شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش

شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش

شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت راحتی و آسایش خریداران عزیز، خرید فرش قسطی را در نظر گرفته است. خرید اقساطی فرش بدون ضامن و بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه. شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت راحتی خرید شما عزیزان، اقدام به خرید اقساطی فرش و فروش فرش قسطی گرفته است. شما خریداران عزیز می‌توانید از شرایط فرش قسطی استفاده کنید و حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه، بدون پیش‌پرداخت و ضامن خرید فرش خود را انجام دهید و با این طرح فروش فرش از دم قسط را تجربه کنید. طرح رفاه کالا ویژه خرید فرش قسطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه می باشد و در صورتی که این طرح شامل حال شما شود می توانید بدون پیش پرداخت و ضامن از این طرح استفاده کنید. مدت بازپرداخت این طرح 36 ماهه و نرخ تسهیلات آن 15% می باشد و با استفاده از این طرح می‌توانید از فروش اقساطی فرش نگین مشهد بهره‌مند شوید.

خرید اقساطی فرش با احتساب 15 در صد سودی که جهت پرداخت 3 ساله روی مبلغ فاکتور می‌آید در مقایسه با نرخ تورم و شرایط اقتصادی، بازهم شما را چند قدم جلوتر نگه می‌دارد. سایت فرش کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد و با کیفیت ترین قالی های ماشینی اصل را با نازلترین و گارانتی بازگشت وجه به صورت نقدی و یا چکی عرضه می دارد. تمامی شرایط خرید فرش ماشینی به صورت نقدی و چکی با هم یکسان است و مشتری بهتر است برای خرید مقرون به صرفه فرش را با به صورت نقدی تهیه کند . در حال حاضر برای خرید کالاهای ضروری چون فرش، راه های زیادی وجود دارد. فرش ماشینی به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا از دسته کالاهای پرفروش بازار است که بیشتر با اصول فرش دستباف بافته می شود و محدوده قیمت آن، با توجه به سایز و نوع نخ فرش تعیین می شود. در صورتی که خرید حضوری برای شما مشکل است به صورت غیر حضوری نیز می توانید خرید اقساطی داشته باشید، ما تصاویر فرش ها را برایتان در واتس اپ ارسال می کنیم.

فروش اقساطی فرش. شروع اقساط از سال 1400 و 1401 چگونه است

تسهیلات فروش اقساطی فرش در فروشگاه انلاین فرش کاشان نیاز به هیچگونه پیش پرداختی ندارد و با اقساط طولانی مدت انجام می شود. برای خرید اقساطی قالی های درجه یک ماشینی از سایت فرش کاشان می توانید با کارشناسان فروش سایت مشورت کرده و راهنمایی کلی را دریافت نمایید. طبیعتا هر نوع خرید قسطی موجب افزایش قیمت می شود و قیمت خرید قسطی فرش ماشینی نیز از این ماجرا مبرا نمی باشد. امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و تورم و گرانی، خرید فرش ماشینی با مشکلات زیادی روبه رو است و هستند افرادی که به دنبال خرید چکی فرش و یا خرید اقساطی قالی کاشان می باشند. جامعه فرهیخته و ارزشمند فرهنگیان کشورمان همواره یکی از ارکان مهم در جامعه می باشند که توجه به این دسته از جامعه در واقع ارزش و بها به خودمان است! چرا که هر کدام از ما به نوعی با این قشر در ارتباط هستیم و همواره نقش پررنگ معلمان عزیزمان و سیستم آموزشی بر کسی پوشیده نیست.

تنوع محصولات

ما تولید کننده هستیم تمامی طرح های ما در ابعاد استاندارد بافت میشن . دنیای فرش علاوه بر جشنواره های فوق العاده و پرجایزه فرش برای آن دسته از مشتریانی که بصورت اینترنتی خرید فرش خود را انجام دهند2 درصد تخفیف بیشتردر نظر گرفته است و این یک حسن بی نظیر محسوب میشود. علاوه بر این شما همیشه و در هر لحظه میتوانید از پشتیبانی آنلاین دنیای فرش استفاده نمایید و سوالات خود را ب اکارشناسان ما در میان بگذارید. خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت نقدی و قسطی از جمله روش های خرید فرش در وب سایت های فرش کاشان وجود دارد. فروش اقساطی با کارت اعتباری لندو بدون نیاز به چک بوده و بازپرداخت آن تا 12 ماه است. روش گرفتن وام بانکی برای خرید فرش کاملا به صورت آفلاین بوده .سقف وام تا مبلغ 30 میلیون تومان میباشد .

سلام در حال حاضر هنوز شهر ارومیه جزء مناطق تحت پوشش خدمات کارت اعتباری لندو نیست. به منظور تسهیل روند خرید شما عزیزان شرایط متنوع اقساطی فراهم گردید. برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم.

فروش اقساطی فرش ماشینی

افراد با توجه به شرایط و موقعیتی که دارند با انتخاب یکی از این روش‌ها می‌توانند به راحتی فرش قسطی تهیه کنند. البته قیمت فرش قسطی با فرشی که به صورت نقد خریداری می‌شود مقداری متفاوت است. بازنشستگان و مسمتری بگیران محترم بانک رفاه می توانند با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایند. این فاکتور پس از صدور برای مشتری گرامی، شامل شماره حساب، شناسه پرداخت و اطلاعیه توافق نامه ارسال می شود تا به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت ارائه نمایند.

شما فرهنگیان عزیز میتوانید از امکان فروش اقساطی فرش ویژه فرهنگیان در مجموعه دنیای فرش استفاده کنید. هم اکنون از طریق دو پلتفرم والتا و لندو امکان خرید اقساطی از ایفرش فراهم شده است که در ادامه توضیح بیشتری در مورد هرکدام ارائه شده است پس تا دیر نشده اقدام کنید. اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کلیه مراکز درمانی و زیرمجموعه های مرتبط طرف قرارداد می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند. شما برای هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جایی را نخواهید داشت. یکی از راهکارهای جذابی است که دکترفرش برای خرید فرش درنظر گرفته است، خرید اقساطی فرش بدون چک است.

در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید فرش قسطی با توجه به زمان اقساط که 36 ماهه است، حداکثر شامل افزایش 15% می‌گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش‌پرداخت خریداری می‌کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود، از آسایش بیشتری در خرید اقساطی فرش برخوردار می‌شوید. جهت اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می‌توانید با ما در تماس باشید. با استفاده از تسهیلاتبانک رفاه، سقف خرید فرش از ایران کارپت تا ۵۰ میلیون تومان و تنها از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال می باشد.

برای کسب اطلاعات مفید می‌توان از وبسایت‌های فروشگاهی فرش یا قالیشویی‌ها نیز بهره برد. برای مثال در وبلاگ‌های قالیشویی امین اوغلی می‌توانید با جزئیات خوبی در رابطه با انواع فرش آشنا شوید، در ادامه به معرفی مهمترین نکات قبل از خرید فرش می‌پردازیم. با توجه به تحریم‌های موجود و رشد سریع تورم در ایران طی سال‌های گذشته، خرید نقدی اغلب کالاها مخصوصا فرش برای بعضی افراد بسیار دشوار و حتی غیر ممکن شده است. مخصوصا برای زوج‌های جوانی که قرار است با بودجه‌ای مشخص بیشتر لوازم منزل را تهیه کنند.

این مجموعه شناخته شده با ضمانت 5 ساله محصولات و پس دادن کالا پس از 5 روز، اطمینان و رضایت مشتریان را جلب خرید فرش قسطی کرده است. مشاوره در رابطه با جنس و کیفیت فرش از خدمات ویژه شهرفرش محسوب می‌شود. اگر مشتریان در رابطه با بافت و جنس فرش اطلاعات کافی داشته باشند زمانی که بر روی فرش لکه‌ای ایجاد شود به راحتی پرسنل قالیشویی را مطلع و راهنمایی می‌کنند تا احتمال صدمه دیدن فرش را به حداقل برسانند. هرچند که در قالیشویی امین اوغلی کادر مجرب و دستگاه‌های تمام اتوماتیک مانع آسیب دیدن فرش‌های شما می‌شوند و امانت‌دار هستند. امروزه فرش به عنوان یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین کالاهایی است که در هر خانه‌ای دیده می‌شود و جزء کالاهای اساسی هر خانه می‌باشد؛ چرا که فرش یکی از مهم‌ترین عناصر تکمیل کننده‌ی دکوراسیون‌ داخلی می‌باشد.

  • خرید اقساطی فرش ویژه بازنشستگان شامل انواع محصولات شرکت نگین مشهد هلال، اعم از فرش های 1200 شانه، 700 شانه و گلیم و وینتیج می باشد.
  • درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.
  • همچنین مشتریان عزیز می‌توانند با استفاده از طرح‌های بانکی تا سقف 50 میلیون از تسهیلات استفاده کنند.
  • چرا که هر کدام از ما به نوعی با این قشر در ارتباط هستیم و همواره نقش پررنگ معلمان عزیزمان و سیستم آموزشی بر کسی پوشیده نیست.
  • پس از انتخاب فرش ها، شما تعداد و سایز مورد نظر را برای ما به همراه تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر ارسال می نمایید تا ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال کنیم.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار