فروشگاه دریچه بازدید شیر آلات پلاستیکی

در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم جهت خرید یا استعلام قیمت انواع دریچه بازدید تا انتهای این مقاله با سایت تهویه نظری دریچه بازدید همراه باشید. گروه صنعتی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنکسازی و حرارتی بهترین محل برای خرید لوازم مورد نیاز کانال کشی داکت اسپلیت در کشور است. در هر سیستم آب و فاضلاب باید به تعداد کافی دریچه بازدید در محلِ نصبِ شیرآلات و همچنین سه راهی‌ها یا زانوها و یا سیفون‌های فاضلاب که در مسیردیوارها عبور کرده، نصب شود. دریچه بازدید تأسیساتِ آب و فاضلاب هم برای دسترسی به لوله های آب و شیرآلاتِ مربوطه و همچنین برای دسترسی به گلوگاههای سیستمِ فاضلاب و هم برای پوششِ نمای این تأسیسات به کار می‌آید.

پس از ساخت درب دریچه بازدید نوبت به پِرسِ سوراخ و تعبیه‌ی محل قفلِ درب دریچه بازدید خواهد رسید. پس از سوراخ کردنِ جای قفل، خودِ قفل را به صورت پیچی به محل سوراخ چسبانده و تثبیت می نماییم. در مرحله‌ی بعد نوبت به جانمایی و الصاقِ درب به فریمِ دریچه بازدید می‌رسد. درب دریچه بازدید را با استفاده از لولای ورقی به فریمِ دریچه بازدید متصل می نماییم (علتِ استفاده از لولای ورقی نیز این موضوع است که از ایجاد فاصله‌ی زیاد بین درب و فریم و همچنین ایجادِ خلاء در میان درب و فریم جلوگیری گردد، زیرا اگر این فاصله زیاد باشد،از زیبایی و شکیل بودنِ دریچه بازدید در روی نما کاسته می‌گردد). پس از تعبیه دربِ دریچه بازدید و ساختار یافتنِ آن، نوبت به اجرای پوشش رنگ مناسب بر روی سطح دریچه بازدید می‌رسد.

دریچه تامین هوا/دریچه تامین هوای تازه

نکته دیگر توجه داشته باشید تا لبه افقی با قسمت افقی دریچه هم راستا باشد و در صورت عدم توجه به بیرون زدگی دریچه به خوبی چفت نمی شود. با ابعاد 60 میلیمتر و سایر ابعاد دیگر توسط شرکت آدلی آرا بنا به فروش می رسد و همچنین اجرا می شود. (کی پلاس پارس) دارای پانل گچی سبز رنگ است که ضخامت آن 12.5 میلی متر می باشد.

برای انتخاب روش آزاد سازی سهام‌عدالت، باید مشمولان وارد سامانه‌سهام عدالت به نشانیشوند و با وارد کردن اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند. فرصت ورود مشمولان سهام‌عدالت به سامانه مذکور و گزینش نحوه آزادسازی سهام، ‌یک ماه (از ۱۰ اردیبهشت ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۹۹) خواهد بود. بر اساس صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی سازی، شورای عالی بورس قرار است ظرف ماه جاری در مورد نحوه ورود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سهام‌عدالت به بورس و حضور ۴۹ میلیون سهامدار جدید تصمیم گیری کند. ارزش کل سهام واگذار شده در قالب سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ به ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر مشمول در ۶ دهک جمعیتی، از سهام ۵۰ شرکت شامل ۳۶ شرکت بورسی و ۱۴ شرکت غیر بورسی به ارزش کل ۲۶,۶۳۶ میلیارد تومان بود که اکنون بعد از حدود ۱۳ سال ارزش کل سهام‌عدالت به حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان (حدود ۱۱.۲ برابر ) رسیده است.

برخی مواقع بهتر است برای اندازه گیری دقیق تر از ابزارهایی مانند گونیا استفاده شود و به نواحی ناهمگون توجه کنید. برای نصب دریچه های بازدید بهتر است از یک نصاب حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. برای اندازه گیری ابعاد دریچه نیز توصیه می کنیم تا از مشاوره یک فرد حرفه ای استفاده کنید تا کم ترین خطا در سفارش دریچه بازدید را داشته باشید.

  • ماهیت دریچه پلاستیکی از مواد پلیمریِ ABS است که شرکت تهویه فراز با استفاده از موادِ فوق با چگالیِ بالا،سعی در تولید دریچه بازدید پلاستیکی با کیفیت و استاندارد بالا کرده است.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت را میتوان از آلومینیوم، ام دی اف و پی وی سی تولید و عرضه شود.
  • در صورتی که در دیوارهای بنایی و یا سقف های کاذب ساخته شده با رابیتس و گچ و خاک ، دسترسی به فضاهای تاسیساتی نیاز به تخریب سقف و دیوار دارد.
  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
  • (کی پلاس پارس) دارای پانل گچی سبز رنگ است که ضخامت آن 12.5 میلی متر می باشد.

این کار با روش رنگ کوره‌ای از جنسِ پودری استاتیک با انتخاب رنگِ دلخواه انجام می‌گیرد و پس از پاشیدنِ پودر رنگ استاتیک ،دریچه بازدید در داخل کوره قرار می گیرد و رنگِ آن به صورت کامل در درجه حرارتِ خاصی اصطلاحاً پخته می‌گردد. پس از مرحله رنگ و کوره، دریچه بازدید با احتیاط بر روی میزکار قرار گرفته و سپس با کاورِ پلاستیکی بسته بندی و آماده تحویل می‌شود. در فن کویل هایی که سیستمِ برگشتِ هوای آنها به وسیله کانالِ رابط از محیط تغذیه می‌گردد نیازی به ایجادِ منفذِ عبور هوا بر روی بدنه‌ی درب دریچه بازدید فن کویل (دریچه دسترسی فن کویل) نیست و در این نوع دستگاهها لزوماً باید درب دریچه بازدید فن کویل کاملاً مسدود باشد.

دریچه زیر فن کوئل بازشو دو شیار

فروشگاه دریچه بازدید شیر آلات پلاستیکی
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار