دریچه کولر سقفی آهنی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

دریچه کولر سقفی آهنی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود درجه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعاً متعادل دریچه سقفی می شود. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. می تواند هوای سرد یا گرم داخل کانال را وارد محیط کند و کاربرد گرمایشی و سرمایشی و تهویه محیط را انجام دهد. پنکه های سقفی مستطیلی با دمپر و بدون دمپر برای نصب سقف طراحی شده اند و به راحتی از طریق مبدل در کانال های مستطیلی یا مدور نصب می شوند. سطحِ بدنه این دریچه سقفی نیز با استفاده از رنگ کوره ایِ مرغوب در رنگهای متنوع قابلِ پوشش میباشد.

  • دریچه سقفیِ تایلی بدون فریم بوسیله یک باکس که در پشت آن تعبیه می گردد توسط یک رابط از کانال فلکسیبل به لاینِ اصلیِ کانال هواساز متصل می گردد.
  • همچنین در صورت بروز هرگونه سوال جدید آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا از طریق برنامه واتس آپ با ما در میان گذاشته و به جواب مناسب خود برسید.
  • زمانی از دریچه سقفی تهویه هوا استفاده می شود که کانال ها به شکل افقی در ساختمان ها نصب شده باشد و دهانه کانال از سقف های کاذب به بیرون ارتباط پیدا کند.
  • تمامی خدمات و محصولات فروشگاه کولرگازی، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • دریچه هوای سقفی دارای مدل مختلف بوده و با متریال ساخت متفاوتی قابلیت تولید دارد.

این دریچه بر روی سقف ها، دیوار و پیشانی سقف های کاذب قابل نصب مباشد و به دلیل داشتن پره های ثابت،امکان جهت دهی وجود ندارد. دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد. این دریچه ها در دو نوع کلاف دور باز و کلاف پهن قابل تولید هستند.در دریچه های کلاف دور باز پره ها به قالب متصل هستند اما در دریچه های کلاف پهن پره ها قابلیت جدا شدن از قاب را دارند. این نوع از دریچه فعالیت خود را بدون ایجاد هیچ گونه صدای اضافه و آلودگی صوتی تولید نمی کند. مدل های مختلف و متنوعی از دریچه های سقفی وجود دارد که می توان بر اساس محیط مورد استفاده نوع مناسب را انتخاب و نصب نمود.

شرکت تهویه سان شرکتی تولیدی بوده و با راه اندازی وبسایت فروشگاهی خود مباردت به فروش انواع دریچه هوا و دیگر محصولات مرتبط نموده است. قطعه‌‌ای در دو طرف انشعاب کانال‌‌های هوارسانی که در ابعاد مشخص و استاندارد را دریچه هوا گویند. دریچه هوایی که در بخش داخلی و سقف ساختمان نصب شده، دریچه سقفی نام دارد. این دریچه موجب رفت‌‌وآمد هوا در سیستم هوارسانی شده و جنسی از آلومینیوم و پلاستیک دارد.

مزیت نصب دریچه سقفی

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای در فضای مورد استفاده باعث می شود میزان دما با سرعت خوبی به حد مطلوب برسد . همچنین با توجه به جهت پره ها در این نوع دریچه ها ، هوا با سرعت مناسب به سطح خواهد رسید. قیمت‌‌‌‌‌های دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت در سایت فروشگاهی کولر گازی به روز است. دریچه سقفی چهار طرفه به راحتی روی سقف نصب می شود و به راحتی نصب می شود و همچنین می توان آن را در محل تایل های سقف کاذب قرار داد و نصب کرد.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی دریچه های کولر، تهویه و بازدید

در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد ، اگر در قطرِ دریچه گرد با ابعادِ انشعابِ لاینِ کانالِ اصلی ،همخوانی نداشته باشیم، مجبور به استفاده از تبدیل در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد خواهیم شد. سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع پوشش داده میشود و به بازار عرضه می گردد. به همبن صورت قیمت دریچه سقفی تایلی بصورت یکپارچه ، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه ی تخت آلومینیومی می باشد.

درصورتیکه از دریچه سقفی با دریچه گرد برجسته برای سیستم مکش استفاده شود استفاده از دمپر لزومی نخواهد داشت. از این دریچه های سقفی در محیطهای مختلف و برای کاربری های مختلف میتوان بهره برد. در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود. دریچه های سقفی چهار طرفه اغلب در مکان هایی استفاده می شود که حجم زیادی از هوا با نویز و افت فشار متوسط ​​مورد نیاز است.

دریچه سقفی چهارطرفه با دمپر

این نوع شیر معمولاً به عنوان کاربراتور برای تهویه در سیستم های تهویه مطبوع، ایرواشر، تبرید و وسایل برودتی آب خنک استفاده می شود و به صورت دیواری نیز نصب می شود. فن های ثابت به راحتی بر روی یک کانال مستطیلی یا با آچار در یک کانال گرد نصب می شوند. در این نوع شیر، توزیع زیاد هوا در فضای مورد استفاده باعث می شود که دما با سرعت مناسبی به حد لازم برسد. همچنین بسته به جهت پره های این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسبی به سطح می رسد.

برای مثال قیمت دریچه سقفی هوا یک ، دو ، سه و چهار طرفه ی با جنس آلومینیومی (با دمپر و بدون دمپر)، در مقایسه با قیمت همین محصول با جنس آهن به طور حتم بالاتر خواهد بود. نام عمومی آنها دریچه هوای سقفی می باشند و از طریق سقف ساختمان ها بواسطه کانال های تهویه هوا , هوارسانی را انجام می دهند. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف تعبیه و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه های سقفی چهارگوش می توان استفاده کرد. که متشکل از انواع سقفی یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین مشبک و خورشیدی می شود. دریچه سقفی سه طرفه برای تامین هوای تازه و یا بار حرارتی و برودتی مورد نیاز در هر فضا استفاده می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار