صرافی کوینکس CoinEx؛ از تاریخچه تا نحوه معامله و کارمزدها بلاگ والکس

صرافی کوینکس CoinEx؛ از تاریخچه تا نحوه معامله و کارمزدها بلاگ والکس

به این معنا که شما در صورت عدم احراز هویت، می‌توانید حداکثر ۱۰ هزار دلار از حساب کاربری خود Kucoin برداشت کنید. در صورت احراز هویت این عدد تا ۱ میلیون دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. کوینکس یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال و همچنین ارائه‌دهنده خدمات مبتنی بر بلاک‌ چین است.

کوینکس زیرمجموعه استخر ViaBTC است که یکی از معروف ترین استخرهای ارز دیجیتال برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهاست. در حال حاضر، بیش از دو میلیون مشتری در بیش از ۱۰۰ کشور دارد. یکی از مزایای بزرگ صرافی کوینکس این است که کوینکس فارسی و ۱۴ زبان دیگر دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس کیف پول را برای انتقال دهنده ارسال کنید.

سختی شبکه بیت کوین یا Bitcoin Difficulty چیست؟

اگر شما هم جزء آن دسته از سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال هستید که بعد از تحریم و بسته شدن صرافی بایننس برای ایران به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله ما تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت در کوینکس را به شما آموزش میدهیم. صرافی کوینکس یکی از برترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد. نحوه ثبت نام در این صرافی و احراز هویت کار چندان مشکلی نمی‌باشد و از همه مهم‌تر کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند در آن فعالیت کنند.

  • اگر عملیات احراز هویت را انجام بدهید می‌توانید روزانه تا یک میلیون دلار برداشت کنید.
  • میزان کارمزد معاملاتی برای برداشت و سپرده‌گذاری در صرافی کوینکس کاملا متفاوت است.
  • با توجه به سایت الکسا مشاهده می‌کنید که بیش از 68 درصد کاربران این سایت را ایرانیان تشکیل داده‌اند.
  • در بخش خرید، را انتخاب کنید و مقدار دلخواه قیمت و میزان ارز را وارد کنید.

یکی از مزیت های اصلی بازار اسپات برای کاربران ایرانی در امکان خرید و فروش بهترین و جدیدترین ارزهای دیجیتال با سرعت بسیار بالا است. بررسی صرافی کوینکس را با بررسی امنیت این صرافی ادامه می‌دهیم. در وهله اول می‌توانیم‌ به امنیت شبکه کوینکس بپردازیم و از جنبه دوم نیز می‌توانیم امنیت حساب کاربری کاربران را در این صرافی مورد ارزیابی قرار دهیم.

راگ پول (rug pull) در ارز دیجیتال چیست و ۶ روش برای تشخیص آن

در صفحه باز، از شما خواسته می شود نرم افزار Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کنید. این ابزار در گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای iOS موجود است. در صورتی که کاربر با IP دیگری وارد شده است از طریق ایمیل به وی اطلاع دهید. سلام، یه ایمیل به بخش پشتیبانی بزنید که سریعتر پیگیری کنند. سلام رفته روی تایید اکانت شما باید مدرک شناسایی براتون آپلود و ایمیل کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار