه‌های هسته‌ای و بمب‌های خاصی نیز وجود دارد که برای تخریب کمپ و نیروهای دشمن استفاده می‌شود. مثلا از هر الگو اسکرین شات بگیرید یا در مقابل یک دیوار بایستید و شلیک کنید.

  • تنها کافی است این بازی را بخرید، در زمین مورد نظر خود فرود آیید، اسلحه و تجهیزات، لباس و زره خود را انتخاب کنید و با قدرت وارد بازی شوید و از یک نبرد مجازی هیجان انگیز لذت ببرید.
  • اگر مشکل داغ شدن گوشی شما در زمان اجرای PUBG جدی است، بهتر است نسخه لایت را دریافت کنید.
  • در صورتی که اکانت گوگل پلی داشته باشید و یک شبیه ساز اندروید روی سیستم خود نصب کرده باشید این امر قابل اجراست.
  • این رویدادهای انحصاری به طور گسترده در قسمت‌های مختلف بازی اتفاق می‌افتند.
  • بازی پابجی موبایل خیلی زود پس از انتشار توسط ۲۰۰ میلیون کاربر مختلف از سرتاسر جهان دانلود شد و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد نفر این بازی موبایل را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS دانلود کرده‎اند.

پابجی موبایل اصل دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که به شدت آن را اعتیادآور می‌کند. شما با طیف وسیعی از سلاح‌هایی که بدست می‌آوردید می‌توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا درآوردید.

دانلود PUBG MOBILE – بازی اکشن-بقا خارق العاده “پابجی موبایل” اندروید + دیتا

مجله خبری گیمر فروم نسخه جدید پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم با بی روید همراه باشید. پابجی را می‌شناسید؟ می‌دانید چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ اصلا اهل بازی‌های مهیج ویدیویی هستید؟فرصتی پیش آمده تا در خصوص بازی‌های کامپیوتری و مشکلات رایج در ارتباط با نصب و راه اندازی آنها صحبت کنیم. با من تا پایان این مقاله از سایت شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید تا در ابتدا بفهمیم بازی پابجی چه سبکی از بازی ست ؟ و چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم که به مشکل نخوریم. اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، بعید است نامبازی پابجی موبایل (Player Unknown’s Battlegrounds) به گوشتان نخورده باشد.

یوسی PUBG Mobile چیست؟

این نخستین باری است که یک بازی موبایل توانسته جمعیت جامعه‌ی مخاطبین خود را از مرز یک میلیارد نفر عبور دهد و همچنان نیز دوران اوج خود را سپری کند. بازی پابجی موبایل یکی از پدیده‌های چند سال اخیر است و همین حالا به راحتی می‌‎توانید در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile آن را برای هر دو سیستم عامل Android و IOS دانلود کنید. ✔️ اگر شما گوشی حرفه‌ای ندارید، باز هم می‌توانید بهترین تنظیمات پابجی موبایل جدید را امتحان کنید. گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. این بازی نسخه بهینه سازی شده‌ی پابجیست که برای گیمرهایی که از سخت افزار ضعیف استفاده می‌کنند، طراحی شده است.

بازی برای چه گروه سنی مناسب است؟

بله شما بدون ذخیره کردن بازی بر روی شبکه های اجتماعی و گوگل می توانید بازی کنید، اما در نظر داشته باشید شما در این صورت به عنوان مهمان بازی می کنید. اگر بازی پاک شود و یا گوشی رو عوض کنید، تمام اطلاعات و مراحل شما پاک می شود و بازی رو باید از ابتدا شروع کنید پس بهتر است در همان شروع اولیه بازی اکانت خود را در شبکه های اجتماعی ذخیره کنید. خرید یوسی در تعداد متنوع ۱۳ عدد، ۳۲ عدد، ۶۳ عدد، ۱۹۸ عدد، ۳۴۰ عدد، ۶۹۰عدد، ۱۸۷۵ عدد، ۴۰۰۰ عدد و۸۷۵۰ عدد در سایت ما خریداری کنید. میتوانید یوسی PUBG را در تعداد مختلف و با قیمت بسیار مناسب در این سایت خریداری کنید. Ghillie یک لباس مخصوص استتار برای تک تیرانداز هاست به طوری که کاملا با محیط همخوانی پیدا میکنید، این لباس در پابجی موبایل مانند طلا نایاب است و باید برای پیدا کردن آن یا خوش شانس باشید و یا مپ را زیر و رو کنید.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار