دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.24 Clash of Clans میهن اپ دانلود بازی اندروید و برنامه اندروید | gamerforum

همچنین نیروهای هوایی و اسپلِ جامپ وال نیز باعث می‌شوند تاثیر دیوار در بازی کمتر شود. پیش از این که سراغ آپگرید تاون هال بروید، همه چیز را ارتقاء دهید. ارتقاء لابراتوار، دیوارها، ساختمان‌های دفاعی و سربازخانه‌ها هم اهمیت بسیار زیادی دارند.

  • این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Supercell معرفی شد و بدون شک انقلابی را در زمینه بازی­های دیجیتالی ایجاد کرد.
  • اما اگر پس از مدت‌ها دوباره هوای کلش‌باز شدن به سرتان زده، پیشنهاد می‌کنیم حتما با خواندن این بخش، آماده مواجه شدن با تغییرات جدید شوید.
  • دانزو استور ارائه دهنده کلیه محصولات مجازی بازی آنلاین، گیفت کارت، آیتم ها و سرویس های پولی بازی و …
  • البته برای انجام این کار، باید حتما Google Play Games را به صورت نصب شده داشته باشید.
  • در جمع‌های خانوادگی پیر و جوان از این بازی صحبت می‌کردند و بسیاری برای این که به موقع به کلن وار برسند، ساعت‌های خود را کوک می‌کردند.
  • رهبر برای ادارهٔ بهتر قبیله افرادی را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند.

کلش آف کلنز برای دانلود و بازی رایگان است، با این حال، برخی از آیتم های بازی را می توان با پول واقعی نیز خریداری کرد. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، لطفاً خریدهای درون برنامه ای را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید. همچنین، طبق شرایط خدمات و خط‌مشی رازداری ما، برای بازی یا دانلود کلش اف کلنز باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.

بهبود مکانیزم چت کردن در بازی

به دلیل متنوع بودن و متفاوت بودن آفر های هر شخص، امکان اضافه کردن به صورت ایتم خرید مستقیم داخل سایت وجود نخواهد داشت. در به روزرسانی جدید اعلام شده چالش های جدید به دو دسته طلایی و نقره‌ای تقسیم ‌بندی شده‌اند، در این صورت شما برای اینکه به سطح طلایی برسید کارت طلایی کلش آف کلنز را باید داشته باشید. از بین بردن موانعی که بر سر راه شما قرار دارد نیز در جمع آوری جم ها نیز می تواند موثر باشد. اگر شما به جم باکس که یکی از موانع بسیار نادر در بازی کلش آف کلنز می باشد بتوانید دست پیدا کنید تعداد ۲۵ جم به شما تعلق خواهد گرفت. با خرید ایونت Builder Pack بازی کلش اف کلنز 1200 جم و یک عدد Builder را دریافت و به سرعت پیشرفت کنید. با خرید ایونت Builder Pack بازی کلش اف کلنز 1000 جم و یک عدد Builder را دریافت و به سرعت پیشرفت کنید.

http://eco-communication.ir

دیکاردو به شما کمک میکند تا بدون هیچ نگرانی هر آنچه را که در تمام برنامه ها و بازیهای ویدئویی نیاز دارید بدون هیچ درنگی خریداری و از خدمات پرداخت امن استفاده کنید. سایت دیکاردو با داشتن نماد اعتماد، مفتخر به تکمیل روزانه بیش از 500 سفارشات کاربران ایرانی میباشد . 4 – از ثبت کامنت هایی با محتوای فروش حساب کلش آف کلنز و … خودداری کنید چرا که به هیچ وجه کامنت شما ثبت نخواهد شد.

ساختمان‌ها[ویرایش]

منتهی حواشی که گلوبال چت به دنبال داشت، باعث شد تا مجله خبری گیمر فروم در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹؛ این بخش را به کلی از بازی حذف کند و دیگر پیدا کردن اعضای جدید برای کلن‌ها؛ تبدیل به کاری دشوار شده بود. هرچند که سوپرسل سعی کرد که با اضافه کردن بخشی به نام Recruitment به بازی؛ فرایند عضوگیری کلن‌ها را ساده‌تر کند، اما خب، این بخش ابدا به پای گلوبال چت نمی‌رسید. در بازی کلش آف کلنز شما باید یک دهکده بسیار قدرتمند بسازید که بتواند در برابر حمله سایر بازیکن‌ها به خوبی مقاومت کند. شما باید به مرور بخش‌های مختلف دهکده خود را ارتقا دهید تا هم قابلیت‌های جدیدی در دسترس شما قرار بگیرد هم تسخیر بخش‌های مختلف دهکده برای دشمن سخت شود. وقتی که در بازی نیستید، دیگران ممکن است به دهکده شما حمله کنند و این آرایش دفاعی شماست که می‌تواند تعیین کند تا چه میزان صدمه به دهکده رسیده و منابع غارت می‌شود. بازی کلش اف کلنز یا کلش محصول شرکت سوپرسل و یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های استراتژیک موبایلی است.

آیا امکان خرید آیتم‌های غیررایگان بازی در بازار وجود دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار