هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون

اجرای کناف اتاق خواب بصورت عکس و مدل های جدید سقف کاذب اتاق خواب، در زمان انتخاب خود صرفه جویی نمایید. یکی از پرکاربردترین انواع سقف بصورت عمومی سقف کاذب گچی است. استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد. بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است.

مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست. کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید با این ایده اجرا می شود که بعد دیگری به سقف اضافه کند و نورپردازی تنها به منظور روشن کردن فضا نباشد بلکه نور بخشی از روح معماری در فضای سازه در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از لوستر طرح کناف حاشیه دیوار انتخاب مناسبی است.

آیا روش متری، روش درستی است؟

هزینه سقف کاذب به نوع سقف و همچنین میزان کار مورد نیاز برای نصب آن بستگی دارد. سقف کاذب یکی از عناصر معماری فضاهای داخلی ساختمان است که دارای دو جنبه عملکردی است. علاوه بر ایجاد عایق هدررفت انرژی و یا عایق صوتی، بهره‌ وری زیبایی و ارزش افزوده‌ آن در دکوراسیون داخلی، باعث استفاده بیشتر این عنصر در فضاهای مسکونی یا تجاری شده است. از این رو برآورد هزینه سقف کاذب امری است که هنگام بازسازی و یا طراحی داخلی فضاها با کاربری های متنوع اهمیت زیادی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد هزینه سقف کاذب ارائه شده است.

بعد از اتمام نصب کناف، باید برای برق‌کشی و نصب روشنایی و نقاشی ساختمان هم هزینه‌ای در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که برخی از متخصصان کناف هزینه درزگیری، بتونه‌کاری و برش محل نصب ‌هالوژن را جدا محاسبه ‌‌می‌کنند. در صورتی که مصالح و ابزارها در دسترس باشد و فقط نیاز به یک متخصص نصب کناف داشته باشید، هزینه کناف سقف متفاوت خواهد بود. برای اجرای سقف مجازی میتوان از ضخامت های ۲ – ۴ – ۸ – ۱۶ میلیمتر با توجه به گستره اجرا استفاده کرد. در این نوع از سقف های عایق پشم سنگ به صورت رولی در بازار توزیع می شود و دارای انعطاف پذیری می باشد. پشم سنگ در انواع مختلفی بدون روکش و با روکش آلومینیومی تولید و عرضه می گردد.

هر کدام از این عامل ها حرف برای گفتن زیاد دارند و بر روی دستمزد کناف کار اثر می گذارند که در ادامه به طور کامل به سراغ تک تک آن ها می رویم. کناف دکوراسیون امیدوار است در ادامه راه با ایجاد شبکه یکپارچه از مجریان با تجربه در سراسر کشور نسبت به ارتقا سطح فنی مجریان نقش پررنگی را ایفا نماید. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین.

هزینه کنافکاری سقف ۱۴۰۱ قیمت سقف کناف آشپزخانه اتاق خواب سرویس بهداشتی ساده مدرن کلاسیک-کناف آوگون

در ابتدا قبل از هر تصمیمی برای اجرای کناف دیوار یا اجرای سقفکناف باید بدانید کناف چیست؟ در واقعیت کناف نوعی سازه گالوانیزه است کهروی آن را با متریالی همچون گچ و سیمان می پوشانند. نام کناف بر گرفته از شرکتتولید کننده این مصالح است و البته که دیوار کناف کاری شده درواقع دیوار کاذب ساخته شده از جنس متریال کناف است. در ادامه به معرفی انواع کنافکاری دیوار و موارد استفاده از کناف در فضاهای مختلف و همچنین عوامل موثربر هزینه کناف کاری ساختمان، قیمت کناف و قیمت کناف سقف میپردازیم. اجرای کناف در سقف آشپزخانه و به کار بردن نورپردازی آشکار و مخفی در آن باعث زیبایی بیشتر فضای آشپزخانه میشود.

اگر بخواهیم نگاه کلی به کاربرد کناف ها داشته باشیم، نسل توسعه یافته گچ ها هستند که به دلیل تنوع در طراحی و مقرون به صرفه بودن شان نسبت به گچ، مورد استفاده انبوه سازندگان قرار می گیرند. بیشترین استفاده از کناف در سقف ها و دیوار های ساختمان است که باعث می شود علاوه بر ایجاد فضایی خاص برای پذیرایی، سرعت کار نیز بالا برود. همچنین کناف ها نسبت به شرایط آب و هوایی و اجزای مختلف ساختمان، از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. در زمان اجرا کناف شما می توانید ارتفاع سقف را به صورت دلخواه تغییر دهید. به این صورت که در ساختمان هایی که ارتفاع سقف آنها بسیار زیاد است می توانید با استفاده از این مدل سقف کناف ارتفاع آن را به هر اندازه که مورد نظرتان هست کاهش دهید.

اجرای کناف در تهران

به همین دلیل در بالا تأکید کردیم که قیمت‌گیری با قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی جزئیات باید باشه. همینطور، در کارهای تعمیراتی مثل برطرف کردن ترک‌ها و نم دادن سقف، به دلیل کم بودن حجم کار و از طرفی پر زحمت بودن، قیمت ِ توافقی مطرح میشه. یا مثلاً، قیمت ارائه شده برای کار تا ارتفاع 3 متر است، به ازای افزایش هر متر، مبلغی به کار اضافه میشه.

  • شفاف سازی بصورت لیست بروز شده و مشخص در زمان نوسان قیمت ها، مشتریان گرامی را درباره خریدی سالم آسوده خاطر می نماید.
  • و حالا تمایل دارید چنین زیبایی را با انتخاب یک طرح دلخواه به منزل یا محیط کار خود اضافه کنید.
  • که اگر چند نیرو برای کناف کاری نیاز باشد، این عدد بین آن ها تقسیم می شود.
  • سقف کاذب کناف کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود.
  • هزینه سقف کاذب که در بسیاری از موارد بخشی از پروژه بازسازی و نوسازی فضاهای قدیمی‌تر نیز می ‌تواند باشد، با توجه به نوع سقف تنوع زیادی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار