معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | gamerforum

در مراحل بعدی، ساخت اکانت کاربری را نیز جزبه‌جز بررسی خواهیم کرد. در صورت داشتن اکانت کاربری می‌توانید این مراحل را نادیده بگیرید. تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است. یکی دیگر از تغییراتی که وارزون 2 را شبیه به همان وارزون 1 می‌کند، اضافه کردن سیستم لوت بدون بک پک یا همان کوله پشتی است. در این حالت، شما وقتی که دشمن را می‌کشید،‌ به جای اینکه کیف او روی زمین قرار بگیرد، تمامی آیتم‌هایی که به همراه داشته روی زمین می‌ریزد که باعث می‌شود تا سریع‌تر و بهتر لوت کنید.

کیت بازی Tacticool

این چالش‌ها، پاداش‌های متنوعی دارند و راه خوبی هستند تا بازیکنان را تشویق کنند با سبک‌ها و تاکتیک‌های مختلف بازی کنند. اکتیویژن هم برای یاران وفادارش که این پیش‌ثبت‌نام را انجام می‌دهند جوایزی درنظر گرفته است. این پاداش‌ها زمانی‌که پیش‌ثبت‌نام‌ها به اعداد خاصی برسند اعطا می‌شوند.

  • در قسمت Load outs هم به بازیکنان فرصت می­دهد بتوانند با انتخاب سلاح و آیتم­ هایی که آپدیت می­کنند، موجب شکست تیم حریف بشوند.
  • این بازی که در ابتدا تنها برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن منتشر شده بود، تحسین‌های بسیاری را به همراه داشت.
  • همچنین علاوه بر موارد فوق، آیتم‌ها در خانه‌ها و بخش‌های مختلف مپ‌های بازی بهتر پخش خواهد شد تا بازیکنان راحت‌تر به پول بیشتر و سلاح دسترسی داشته باشند.
  • به دلیل محدودیت­ ها و تحریم های ایران قابلیت خرید سی پی برای گیمر ها وجود ندارد .
  • علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی بازیکن بترسد.
حال که فایل مورد مجله خبری گیمر فروم خود را دانلود کردید، لازم است تا به سراغ اجرای آن بروید. در این بخش لازم است تا برای به اجرا در آوردن فایل، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن زبان مورد نظر، با کلیک بر روی دکمه Continue می‌توانید به بقیه مراحل بپردازید.

http://eco-communication.irپس از برگزاری مراسم گیم فست حساب رسمی Charlienitel ( حساب معتبر اخبار فرنچایز کالاف دیوتی) توییتی را منتشر کرد و در آن به تاریخ انتشار وارزون موبایل اشاره کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این توییت به انتشار بازی وارزون موبایل در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ ( جمعه ۶ آبان) اشاره دارد که در آن ماه شاهد عرضه مدرن وار فر ۲ نیز خواهیم بود. بنظر می‌رسد اکتیویژن قصد دارد دو عنوان جدید خود را همزمان منتشر کند. در این توییت منتشر شده جزئیاتی در مورد عرضه بازی وارزون موبایل ارائه نشده و مشخص نشده که در تاریخ ۲۸ اکتبر نسخه رسمی یا بتای وارزون موبایل منتشر می‌شود. زمانی که می‌خواهید به سراغ نصب بازی کالاف دیوتی بروید، باید توجه داشته باشید که تک به تک مراحل را به درستی پیش ببرید.

آفر بتل پس

نمی‌توانید این چند ماه را صبر کنید؟ شاید راه‌های دیگری هم برای دسترسی به بازی وجود داشته باشد. نکته دیگر این است که اطلاعات زیادی در خصوص فرایند گذار، ویژگی‌ها و خصوصیاتی که درباره وارزون 2.0 منتشر شده را باید با دانش زمینه‌ای در مورد این سبک بتل رویال بدانید. اگر بازیکن با بازی‌های تیراندازی و سری کال آف دیوتی آشنا نباشد راه سختی در پیش دارد. بازی آموزشی ندارد و بازیکن را مستقیم وسط میدان جنگ پرت می‌کند. در میدان نبرد هم بازیکن با انسان واقعی در ارتباط است با تمام هوشمندی‌ها و خطاهای ممکن ولی بازیکنان تازه‌وارد نبرد سختی در برابر بازیکنان کارکشته‌ی این بازی دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار