مشخصات و مقایسه انواع آب تصفیه کن خانگی

این محصول ها برحسب استفاده های گوناگون ساخته می گردند که از دستگاههای سه مرحلهای تا هشت مرحلهای را شامل می شوند اما می بایست دقت داشت که بعضا سودجویان با سوء استفاده از اعتبار این مارک ها در بازار ، تولیدات بیکیفیتی را با برچسب تقلبی به فروش میرسانند به همین خاطر بایستی در هنگام خرید مدل های دستگاه تصفیه آب به نکاتی نظیر گواهینامههای بینالمللی , اعتبار محل فروش و کیفیت ساخت دستگاه دقت کرد . نکته مهم در مورد نگهداری و حفظ کیفیت این دستگاه، تعویض به موقع فیلترهای آن است. دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص خود آلودگیهای موجود در اّ را تصفیه می کنند. به دلیل کمبود منابع آب شیرین در جهان، و ضرورت استفاده از آب تصفیه شده در صنعت و کشاورزی ساخته شد تا بتوان در مقیاس زیاد، آب خام موجود در طبیعت را به آب شیرین تبدیل کرد.

انواع فیلتر تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب می توانند برای مقاصد خانگی، کشاورزی، صنعتی و نیمه صنعتی بکار گرفته شود. یک تصفیه کننده آب نیمه صنعتی با اسمز معکوس باید با پمپ همراه باشد زیرا برای تصفیه آب نیاز به فشار کافی دارد. انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی و اکسیژن ساز در این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد که گارانتی یک ساله ی شرکت نیز به شما داده خواهد شد. بهترین دستگاه تصفیه آب خارجی دستگاه های تولید امریکا، آلمان، ژاپن و تایلند هستند که در بازار ایران به صورت محدود یافت می شوند و کیفیت و قیمت بالایی دارند. دستگاه های سی سی کا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران نیز نمایندگی تصفیه آسا مرکز خرید معتبر این برند می باشد.

توجه به اورجینال بودن فیلترها مسئله دیگری است که در عملکرد بهینه آن ها تأثیر مستقیم دارد. یکی دیگر از دلایل موجود در زیر واحد های سینک جایگزین بسیار خوبی برای فیلترهای تمام خانه این است که نصب آن ها آسان است و همچنین می توانید آن را از منزل به خانه دیگری منتقل کنید. بر همین اساس است که فیلترهای الیافی در اندازه های مختلفی ساخته می شود. برای خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی باید شاخص SDI را بررسی کرده و مطمئن شوید کمتر از 5 است. در بخش بعد در مورد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خارجی صحبت خواهیم کرد. این دستگاه ها از سیستم تصفیه اسمز معکوس برای حذف املاح و ناخالصی ها ی آب استفاده می کنند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نمایید. شرکت های تولید کننده باید پاسخگوی سوالات همه مشتریان و مصرف کنندگان عزیز در خصوص خرید فیلترها باشند. فیلتر پلی پروپیلن pp : توانایی از بین بردن همه ی رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، زنگ زدگی لوله ها، لجن، ذرات معلق تا دقت ۵ میکرون. دستگاه های سافت واتر به این علت یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب در دنیا محسوب می شود ، چون حین عمل تصفیه آب قادر به جداسازی مولکول های اشباع نشده و سالم از مولکول و ذرات اشباع شده است. سیستم تصفیه آب اسمز معکوس، آب شور و آب دارای املاح را از دریا میگیرد و با اعمال فشار اسمزی تمام کلسیم منیزیم و ذرات سدیم را با عبور از فیلتر ممبران می گیرد.

برخی دستگاه های تقلبی با برند سی سی کا در بازار وجود دارند که از قطعات بسیار بی کیفیت و ضعیفی استفاده می کنند که عملا برای شما هیچ کارایی نخواهند داشت و برای سلامتی نیز مضر هستند. این دستگاه قدرتمند، تمام فیلتر های لازم برای تصفیه و افزایش کیفیت آب را در اختیار دارد. دستگاهی که برای تصفیه کردن آب استفاده میشود. شما می­توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان آبینو تماس بگیرید.

خرید دستگاه تصفیه آب

آب شیرین کن صنعتی در ظرفیتهای 5 تا 4500 متر مکعب در شبانه روز ساخته میشوند و شما میتوانید از آنها برای تأمین آب شرب، تصفیه آب مورد نیاز صنایع و تصفیه آب کشاورزی استفاده کنید. علاوه بر این اقدام به تولید انواع فیلترهای تصفیه آب، پمپ، لوله ها و تصالات، شلنگ ها و دیگر لوازم جانبی تصفیه آب کرد. شامل گارانتی هستند و فیلترهای دستگاه شامل گارانتی نیست . فیلترهای تصفیه آب انواع مختلفی دارند و هر کدام یک کار در تصفیه آب انجام میدهند. ENERGY و دستگاه تصفیه آب ۷ مرحلهای قلیایی سافت واتر Soft Water اشاره کرد. جدیدا نسل جدیدی از دستگاه های تصف یه آب کلمنی در بازار ایران عرضه شده است که انواع مختلفی دارد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید. با تهیه تصفیه آب سی سی کا می توانید ضامن سلامتی خود و خانواده تان باشید و از شر آلودگی های آب آشامیدنی خلاص شوید. این شرکت نمایندگی رسمی فروش و پخش بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی از جمله سافت واتر و مینروا نیز هست که به صورت رایگان در تهران و استان البرز این دستگاه ها را ارسال و نصب می کند. شرکت آکوا-وین کنترل کیفیت مونتاژ ایرانی 6 مرحله ای نیز بهره میبرد تا. این دستگاه ها معمولاً در آشپزخانه و زیر سینک نصب شده و با یک شیر برداشت اضافه ای که روی سینک نصب می شود، این امکان را فراهم می آورد تا آب با کیفیت بسیار بالا و بهداشتی برای مصارف شرب و پخت و پز در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

یک دستگاه تصفیه آب عالی دستگاهی است که با دقت با توجه به میزان و نوع آلودگی آب انتخاب شود و البته بتواند آب خروجی با ویژگی هایی که مد نظر ماست را خرید دستگاه تصفیه آب به ما بدهد. صنعتی بسته به نیاز مشتری توانایی تولید و تصفیه آب از روزانه 5 مترمکعب تا اندازه مورد نظر مشتری را دارند؛ امکان تصفیه آب شور، افزایش راندمان تولید، هزینه کم و مقرون به صرفه بودن از جمله مزایای این دستگاه است که قیمت آن بنا به نیاز مشتری، سختی آب و برند قطعات قابل تغییر است.

لیست فیلتر های تصفیه آب زیرا محصولات این واردکننده با کارتن و بسته بندی اصل خود کمپانی بوده و همچنین ابزار و شیرآلات مورد استفاده در هنگام نصب دستگاه همگی با بهترین کیفیت دراختیار مشتری قرار می گیرد. این لیست در تاریخ پنج شنبه – ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / الخمیس – ٩ ذوالقعده ١٤٤٣ / Thursday – 2022 09 June بسته شده است. ISO-14001 گواهینامه بین المللی حفاظت از محیط زیست که در سال ۲۰۰۱ (۱۹ سال پیش) به منظور مسئولیت محیط زیست اخذ شده است. فیلتر های 3 مرحله اول که پیش تصفیه نامیده می شوند، هر 6 ماه یک بار تعویض می شوند. برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال یک سری فاکتورها را باید به عنوان معیار برای خرید خود قرار دهیم.

کافی است شیر ورودی دستگاه را باز کنید تا آب آشامیدنی از لولهکشی وارد شیلنگ شوند و دستگاه وارد روند تصفیه شود. شیر برداشت نیز از موارد نسبتا مهم به شما می آید . حتی اگر این فیلتر ها را برای تعویض فیلتر تصفیه آب cck استفاده نمیکنید نیز پیشنهاد میشود که از فیلتر تصفیه آب تایوانی cck برای تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی خود استفاده نمایید چون هم دارای سایت جهانی بهداشت تاییدیه و گواهی بین المللی داشته و هم قیمت فیلتر تصفیه آب cck نیز نسبت به مابقی قیمت های نامعقول مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی مناسب تر است . بعد از دریافت آنالیز آب خام مهمترین نکته در زمان خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی تعیین ظرفیت دستگاه آب شیرین کن صنعتی است؛ تعیین ظرفیت تولید و تصفیه آب میتواند در کاهش هزینه خرید دستگاه RO کمک به سزایی کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار