ندای وظیفه: وارزون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | gamerforum

این محتوا شامل تفنگ‌هایی هم می‌شود که درطول مجله خبری گیمر فروم محدود به بازی اضافه می‌شوند. دقت کنید که بعضی از چالش‌ها در زمان عرضه محدود بازی در دسترس نیستند. مثل دیگر عنوان‌های Call of Duty، در این چالش‌ها باید مجموعه‌ای از اسلحه‌ها، مهارت‌ها یا تجهیزات را تکمیل کنید.

  • گیمرهای بسیاری تقاضای عرضه این بازی رایگان در سبک بتل رویال را روی پلتفرم اندروید داشتند.
  • البته این حالت، حالت پیش‌فرض بازی نیست و نمی‌توانید در وسط نبرد، زاویه‌ی دید خود را تغییر داده و از حالت اول شخص به سوم شخص یا برعکس تغییر دهید بلکه باید قبل از شروع مسابقه آن را انتخاب کرده باشید.
  • درحال حاضر، طبق چیزهایی که به گوش می‌رسد باید در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 منتظر عرضه عمومی بازی باشیم.
  • در این حالت، شما باید خودرویی که توسط تیم Shadow Company (سربازان جنرال شپرد) دزدیده شده است را پس بگیرید و به محل مشخص شده و امن برسانید.
  • این اقدام عجیب احتمالا به دلیل وضعیت فعلی پروژه وارزون و جلوگیری از نشر هرگونه مطبوعات نامناسب احتمالی بوده است.
  • البته Call of Duty برای بعضی از کاربران به‌طور آزمایشی بسیار زودتر در دسترس قرار گرفته است.

در کنار یک سری از تغییرات کلی، تعدادی تغییرات جزئی نیز وجود دارند. به عنوان مثال در وارزون ۱ هنگامی که از هواپیما به بیرون پریده و به سمت نقشه حرکت می‌کردید، می‌توانستید در میان زمین و آسمان به دیگر بازیکنان شلیک کنید و آن‌ها را از همان ابتدا از میان بردارید. با این حال این ویژگی در وارزون ۲.۰ کنار گذاشته شده تا بازیکنان بهتر بتوانند به انتخاب مکانی بهتر برای جمع‌آوری تجهیزات فکر کنند. علاوه بر کشور بازی، لازم است تا نام کاربری و پسورد خود را نیز وارد کنید. اگر پیش از این در بازی اکانت کاربری نساخته‌اید، لازم است تا در اولین قدم به ساخت اکانت کاربری خود بپردازید.

راهنمای خرید و بهترین سیستم های کامپیوتر پیشنهادی بر اساس قیمت و کاربرد (بهمن

لازم به ذکر است که این کمپانی ها به دنبال ارتقا کلی و جامع بازی های موجود هستند. در رویداد خبرگزاری شرکت اکتویویژن، این شرکت اعلام کرد که بازی وارزون موبایل به احتمال زیاد در نقشه وردانسک رخ می دهد. این بازی حالت بتل رویال داشته و کاربران با خیال راحت می توانند به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

در فصل بعدی کالاف دیوتی موبایل چه نقشه جدیدی را خواهیم دید؟

یکی از جذاب ترین ویژگی های جدید در وارزون ۲.۰ نحوه‌ی کار حلقه‌های نهایی است. پس از مدت زمان مشخصی، اگر هنوز هیچ تیمی حذف نشده باشد، یک Jailer که شبیه به یک Juggernaut است، بیرون آمده و اولین تیمی که این دشمن را از بین می‌برد، برنده شده و به بازی باز می‌گردد. خوشبختانه لود‌اوت‌ها در وارزون ۲.۰ همچنان وجود دارند، اما آن‌ها متفاوت از قبل هستند.

http://eco-communication.irحال ویژگی آن اینجاست که با برداشتن پلاک، شما مقداری پول و یک رادار کوتاه مدت را دریافت می‌کنید که هم جای دشمنان و هم جای جعبه‌های اطراف را مشخص خواهد کرد. مهم­ترین تفاوتی هم که بین بتل و حالت­های دیگر وجود دارد این است که در حالت بتل، علاوه ­بر دید اول شخص قابلیت دید سوم شخص را هم خواهید داشت. این بخش ظرفیت 120 بازیکن را دارا است و شما می­توانید تک نفره، دو نفره یا چهار نفره بازی کنید. در این بین هم رویداد­ها و چالش­های مختلف به صورت هفتگی برگزار می­شود که باعث جذابیت بیشتر و کسب جوایز مختلف می­شود. البته این هم بستگی به این دارد که شما می­خواهید با چه بازیکنانی بازی کنید.

گیمپلی بازی وارزون موبایل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار