راهنمای خرید گوشی سامسونگ ؛ نکات مهم برای خرید گوشی سامسونگ

اگر به دنبال گوشی های پرچمدار هستید، گوشی های سری می برای شما گزینههای مناسبی خواهند بود زیرا این گوشیها به راحتی توانایی رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ را دارند. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت (Galaxy Note)، منتقدان این گوشیها را مورد تمسخر قرار میدادند. همهٔ گوشیها ضد آب نیستند و اگر هم باشند تمام گوشیها نمیتوانند فشار بالای آب را تحمل کنند. قیمت ایرپاد را میتوانید در فروشگاه تکنولایف ببنید. برای خرید حضوری از فروشگاه نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب نمایندگی به شرح فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید. شاید اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید موبایل به آن نیاز دارید، قاب گوشی است و اگر آدم اهل تنوعی هم باشید، برای اینکه حالت یکنواختی نداشته باشد، نیاز داشته باشید که چند قاب موبایل در طرحهای مختلف خریداری کنید. حتی اگر موقع خرید گوشی پول کافی نداشتین ، حتما در اولین فرصت یه پاور بانک خوب بخرید .

حتی برای آن شی میتوانید محدوده امن فراهم کنید که هر وقت از آن محدوده خارج شد، به شما هشدار دهد. همان طور که در بالا اشاره شد، شرکت سامسونگ تسلط کاملی در صنعت الکترونیک دارد، بنابراین قسمتی از سرمایهگذاری این شرکت در بخش قطعات است. گوشیهای گلکسی اس 22 اولین گوشیهایی بودند که به طور گسترده با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شدند. اولین تولید این شرکت، همزمان با رونمایی آیفون 4s شرکت اپل بود. سامسونگ معمولا کیفیت ساخت بالایی را در تولید گوشیهای خود در نظر میگیرد و نمونههایی مانند گلکسی S21 و گلکسی S21 Ultra بهعنوان گوشیهای سنگین و بسیار باکیفیت در بازار شناخته شدهاند. نامهها، ایمیلها و داستانهای خود را مانند یک نویسنده قدیمی در این لوازم جانبی ماشین تحریر تایپ کنید، کلیدها در این نسخه گیر نمیکند و تایپ شما بسیار راحت خواهد بود. کارت حافظه از لوازم جانبی بسیار مفیدی برای شما خواهد بود؛ با استفاده از آن میتوانید حافظهی دستگاه خود را ارتقا دهید و با استفاده از این روش دادههای بیشتری را در گوشی موبایل خود ذخیره میکنید.

گلس گوشی شما را از ضربه و خط و خش دور نگه میدارد. اما این قابها وزن زیادی دارند و گوشی شما را سنگین میکنند و اینکه به دلیل فلز بودن ممکن است سینگال گوشی شما را کمی ضعیف کند وگرنه ظاهر زیبایی دارد. بررسی ها نشان می دهد طراحی ظاهر گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو زیبا و به پرچمداران شبیه بوده و ابعاد گوشی به گونه ای است که به اسانی می توان با یک دست با گوشی کار کرد که نقطه قوتی برای شیائومی و طراحان شیائومی ردمی ۶ پرو محسوب می شود. لوازم جانبی تنوع زیادی دارد که شاید از حوصله این مقاله خارج باشد اما در ادامه لیستی را به همراه عکس لوازم جانبی موبایل برای شما آوردهایم که راهنمایی دقیق برای خرید شما باشد. تفاوت دیگر را میتوان در جعبه این دو نسخه دید.

خرید گوشی شیائومی اما مشکل اینجاست هم قیمت بالایی دارند و هم مقاومت چندانی برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی شما ندارند و طرحهای بسیار محدودی از آنها در بازار موجود است. ایر تگ یکی از لوازم جانبی جالب برای اپل است، با این محصول دیگر نگران گم شدن وسایل خود نیستید. پس با تکنولایف همراه باشید تا لوازم جانبی گوشی که بعد از استفاده چند ساعته از گوشی به داد شما میرسد را معرفی کنیم. همچنین بر اساس نتایج تست APL 50 نسبت کنتراست در آن به ۱۶۰۷:۱ هم میرسد و بهاینترتیب درجه سیاهی در تمام نقاط تاریک و روشن نمایشگر برقرار است. همچنین حین رانندگی یا موقعی که مشغول به کار هستید با داشتن هدفون روی گوش تان می توانید تماس های تلفنی را پاسخ داده و همزمان از کار متوقف نشوید. شرکت سامسونگ با عرضه گوشی سامسونگ گلکسی 7S سعی کرد برخی از اشتباهات نسل قبلی را جبران کند. هواوی برای عملی کردن زوم اپتیکال ۱۰ برابری، نسل قبلی این دوربین را بازطراحی کرده است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

با این کابل همر زمان و هرجایی بخواهید، فلش خود را میتوانید بدون نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر به گوشی موبایل خودتان وصل کنید و برای این کار تنها باید یک کابل اُ تی جی خریداری کنید. به هر شیای که شما بخواهید، میچسبد و با بلوتوث به تلفن همراه شما وصل میشود. اگر میخواهید گوشی شما کاملا ضد ضربه شود، بهترین انتخاب برای شما قاب فلزی است. هر گوشیای که بخرید، یکی از لوازم جانبی مهم آن شارژر است، برای گوشی اپل باید شارژر لایتنینگ است که معمولا سیم آن دو متر است. در ادامه قصد داریم مهم ترین لوازم جانبی گوشی های موبایل را معرفی کنیم تا از قابلیت های آنها بهره مند شوید. توجه داشته باشید همیشه در موقعیتی نیستید که به پریز دسترسی داشته باشید یا پاور بانک شما شارژ داشته باشد، مثلاً زمانهایی را در نظر بگیرید در سفر هستید و اتفاقاً سفر شما طولانی هم است.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی عالی، سخت افزار قدرتمند با اتصال 5G، اسلات microSD، دوربین های برجسته و باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی است. تمامی محصول این سایت دارای ضمانت و گارانتی معتبر می باشند و می توانید اطمینان داشته باشید که از کیفیت فونر سایت خرید لوازم جانبی بالایی برخوردار هستند. دوربین ماکرو نیز همانطور که از نامش پیداست برای ثبت تصاویر ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد. هندزفری در دو مدل بلوتوثی (بیسیم) و سیمدار هستند که بستگی به کارکردی که برای شما دارند، میتوانید از آن استفاده کنید. اما دوام آن نسبتا به موارد بالا کمتر است و در دست عرق میکند و ممکن است پاره شود اما بسیار شیک و زیبا است و بهتر حتما یک قاب چرم هم در خانه داشته باشید تا در برخی از موارد از آن استفاده کنید وگرنه برای استفاده روزمره و دائمی کمی ضعیف است.

البته باید در هنگام خرید دقت کنید تا یک حافظه یا اس دی مناسبی به شما بدهند که موبایل شما از آن پشتیانی کند. شما با پاور بانک میتونید در هر جا و زمانی گوشی همراه خودتان را شارژ کنید اما توجه داشته باشید باید پاور بانک شما از قبل با پریز برق و کابل شارژر شده باشد. همهی ما در هنگام خرید، بخش قابلتوجهی از تمرکز خود را برای بررسی کیفیت محصول میگذاریم. پس قطعاً قیمت گوشی هوشمند سامسونگ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و شما مایل هستید که گوشی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید. انواع کاور و قاب گوشی موبایل در لیست لوازم جانبی موبایل از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. اما دومین مورد در دسته بندی لوازم جانبی گوشی که تلفن همراه شما به محض خرید باید به آن مجهز شود، قاب گوشی است.

اگر به دنبال یک طرح خاص و متفاوت هستید، قاب چوبی بسیار مناسب برای شما است، از سوی دیگر چون امکان حکاکی روی این قاب وجود دارد، شما میتوانید به دوستانتان نیز هدیه بدهید. وقتی حس و حال آهنگ گوش دادن دارید و دیگر صدای محدود گوشی شما را قانع نمیکند، به این کابل نیاز دارید، شما میتوانید این کابل را به کامپیوتر، لپ تاپ، اسپکیر یا ضبط خودرو خود وصل کنید و موزیک را با صدای بلندتری گوش دهید، سیم کابل AUX معمولا از یک تا یک و نیم متر است و در قیمتهای متفاوتی در بازار موجود است. دلیل سوم انتخاب محصولات از برند سامسونگ، آن است که سامسونگ در تولید صفحه نمایش محصولات خود، حرف اول را میزند و به نوعی یکی از قطبهای قدرتمند تولید صفحه نمایش است.

دومین موردی که بعد از خرید قاب گوشی باید حتماً به آن فکر کنید، خرید یک گلس گوشی یا محافظ صفحه است که برای عمر صفحه نمایش شما بسیار مفید است. گوشی خود را به همراه داشته باشید اما به دلیل حساسیتی که وجود دارد حتماً به کیفیت کیسه ضد آبی که خریداری میکنید دقت کنید. این کلاه به شما این امکان را میدهد که در هر جایی که هستید یک گوشی را متصل کنید و یک تجربه سینمایی شخصی داشته باشید. سامسونگ هنوز هم از گوگلپلی پشتیبانی میکند و حتی نمیتوانید آن را به اختیار خود حذف کنید. دوربین اصلی با کیفیت عکسبرداری با رزولوشن 64 مگاپیکسل می­تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهد. این روزها هندزفری جزو لایفنک زندگی شما هستند و کاربرد زیادی دارند و دائماً با شما خواهند بود. گوشی های قدیمی تر تنها به یک روش شارژ می شدند و آن استفاده از شارژر مخصوص گوشی بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار