دانلود برنامه آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس برای اندروید مایکت

ما با ایمیل شما رو از تخفیفات هفتگی، جشنواره‌ها و دوره‌های جدیدی خبردار می‌کنیم. بیزآموز بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده دوره های آموزشی معرفی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین توسط برترین اساتید کشور می باشد. ۱- محیط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندانه که حتی معامه گران مبتدی هم می توانند به آسانی از آن استفاده کنند. یادتان باشد شما با خرید اندیکاتور پرفسورا میتوانید بهترین استراتژی را در اختیار داشته باشید. طمع یکی از دلایلی هست که معامله گران نمی‌توانند به سود برسند.

اما این را در نظر داشته باشید که کوینکس تقریباً از تمام ارزهای پرکاربرد پشتیبانی می‌کند. در کنار این موارد می توان به کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام و حساب کاربری در توئیتر اشاره کره که به زبان فارسی راه اندازی شده و کاربران می توانند از این طریق از آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از طرف کوینکس مطلع شوند. جفت ارز خود را با توجه به دارایی موجود در حساب خود انتخاب کنید. برای مثال اگر دلار آمریکا دارید و می‌خواهید بیت کوین بخرید، بنابراین جفت ارز را باید مطابق تصویر زیر تنظیم کنید. اگر والت شما روی گوشی است، کد QR را اسکن کنید و در کیف پول ارز دیجیتال خود این کدها را وارد کنید تا انتقال ارز دیجیتال انجام شود.

در قسمت پایانی هم می تونین یک کد معرف رو وارد کرده و گزینه Sign Up رو کلیک کنین. سعی کنید یک پسورد قوی رو برای اکانت خودتون انتخاب کنین. ثبت نام پایان یافت اما برای واریز و برداشت رمز ارز باید امنیت ان را بالا ببریم که در انتهای مطلب بصورت کامل توضیح داده شده . در این پست اموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و نصب کوینکس بر روی گوشی های اندروید صبحت میکنیم با ما همراه باشید. کلینیک سرمایه با هدف آموزش تخصصی بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال در کنار به روز ترین متدهای طراحی استراتژی و سیستم های معاملاتی راه اندازی شده است. تمام سفارش‌های انجام‌شده در صرافی کوینکس به همراه جزئیات و به ترتیب زمان در این بخش فهرست می‌شوند.

دانلود برنامه آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس برای اندروید مایکت

همانطور که گفتیم درحال حاضر از پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌شود. از این رو کاربران باید قبل از شروع تجارت با کوینکس از برخی صرافی‌های دیگر BTC یا BCH را خریداری نمایند. اکنون پس از بحث درباره نحوه واریز در کوینکس می‌خواهیم درباره نحوه خرید و فروش در CoinEx به صحبت بپردازیم ما را در ادامه همراهی نمایید. هنگامی که معامله شما در شبکه بلاکچین تایید شود، بودجه موجود در کیف پول کوینکس قابل استفاده خواهد شد که می‌توانید از برای خرید کوین‌ها استفاده نمایید.

5 سال پیش که وارد بازار ارزهای دیجیتال شدم منبع فارسی کاملی برای آموزش ارزهای دیجیتال وجود نداشت. با مشقت فراوان و با تجاربی که گاه رایگان هم نبود، دانش اندکی اندوخته ام که در این سایت به اشتراک گذاشته ام. امیدوارم با مشاهده مطالب و آموزش های ارزسنج بتوانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نمایید. برای بازیابی پسورد فراموش شده اپلیکیشن کوینکس کافی است از لینک موجود در صفحه لاگین به اسم forgot password استفاده کنید تا یک ایمیل شامل رمز عبور برایتان ارسال شود. در ادامه قسمت security شما می توانید از آیتم bind mobile استفاده کنید تا برای شما تاییده پیامکی ارسال شود که برای ثبت شماره کوینکس برای ایرانیان پیشنهاد نمی‌شود.

در ادامه کافی است این کد را در گوگل اتنتیکیتور وارد کنیم یا آن را اسکن کنیم. شما می توانید این اپلیکیشن را برای نسخه های مختلف از گوگل دریافت کنید. در ادامه پس از تکمیل ثبت نام یک ایمیل تاییده برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین همانند تصویر زیر باید کد ارسالی را در کادر باز شده وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه بیابید. صرافی کوینکس بخشی با عنوان Financial Account راه‌اندازی کرده است.

آموزش مراحل احراز هویت در صرافی کوینکس

از این گذشته در برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال نیز شاهد استفاده از این بازار برای بالا بردن امنیت هستیم. در چند ماه گذشته شاهد استفاده از آن در برخی از انواع صرافی ایرانی ارز دیجیتال نیز هستیم. با کلیک در بخش ۵ روی گزینه Send Code کد فعال سازی به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می‌شود.

اپلیکیشن Google Authenticator را در موبایل خود باز کنید و روی گزینه + در پایین صفحه بزنید. آن را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و سپس روی Next ثبت نام در صرافی کوینکس بزنید. آدرس ایمیل خود را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و روی Send Code بزنید. کد تأیید را در کادر مشخص‌شده وارد کنید و سپس روی دکمه Confirm کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود. گزینه متعهد میشوم مالک قانونی این اسناد هویتی باشم “I promise to be the legitimate owner of these ID documents” را تیک بزنید و گزینه ارسال “Submit” را کلیک کنید.

با انتقال ارزهای دیجیتال خود به Financial Account می‌توانید به صورت روزانه سود کسب کنید. صرافی کوینکس از سپرده‌های موجود در این حساب‌ها برای پرداخت وام استفاده می‌کند. سپس 70 درصد سود دریافتی از وام‌ها را به صاحبان سپرده‌ها پرداخت می‌کند و 30 درصد دیگر را نیز خود برمی‌دارد. برای محاسبه دقیق سودهای این بخش از فرمول‌های خاصی استفاده می‌شود که در صرافی کوینکس به‌طور مفصل ذکر شده‌اند.

برای افراد تازه وارد بهتر است لوریج های ۳ و ۵ را استفاده کنند. پس از آنکه مهارت کافی به دست آورید مجار خواهید بود تا لوریج ۱۰ هم پیش بروید. توصیه می شود هیچگاه از لوریج های بالای ۲۰ در معاملات واقعی و حتی آزمایشی استفاده نکنید. در صورت استفاده از لوریج های بالا امکان لیکوئید شدن زیادتر شده و کوچکترین نوسانات قیمتی باعث ضرر و زیان های زیادتری می شود. در صورتیکه در یک روز معاملاتی سود بسیار خوبی کسب کردید و آنقدر ریسک پذیر هستید که تمام سود خود را وارد معامله کنید، مجاز به استفاده از لوریج ۲۰ خواهید بود.

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال دیگر به بیت کوین در کوینکس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار