طرح پیش فروش و فروش فوری سایپا ویژه عید فطر+ جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

با انتخاب گزینه «تایید»، از این به بعد میتوانید با کد ملی و رمز عبور، به سایت اینترنتی فروش سایپا وارد شوید. 1- در ثبت نام اینترنتی سایپا، به هر کد ملی، فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. اگر سواری با این خودرو را تجربه کنید، می توانید با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت پیش روید. همینطور در صورتی که سریع ترین عملکرد خود را به کار گیرید، می توانید شتاب صفر تا صد را در 13 ثانیه سپری کنید.

فروش اقساطی این خودروها آغاز شد (ویژه اسفندماه

طرح پیش فروش و فروش فوری سایپا ویژه عید فطر+ جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

با این شرایط، مشتریان ما از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو بهره‌مند می‌شوند. به همین سبب، در سایا خودرو، ما برای شما بهترین بستر و شرایط را فراهم کرده‌ایم تا به راحتی به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. بر اساس این اطلاعیه عموم متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی برای خرید سه خودرو اطلس G، کوییک GX-L با ترمز ESC و ساینا اس با استاندارد 85 گانه اقدام کنند. برای اطلاع از آخرین شرایط فروش فوری سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا و شرایط پیش فروش سایپا و همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت نام سایپا، به سایت ثبت نام سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com مراجعه کنید. البته به جز گیربکس 6 سرعته دنده مصنوعی، این دو مدل تفاوت های دیگری نیز با یکدیگر دارند که به بخش های رفاهی آن ها مربوط می شود.

شرایط فروش جدید نقد و اقساطی 3 محصول MVM + جزئیات

در واقع، این دو شرکت سال‌هاست که اقساطی خودروهای خود را ارائه نمی‌دهند و به جای آن به روش معمولی فروش عمده خودروها می‌پردازند. این وضعیت باعث می‌شود که متقاضیانی که تمایل به خرید اقساطی دارند، به سمت شرکت‌های فروش اقساطی مستقل بروند. شرکت سایپا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است، اما ارائه دهنده خدمات اقساطی نیست. با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، مراکزی مانند سایا خودرو اقساط را در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند به راحتی به این طرح‌ها دسترسی پیدا کنند و بهترین محصولات شرکت سایپا را خریداری کنند.

در صورتی که بیشتر در مسیرهای پر ترافیک شهری تردد می کنید، خرید مدل اتوماتیک برای شما بهتر خواهد فروش اقساطی سایپا 1403 بود. همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا سعی کردیم به یک معرفی و بررسی جامع از خودروی شاهین بپردازیم. بنابراین دانستیم که این ماشین از چه ویژگی های فنی برخوردار است، مشخصات ظاهری و نمای داخلی آن به چه صورت می باشند، مزایا و معایب آن چیست و دیگر مواردی که خود مطالعه کردید. 1 – محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد). ۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).

  • بنابراین اگر قصد انتخاب این ماشین را دارید می توانید با ثبت نام در طرح فروش اقساطی شاهین تهران و یا دیگر شهرستان های کشور به صورت فوری این خودرو را تحویل بگیرید.
  • علاوه بر آن برنامه پیش فروش سه خودروی فوق نیز با پرداخت مبلغ علی‌الحساب و موعد تحویل شهریور تا دی 1403 نیز همزمان فعال خواهد بود.
  • برهمین اساس، خودروهایی که در سال 1401 و در قالب طرح یکپارچه پیش فروش خودروهای داخلی عرضه شد و متقاضیان ثبت نام کردند، بر اساس قیمت‌های جدید سایپا تحویل خواهد شد و این مورد در قراردادها نیز ذکر شده است.
  • بر این اساس گروه سایپا،‌ مطابق سیاست‌های کلان وزارت صمت و با هدف پاسخگویی به همه درخواست‌ها و همچنین برنامه تولید نسبت به اولویت‌بندی متقاضیان تا موعد تحویل پایان سال ۱۴۰۳ اقدام کرده است.
  • در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش نوروزی سایپا، محدودیت سن 18 سال و دارای گواهینامه، عدم پلاک فعال انتظامی و عدم ثبت نام و صدور فاکتور طی 48 ماه گذشته نزد خودروسازان و 24 ماه گذشته از سوی مونتاژکاران، مورد تاکید قرار گرفته است.
  • به طور کلی بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو نیازمند بررسی دقیق و مقایسه میان گزینه‌های مختلف است.

این شرایط خرید اقساطی برای کسانی که نمی‌توانند یکباره مبلغ کامل خرید را پرداخت کنند، مناسب است. به عنوان مثال، می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تعیین مدت زمان اقساط (که معمولاً بر حسب ماه است)، خودروی مورد نظر را تهیه کنید. با این حال فکر اقتصادی دارند و به دنبال خودرویی با هزینه‌های جانبی کم و قیمت پایین می‌گردند. به همین دلیل، تنور تقاضا برای ارائه طرحی مبنی بر فروش تیبا 2 و تیبا معمولی نیز همواره داغ داغ است. بر همین اساس سایان خودرو، نسبت به این درخواست کاربران بی توجه نبوده و طرح فروش اقساطی سایپا برای عرضه تیبا را در دستور کار قرار داده است. این در حالی است که طرحی برای فروش اقساطی سایپا نیز در دستور کار این گروه خودروساز وجود ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار