دریچه زیر فن کویل بایگانی دریچه تنظیم هوا و دمپر و کانال هوای رفت و برگشت

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه زیرفن کوئل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. شما میتوانید اطلاعات کامل دریچه فن کوئل پلاستیکی را از اینجا بطور کامل مطالعه کنید. پره ای شکل هستند و دارای منافذی در گوشه ها هستند که باعث شده عملکردی بسیار مطلوبی را جهت تهویه رقم بزنند و دریچه ها به صورت وزنه ای و لولایی امکان باز و بسته شدن دارند مناسب برای محیط اداری می باشند. ابعاد فن کویل و دریچه دسترسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد فن کویل دارد.

در مناطق شمالی و جنوبی کشور که موضوع رطوبت و تاثیر آن بر ساختار دریچه ها بعنوان معضلی اساسی مطرح می باشد، دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. جنس این دریچه به صورت ذاتی نیازی به رنگ یا پوشش مجزا ندارد و بطور مستقیم و بی واسطه پس از تولید قابل کاربرد و نصب می باشد. عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد.. معلوم است که در حالت پیچ از داخل باعث می شود که نمای دریچه بیشتر چشم نواز تر باشد.

اطلاع از ویژگی ها و خصوصیات دریچه های بازدید زیر فن کویل به شما در انتخاب دریچه مناسب و استفاده درست از آن کمک می کند. جهت نصب این دریچه تنظیم هوا روی دیوار های از جنس کاذب با مصالح خشک نیز باید دقت کافی را داشته باشید که دور تادور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب جهت استحکام و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده گردد. همانند اکثر دریچه های تولیدی این مجموعه جهت نصب این محصول از پیچ خودکار استفاده می گردد و به جای پیچ (خزینه) قبل از انجام پوشش رنگ روی قاب دریچه ایجاد می گردد. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. مدل های وزنی نیز به صورت دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم بندی می شوند که با توجه به میزان مکش هوای دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. در این مدل ها درب از قاب دریچه جدا بوده و درب به صورت وزنی روی قاب قرار می گیرد.

دریچه زیر فن کویل بایگانی دریچه تنظیم هوا و دمپر و کانال هوای رفت و برگشت اگر احتیاج باشد هوارسانی به دستگاه فن کوئل به میزان بالا صورت بگیرد از دریچه زیر سن کویل دو گل سقفی وزنه ای آلومینیومی استفاده میشود. در حقیقت لایه های دوگانه شیارهای محیطی به درب دریچه زیر فن کویل به آسانی این قابلیت را ایجاد میکند که حجم فراوانی از به هوای برگشت مورد نیاز دستگاه فن کویل به سمت محفظه دستگاه انتقال یابد. اگر درب دریچه بازدید فن کویل خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌گردد.

  • ولی با توجه به ابعاد بزرگ دریچه های زیر فن کوئل وزن این دریچه ها در صورت تولید با جنس آهن بسیار سنگین میشود.
  • اگر قرار باشد هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود، از این نوع دریچه زیر فن کویل استفاده می شود.
  • معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند.
  • زمانی که فن کویل به بیشترین هوای بازگشتی جهت بهبود کارکرد خود نیاز داشته باشد از دریچه مشبک یا لانه زنبوری فن کویل استفاده خواهد شد.
  • از دیگر مزیت های رنگ کوره ای ، انتخاب کد رنگ مورد نظر کارفرما و متناسب با محیط می باشد .

در بسیاری از موارد با توجه به نوع و مدل فن کویل نیاز به نصب دریچه‌های خاص فن کویل جهت افزایش هوای بازگشتی بوده و با مدنظر قرار دادن این موضوع پیشنهاد به‌کارگیری افراد باتجربه در نصب دریچه فن کویل را به شما خواهیم داد. دریچه زیر فن کویل استیل را به لحاظ رنگ و نوعِ استیل می توان از انواع ورق استیل از جمله اسیلِ براق،مات، خَشدار،طلایی،دودی و طرحدارِ فانتزی تولید و ارایه نمود. استفاده از دریچه خطی برای مدل‌های از فن کویل که نیازمند جریان هوای بازگشت بیشتری هستند استفاده خواهد شد.

به طور کلی دریچه زیر فن کویل در دو مدل لولایی و وزنه ای دریچه فن کویل ساخته می شود. پس شروع به برش مروفیل آلومینیوم جهت ساخت فریم دریچه زیر فن کویل می کنیم. به طور معمول یک میل است که در صورت افزایش ابعاد درب دریچه زیر فن کویل از ورق ۲۵/۱ میل هم استفاده می شود . رنگ پودری الکتروستاتیک رو روی تمام سطوح دریچه زیر فن کویل پاشیده و این محصول را درون کوره قرار می دهیم و در اصطلاح دریچه زیر فن کویل پخته می شود . رنگ پودری الکتروستاتیک روی تمام سطوح داخلی و خارجی دریچه زیر فن کویل ماشیده می شود و محصل درون کوره قرار میگیرد تا در اصطلاح پخته شود .

برای فن کویل هایی مصرف می شود که هوای برگشتی مورد نیاز خود را تنها از دریچه تامین می کنند این دریچه های شیاردار دارای گریل هایی به طول 18 یا 9 سانتی متر هستند در دو مدل لولایی و وزنه ای به بازار عرضه شده اند امکان نصب پیچ از رو و پیچ مخفی را دارند. درب این نوع دریچه زیر فن کویل نیز از ترکیب یک ورق آلومینیومیِ ضخیم و یک دریچه خطی با طرح اسلوت تشکیل شده که هوای مورد نیاز دستگاه فن کویل از میانِ لایه های هوای دریچه اسلوت به سمت دستگاه هدایت می شود. درب دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی با دوطرح وزنه ای و لولایی ساخته و عرضه می شود.

داده های طراحی چیلر هواخنک

باید دقت داشت در انتخاب این محصول یکی از ضعف‌های مشهود در این نوع دریچه زیر فن کوئل مکش محدود این دریچه ها می باشد. به طوری که بعد از مدت زمان کوتاهی در هوای گرم تهویه اتاق نامناسب میشود و باعث این می شود که فشار زیادی به دستگاه وارد آید و در نتیجه عمر دستگاه کوتاه می شود. هر کدام از این مدل ها براساس نیاز و طراحی محل مورد استفاده قرار میگیرد. دریچه های زیر فن کوئل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید.

اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهر نامناسبی را در محیط به وجود آورند. همان گونه که می دانید نصب و پیاده سازی فن کویل سقفی در سقف کاذب انجام می گیرد. روی تمام سطوح این دریچه زیر فن کویل رنگ پودری الکتروستاتیک پاشیده می شود و درون کوره قرا می گیرد. دریچه زیر فن کویل ، این محصول درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود . بعداز عملیات رنگ کاری دریچه زیرفن کویل را درون کاور های مشمایی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش در امان بماند . تمام زوایای پروفیل های فریم دریچه زیر فن کویل توسط کرنر ها بدون استفاده از هر نوع اتصال جوشی به صورت پرسی به هم متصل خواهند شد .

ویژگی دریچه زیر فن کویل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار