لوله بازکنی با محلول های شیمیایی لوله بازکنی با محلول های شیمیایی

علاوه بر این، بخارات ناشی از این محلول ممکن است باعث مسمومیت لوله بازکنی ارزان فوری در کودکان شود. اگر بعد از ریختن محلول لوله بازکن به چشم شما آسیب وارد شد، آن را با آب به مدت 10 تا 15 شستشو بدهید و اگر شستشوی چشم با آب وضعیت را بهبود نبخشید، حتما به یک پزشک مراجعه کنید. شرکت خدماتی سعادت آباد با چندین سال سابقه و با داشتن مجرب ترین نیروهای فنی، خدماتی مانند لوله کشی، لوله بازکنی، حفرچاه، تخلیه و لایروبی چاه و …. ما با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته اقدام به تشخیص گرفتگی و یا ترکیدگی لوله های آب می کنیم و سپس در کمترین زمان نیروهای متخصص ما اقدام به لوله بازکنی می کنند. در هنگام کار با محلول لوله بازکنی صاف حتما مراقب باشید که محلول روی دست و بدن شما نریزد ؛ چرا که از سوختگی با محلول لوله بازکنی جلوگیری کنید.

پودر لوله بازکنی یگانه به صورت بلورهای پولکی مانند سفید رنگی است، که قابلیت حل شدن در آب گرم را دارد. طریقه استفاده از لوله بازکن اکتیو به این صورت است که مقداری از محلول را داخل لوله فاضلاب ریخته و تنها بعد از 20 دقیقه شیر آب را باز می کنید تا حتی موهای جمع شده در لوله ها از بین رفته و مسیر خروجی لوله باز شود. از آنجا که لوله بازکن صاف جزو دسته محلول های اسید لوله بازکنی است، باید شرایط ایمنی استفاده از این مواد را در زمان مصرف این محصول رعایت کنید. دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا نام وسیله کاربردی دیگر است، که با کمک فشار هوا و فشار فنر به باز کردن لوله فاضلاب اقدام می کند. در این صورت شما با خرید یک فنر لوله بازکنی ساده، می توانید از امکانات فنر لوله بازکنی دستی و برقی به طور همزمان و بنا به شرایط خاص خود بهره مند شوید.

آیا استفاده از اسید یا محلول لوله بازکنی خوب است؟

برای مشاهده مدل های مختلف تلمبه لوله بازکنی دستی و اطلاع از قیمت خرید آن لینک خرید تلمبه لوله بازکنی از دیجی کالا را لمس کنید. پس از گذشت 30 دقیقه مقداری آب جوش را در داخل لوله تخلیه کنید تا تمام گرفتگی های تجزیه شده با کمک جریان آب جوش حرکت کرده و لوله فاضلاب باز شود. هنگامی که موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی میشه در قسمت زانویی و خمیدگی لوله (به اصطلاح شترگلو یا همون سیفون زیر سینک) انباشته شده و باعث بسته شدن راه آب و در نتیجه گرفتگی لوله میشه. البته این گرفتگی ها ممکنه هر جای دیگه ای هم باشه ولی معمولا در خمیدگی ها این اتفاق میوفته. اگر این عمل تکرار شود در نهایت منجر به پوسیدگی و ترکیدگی لوله خواهد شد. مشکل اکثر این گرفتگی های چاه را می توانید با استفاده از یک محلول تمیزکننده چاه خانگی که از آب داغ، جوش شیرین و سرکه تشکیل شده، حل نمائید.

  • با استفاده از این دو وسیله ساده می توانید اکثر گرفتگی های ایجاد شده در خانه را رفع کرده و لوله فاضلاب را باز کنید.
  • بنابراین توصیه ما این است که حتما قبل از استفاده از هرگونه محلول لوله بازکن قوی خانگیابتدا ایمنی خود را با پوشیدن دستکش پلاستیک، ماسک‌های ایمنی دولایه و عینک‌های ایمنی بالا ببرید.
  • اما استفاده ی زیاد از محلول های قوی لوله بازکنی سبب پوسیدگی لوله می شوند.
  • به راحتی با توجه به فرمولاسیونی که دارد می تواند جرم ها را از بین ببرد و مسیر لوله را برای شما باز کند.
  • اما گاهی هم این نوع تفکر درست است و بعضی محلول های لوله بازکنی خارجی واقعا قوی تر هستند.
شرکت ایرانیان حفر چاه، تعمیر چاه و ترمیم چاه کهنه را بصورت جدی دنبال می کند و آنها را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت ایرانیان با تخصص خود در زمینه حفر و تعمیر چاه نیازهای مشتریان را در زمینه چاه برطرف کرده است. چاههای حفر شده شرکت ایرانیان به صورت اصولی بوده و دچار ریزش نمی شوند.

اگر که شما هم نیز به حفر چاه نو نیاز دارید کافیست با شرکت ایرانیان تماس بگیرید. اگر برای لوله بازکنی با ما تماس بگیرید ما در کمترین زمان در محل حاضر می شویم و به سرعت گرفتگی لوله را باز می کنیم. موقع کار با محلول های لوله بازکن و سایر مواد شیمیایی لازم است که حتما از دستکش مناسب و عینک‌ های حفاظتی استفاده کنیم.

لوله بازکنی با محلول های شیمیایی لوله بازکنی با محلول های شیمیایی

اما اگر گرفتگی لوله سطحی باشد، می توان آن را به وسیله محلول های لوله بازکن صنعتی و خانگی رفع کرد. لوله بازکنی با جوهر نمک نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و به تازگی مواردی مبنی بر استفاده از این محلول اسیدی به منظور رفع گرفتگی لوله فاضلاب گزارش شده است. معمولا نظافت و تمیز کاری سرویس های بهداشتی و حمام به وسیله ی وایتکس و جوهر نمک انجام می شود و جوهر نمک خطرناک ترین محلول اسیدی است که بخارات ان به ریه ها اسیب جدی می رساند.

این محلول قوی با قدرت بسیار بالا قادر به از بین بردن لایه های رسوبی و چربی در دیواره لوله سینک ظرفشویی، چاهک حمام و همچنین سرویس بهداشتی و توالت می باشد. اتک محلولی ایرانی می باشد که بدون رایحه بوده و مانند سایر محلول های اسیدی در فضای بسته و بدون تهویه نباید از آن استفاده کرد. یکی از بهترین و قوی ترین لوله بازکن های ایرانی که با سرعت بالا قادر به حذف و از بین بردن لایه های چربی و مواد صابونی تجمع یافته در مسیر لوله های فاضلاب می باشد، محلول اکتیو active است. اکتیو از نام های بسیار شناخته شده در میان محصولات ضد عفونی کننده و جرم گیر و لوله بازکن می باشد که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است. با توجه به اینکه در محلول لوله بازکنی اکتیو از مواد ضد عفونی کننده نیز استفاده میشود، به همین دلیل بسیاری از آلودگی ها را از بین برده و منجر به کاهش بوی بد فاضلاب میشود. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی قویترین محلول لوله بازکن، مشخصات، کارآیی و مزایای آن، شما را در انتخاب مایع لوله باز کن با کیفیت راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین مدل آن را تهیه کنید.

بنابراین توصیه ما این است که حتما قبل از استفاده از هرگونه محلول لوله بازکن قوی خانگیابتدا ایمنی خود را با پوشیدن دستکش پلاستیک، ماسک‌های ایمنی دولایه و عینک‌های ایمنی بالا ببرید. اسید لوله بازکن قوی به علت خاصیت بالای اسیدی که دارد، به لوله‌ها و تاسیسات خانه صدمه وارد می‌کند و باعث پوسیدگی و خوردگی لوله‌ها می‌شود. گازهای حساسیت‌زا و احتما سوزاندن چشم و پوست هم از خطرات دیگر آن است. قویترین محلول های لوله بازکن را اگر به صورت مکرر استفاده کنید باعث پوسیدگی و از بین رفتن لوله فاضلاب می شوند. محلول لوله بازکن رخشا جزو قویترین محلول لوله بازکن های ایرانی است.

طرز تهیه محلول لوله بازکن خانگی و استفاده از آن

خدمات خود را به صورت 24 ساعته، شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می دهد. در این شعبه در صورت درخواست کارفرما، فاکتور رسمی ارائه می شود و رفع گرفتگی لوله ها به صورت 100% تضمینی انجام می شود. جهت تسهیل در کار، از کلیه تجهیزات و دستگاه های لوله بازکنی نظیر فنر لوله بازکنی، دستگاه پمپ تراکم هوا، دستگاه فنر برقی لوله بازکنی، انواع سرفنر لوله بازکنی استفاده می شود. گرفتگی جزیی لوله های فاضلاب که نشانه ی آن معمولا کاهش سرعت تخلیه ی آب است را می توان با روش های خانگی مانند استفاده از اسید برطرف کرد.

فنر لوله باز کنی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار