معنی کلش آف کلنز واژه‌نامه آزاد | gamerforum

برای مثال تصور کنید که بتوانید در کلن‌وارها با کلن دوستتان به صورت همزمان شرکت کنید و خودتان را به چالش بکشید. همچنین یکی دیگر از برتری‌های سرویس سوپرسل ID و مقابل گوگل پلی گیمز؛ امنیت نسبتا خوب آن بود. منتهی یکی از ایرادات بزرگ این سرویس؛ این بود که اگر شما قبلا با ایمیل خاصی در این سرویس ثبت نام کرده بودید و به هردلیلی دیگر به آن ایمیل دسترسی نداشتید، دیگر نمی‌توانستید آن ایمیل را تغییر دهید. خوشبختانه بنظر می‌رسد که سوپرسل قصد دارد تا این مشکل را در سال جدید برطرف کند و همچنین قابلیت تایید دو مرحله‌ای را نیز به دنیای بازی موبایلی کلش آف کلنز و سرویس سوپرسل ID اضافه کند تا اکوسیستم ارتقا یافته‌تری را ارائه کند.

بیلدر بیس بازی Clash of Clans

رهبر یا قائم مقام آن می‌تواند جنگ را با حضور افراد انتخابی شروع کند. یک روز برای آماده‌سازی و روز دیگر برای نبرد در نظر گرفته می‌شود. در روز نبرد افرادی که در جنگ شرکت دارند می‌توانند دو حمله انجام دهند. در بهترین عملکرد یک بازیکن می‌تواند شش ستاره برای قبیلهٔ خود بدست بیاورد. قبیله‌ای که بیشترین تعداد ستاره یا بیشترین درصد تخریب را دارد برنده می‌شود.

جم‌های خود را درست خرج کنید

منتهی چیزی که مشخص است، این است که این بخش ایرادات بسیار بزرگی دارد و سوپرسل ابدا نمی‌تواند با یک آپدیت ساده همه‌چیز را حل کند. بنابراین شاید بهتر باشد که صبر کنیم و کار را به سوپرسل بسپاریم تا آن‌ها پیش از آن‌که دیر شود، فکری به حال بخش بیلدر بیس بازی کنند. سال ۲۰۲۲ سالی دوست داشتنی و پر از اتفاقات جذاب برای گیمرها بود.

اکسیر سیاه ماده­ای کمیاب است و برای ارتقا بخش قهرمانان مورد استفاده قرار می­گیرد. الماس نیز سبز رنگ است و سرعت پیشرفت و ارتقا نیروهای شما در بازی را بالا می­برد. سابقه 7 ساله ما در انجام خرید جم و سایر خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌ها گویا همه چیز است که با یک سرچ ساده روی گوگل قابل اثبات است.

  • همانطور که می‌دانید، سال ۲۰۲۳ قرار است سالی پربار و دوست داشتنی برای موبایل گیمرها باشد.
  • برخی از نرم‌افزارهای موجود در بازار هم می‌توانند بهترین بیس‌های هر تاون هال را به شما نمایش دهند.
  • با خرید کارت طلایی یا گلد پس کلش و پایان فصل می توانید 25 میلیون اکسیر، 25 میلیون طلا و 250 هزار دارک اکسیر نیز دریافت کنید.
  • همچنین ساختمانی به نام آزمایشگاه می‌تواند سطح و قدرت نیروها را افزایش دهد.

در اینجا دیگر مجله خبری گیمر فرومی به عضویت در کلن و یا نیاز به ادمین کلن برای استارت چالش نخواهد بود. چالش های جدید به دو دسته کلی سطح نقره ای و سطح طلایی تقسیم بندی شده است. که برای رسیدن به سطح طلایی شما نیاز به خرید بلیت طلایی کلش یا همان خرید کارت طلایی کلش اف کلنز خواهید داشت. سایت ۱۰۰۰جم به منظور ارائه مستقیم و بی واسطه خرید جم کلش اف کلنز ارزان و دیگر آفرهای این بازی زیبا طراحی و راه اندازی شده است.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار