معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | gamerforum

لازم به ذکر است که این کمپانی ها به دنبال ارتقا کلی و جامع بازی های موجود هستند. در رویداد خبرگزاری شرکت اکتویویژن، این شرکت اعلام کرد که بازی وارزون موبایل به احتمال زیاد در نقشه وردانسک رخ می دهد. این بازی حالت بتل رویال داشته و کاربران با خیال راحت می توانند به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

http://eco-communication.irیکی از جذاب ترین ویژگی های جدید در وارزون ۲.۰ نحوه‌ی کار حلقه‌های نهایی است. پس از مدت زمان مشخصی، اگر هنوز هیچ تیمی حذف نشده باشد، یک Jailer که شبیه به یک Juggernaut است، بیرون آمده و اولین تیمی که این دشمن را از بین می‌برد، برنده شده و به بازی باز می‌گردد. خوشبختانه لود‌اوت‌ها در وارزون ۲.۰ همچنان وجود دارند، اما آن‌ها متفاوت از قبل هستند.

سی پی کالاف وارزون موبایل

اکتیویژن هنوز تاریخی برای انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 ارایه نکرده. جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، معتقد است که وارزون 2 در سال 2023 منتشر خواهد شد. احتمالا در مارس 2023، و در سومین سالگرد ورود Modern Warfare. اگر از لحاظ تاریخچه‌ای هم بررسی کنیم، میبینیم که اکتیویژن معمولا دوست دارد چند ماهی بین انتشار نسخه اصلی کالاف دیوتی و نسخه وارزون فاصله بیندازد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

  • اما اگر نسخه رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است.
  • برای آن که بتوانید بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و به بازی بپردازید، لازم است تا بر روی دکمه آبی رنگ زیر آن کلیک کنید.
  • طرفداران کالاف دیوتی Warzone در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر قطعاً خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارند و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اند.

بعد از این، حدودا هر دو ماه که یک مجله خبری گیمر فروم نامیده می‌شود، محتوایی به این بازی اضافه می‌شود و به بهانه این محتوا ، آیتم‌های مفصلی به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکن آن‌ها را خریداری کند اما روند بازی تغییری نمی‌کند. وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند. همچنین امکانات ارتباطی مختلف باعث می‌شود، افرادی که دوست دارند زمانی را با دوستان خود بگذارنند، این بازی را دوست داشته باشند.

ویژگی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل

همچنین امروز اکتیویژن در دیسکورد باشگاه اخبار وارزون موبایل را به صورت رسمی راه‌اندازی کرد تا اخبار ساخت این بازی را با کاربرهای خود در میان بگذارد. بنابر اعلام شرکت، از امروز چهارشنبه 16 نوامبر (25 آبان) گیمرها باید نسخه وارزون 2.0 را دانلود و به بازی کردن با آن بپردازند. ظاهراً از لحظه خاموش شدن سرورهای وارزون 1 تا امکان دانلود وارزون 2 برای هر منطقه تنها 2 ساعت زمان فاصله خواهد بود. به همین دلیل گیمرها زمان زیادی را بدون امکان بازی در یکی از نسخه‌ها منتظر نخواهند ماند. گیمرها در کشورهای دیگر از حدود ساعت 16 امروز (به وقت ایران) امکان دانلود را به نوبت خواهند داشت که پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت زمان 24 ساعت امکان دانلود برای همه کاربران در سراسر دنیا فراهم شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار