دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile بازی محبوب بتل رویال | gamerforum

هر یک از این بسته‌های الحاقی محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به نقشه‌های جدید، تجهیزات و سلاح‌های جدید و مواردی از این قبیل اشاره کرد. خیلی زود گیمرهای کشور پر جمعیتی مثل هند نیز استقبال گسترده‌ای از خود در مقابل بازی پابجی موبایل نشان دادند و باعث شد سازندگان این بازی به فکر آن بیفتند که یک نسخه‌ی بومی‌سازی شده به طور اختصاصی برای بازار کشور هند تولید و منتشر کنند. پابجی موبایل – pubg mobile یکی از بهترین، خارق العاده ترین و معروف ترین بازی های سبک بقا اکشن است. این بازی توسط کمپانی چینی Tencent game برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است.

  • ما همواره می کوشیم تا محصولاتمان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی عرضه نماییم.
  • اگر شما‌هم از طرفداران این‌بازی هستید با ما همراه باشید تا ترفند های طلایی پابجی موبایل را به شما بگوییم.
  • برای اینکه این کاربران اندرویدی بتوانند از بهترین تنظیمات پابجی لایت بهره ببرند، برخی از ویژگی‌های پابجی حذف شده است.
  • برندن که ابتدای طراحی بازی پابجی هیچوقت فکر نمی‌کرد این بازی به یکی از محبوب‌ترین و پر کاربرترین بازی‌های تاریخ بدل شود، برای یادآوری روزهای گذشته گیمری خود نام آن را اینگونه گذاشت.
  • انتشار رسمی حالت Aftermath؛ افزوده شدن مکانیک‌های گیم پلی جدید برای تجربه‌ای به مراتب بهتر.

داستان و ایده مجله خبری گیمر فروم این بازی از یک فیلم ژاپنی به اسم battle royale الهام گرفته شده است که در زمان خود یک فیلم بسیار موفق به شمار میرفت و فروش بسیار خوبی در ژاپن و دیگر کشور های جهان داشت. پابجی موبایل در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب بود اما در دیگر مناطق و بازارها رقابت اصلی بین کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت بود. برای آپدیت کردن و خریدهای بازی فورتنایت نیز باید پول مخصوص بازی را هزینه کنید.

http://eco-communication.ir

برای دانلود بازی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم با ما همراه باشید. همانطور که گفتیم پابجی موبایل همانند بازی‌هایکالاف دیوتی موبایلو فورتنایت بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت است که ۱۰۰ بازیکن آنلاین که شما هم یکی از آن‌ها هستید. این بازیکنان هر کدام باید تلاش کنند تا با استفاده از منابع و سلاح‌هایی که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند. هر گروه یا فردی که آخرین افراد زنده در جزیره باشند برنده بازی می‌شوند.

گیم‌پلی؛ مرگ یا زندگی؟

فقط فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. لطفا توضیحات نصب را مطالعه کرده و به ترتیب انجام دهید؛ درصورت بروز مشکل آن را با ما مطرح کنید. تغییرات در بخش گفتگو بازی؛ با یک ضربه چت را بالا برده و از گفتگوی بلادرنگ با دوستانتان لذت ببرید. اکثر مواقع علت این اتفاق پایین پودن مشخصات سخت افزاری دستگاه و ضعیف بودن آن است. سعی کنید حدالامکان از دوچرخه استفاده نکنید زیرا شما را در معرض خطر و مرگ قرار می‌دهد.

پابجی لایت؛ بازی سبک‌تر برای گوشی‌های ضعیف‌تر

فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود. در این حالت شناسایی و دیدن دشمنان نیز به تبع راحت‌تر می‌شود. در صورت که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار