قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

مطالعه دقیق هر کدام از ویژگی‌‌های لوله فلکسی موجب کسب اطلاعات مفید برای شما شده و قابلیت مقایسه محصولات را نیز خواهید داشت. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد.

به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلف با ویژگی های متنوعی است یکی از آنها ضد انفجار بودن است که به دلیل مواد موجود در بافت آن ایجاد شده است. ولی لوله فلکسیبل هوا در لایه های خود حاوی عایق است واین کار را بسیار ساده نموده است. صنایع تولید کننده این ابزار، لوله فلکسیبل هوا را در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می کنند، زیرا برای مکان ها و دستگاه های مختلف به ابعاد و پوشش های مختلفی از این ابزار نیاز است. لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود.

لوله فلکسیبل

این روکش از فلز به کار رفته در این نوع از لوله های برق در برابر رطوبت و همچنین تابش اشعه های مضر خورشیدی محافظت می خرید لوله فلکسی کند. به این ترتیب لوله های فلکسی روکش دار عموما طول عمر بیشتری نسبت به سایر لوله های برق موجود در بازار دارند. عمدتا در لوله فلکسی برق از ورق های فولادی گالوانیزه شده استفاده می گردد. عمل گالوانیزاسیون روی این ورق ها سبب می شود که پوششی از فلز روی، بر سطح ورق فلزی قرار گرفته و به این ترتیب مقاومت آن در برابر رطوبت و سایش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی های این دسته از تجهیزات می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها اشاره کرد.

محاسبه قیمت این نوع خرطومی بصورت متری می باشد و بطور معمول هر کلاف آن در حدود 25 متر نیز می باشد. از درپوش پلاستیکی استفاده شده است که گرد و خاک به راحتی به داخل آن نفوذ نکند. اتصالاتی که برای این لوله استفاده می‌شود، به راحتی در دسترس هستند که این یک مزیت برای این لوله‌ها محسوب می‌شود. ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.

مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده آن مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی گالوانیزه، از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. این لوله‌ها باید در مکان‌های خشک و دارای رطوبت کم استفاده شوند زیرا رطوبت به آن‌ها آسیب می‌رساند. انعطاف‌پذیری این لوله‌ها بسیار بالا می‌باشد و پوشش پی وی سی به آن‌ها مقاومت خوبی می‌دهد. کاربرد این دسته از لوله‌ها در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون می‌باشد. متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است.

خرید اینترنتی لوله فلکسیبل خرطومی

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

این لوله ها مانند لوله های پی وی سی برق خرطومی از انعطاف پذیری بسیاری بالایی برخوردار هستند. لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین دلیل عمدتا این نوع از تجهیزات تاسیسات برقی در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله فلکسیبل لوله خرطومی فلزی روکش‌دار می‌باشد که هدف آن محافظت از سیم‌کشی‌ و کابل‌های استفاده شده در تاسیسات برقی می‌باشد. این لوله‌ها که در بازار با نام لوله فلکسی شناخته شده‌اند یک کانال فلزی بلند، سبک و انعطاف پذیر هستند، که از تاسیسات الکتریکی در برابر رطوبت،‌گرد و غبار محافظت می‌کنند.

  • پس از عملیات تداخل دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر در داخلِ ساختارِ درونیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،این نقطه ی اتصال باید بوسیله ی بست هوابندی محکم و تثبیت گردد.
  • اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید.
  • در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی از دلایلِ مهم و ویژه ی استفاده ی روزافزونِ از آن به حساب می آید.

جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند. فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد. در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود.

از کانال‌های خرطومی عایق‌دار IFD در سیستم‌های داکت اسپلیت، چیلرهای سقفی و دستگاه‌های هواساز استفاده می‌شود. ۴- لوله فلکسیبل صداگیر pu در برابرِ هرگونه پارگی و انفصال از خود مقاومتِ قابل قبولی نشان می دهد. ۴- وزن سبک و راحتی در حمل و جابجاییِ لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف از خصوصیات بارزِ این محصول به شمار می آید. ۱-لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف دارای استحکام کششیِ بالا و بسیار خوبی می باشد و در انقباضِ مکش و انبساطِ دهش از تغییراتِ فیزیکی مصون می ماند. ۷- مقاومتِ بالای عایق الاستومری در برابرِ حریق و حرارت و ضدآتش بودنِ عایق الاستومری، استفاده از لوله خرطومی باعایق الاستومری را نسبت به لوله خرطومی باعایق پشم شیشه موجه تر می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار