پشتیبانی شبکه چیست پیشگام رایانه

یکی از اهداف داشتن پشتیبان در هر مجموعه ای حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه هر شرکتی است. با وجود یک متخصص شبکه در مجموعه یا شرکت خدماتی در این زمینه خیالتان از این بابت راحت است. راه اندازی router های نرم افزار و سخت افزاری برای ارتباط میان دو شبکه lan. برای اطلاع از شرایط بستن قرارداد پشتیبانی شبکه و همچنین راهنمایی درباره خدمات شبکه شرکت ما می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید. متخصصان شبکه و برنامه نویسان حرفه ای ما در شرکت اعتمادشبکه پرهام در کنار یکدیگر جمع شده اند تا شما با صرف حداقل هزینه و زمان به باکیفیت ترین سطح از خدمات شبکه برسید.

بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات رایج، می‌توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند. کارشناس پشتیبانی شبکه تصمیم می‌گیرد که چگونه سیستم ها را ارتقاء و بهبود دهد. زمانی که یک شرکت یا سازمان، زیرساخت ارتباطی خود را ارتقاء می‌دهد و یا چند سیستم جدید نصب و راه اندازی می کند، کاری است که یک کارشناس پشتیبانی شبکه حتماً باید آن را مدیریت کند.

سفارشی سازی

نمونه دیگری از پشتیبانی شبکه از طریق اتصال خارجی و یا به صورت ریموت است. به این معنی که از اینترنت برای دسترسی به رایانه در مکانی جداگانه در هر نقطه از جهان استفاده می شود. راه‌ های زیادی وجود دارد که تراکنش داده‌ ها می‌ تواند انجام شود، با سرورهای همتا به همتا، دسترسی از راه دور و دانلود مستقیم تنها تعدادی از گزینه‌ ها هستند. در حالی که شخص دیگری در جایی در فضای مجازی می تواند مستقیماً به رایانه دسترسی داشته باشد، پشتیبانی ریموت اغلب به دسترسی به وب سایت سازنده تجهیزات شبکه برای دانلود درایورها یا سایر دستگاه هایی اشاره دارد که به عملکرد عادی سیستم کمک می کند. با پشتیبانی شبکه می‌توان بهترین عملکردهای امنیتی و بهره وری سازمانی را افزایش داد. مدیریت و نظارت بر عملکرد و به روزرسانی‌های امنیتی بخشی از امور مربوط به پشتیبانی فنی برای شبکه‌ای از کامپیوترهاست.

الزامات تکنسین پشتیبانی شبکه در رایان پشتیبان:

در هر صورت، تعرفه خدمات با بررسی نیازهای سازمانی و ارائه راهکارهای کاربردی تعیین می‌شود. برای اطلاع از هزینه پشتیبانی شبکه متناسب با پروژه شما، با تیم پشتیبانی پینگونت تماس بگیرید. با برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه به یک گروه متخصص، شما بر روی هسته اصلی کسب و کارتان تمرکز می‌کنید و دغدغه‌ای بابت مسائل تخصصی مثل شبکه و سرویس‌های آن نخواهید داشت. بلکه گروهی متشکل از کارشناسان فنی در این حوزه برای شما کار می‌کنند.

مشخص کردن تجهیزات شبکه و سیستم‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند. به طور کلی به مجموعه خدماتی که جهت حفظ و نگهداری و رفع ایرادات بوجود آمده هر شبکه ای انجام می‌گیرد، خدمات پشتیبانی شبکه می‌گویند. اگر کارشناسان شبکه مختص به شما در محل شرکت حضور نداشته باشند، ما می‌توانیم مشکل شما را با کارشناسی دیگر مطرح کرده و سریعا آن را برطرف کنیم. در موارد که نیاز به کارشناس اصلی پروژه باشد از طریق ریموت این مشکل را حل خواهیم کرد. می‌توانید از طریق واتس اپ آوش نت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در هر ساعتی از شبانه روز مشکلاتتون رو مطرح نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد. ما در مجموعه آوش نت تمام تلاش خود را داریم تا در کمترین زمان ممکن مجموعه مشتریان خود را بررسی و بهترین راهکار ممکن را به آنها پیشنهاد دهیم.

پشتیبانی شبکه چیست پیشگام رایانه خدمات ما شامل همه چیز از پاسخ به سوالات در مورد شبکه گرفته تا تهیه آخرین تجهیزات و حتی اقدامات امنیت سایبری است. از کابل کشی شبکه، خرید تجهیزات و پیاده سازی آن تا آموزش و پشتیبانی و نگهداری از آن همراه شما خواهیم بود و تمامی سوالات شما را پاسخگو خواهیم بود. اگر شبکه‌ای به درستی کار نکند، روند فعالیت روزانه سازمان مختل می‌شود. سازمانی که هر روز با مشکل قطع شدن شبکه دست و پنجه نرم می‌کند، نه می‌تواند کارکنان خود را راضی نگه دارد و نه خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهد. اینجاست که هزینه‌های زیادی به سازمان تحمیل می شود و فرصت‌های خوب برای توسعه کسب و کار از بین می‌روند. بدون پشتیبان شبکه عملا سازمان در هر لحظه میتواند با تهدیدهای کوچک و بزرگ روبرو شود.

در کسب و کارهای امروزی بهره نبردن از این سرویس ها موجب میشود که به رقبا فرصت مناسبی برای کنار زدن پشتیبانی تخصصی شبکه‌های کامپیوتری خود بدهید. با توجه به موقعیت های مختلف افراد می توانند با استفاده از اطلاعات کاربردی که در ادامه بیان خواهد شد یک پشتیبان شبکه موفق باشمد. قابلیت مهم دیگر یک پشتیبانی شبکه موفق سازماندهی و چندوظیفه بودن در یک سازمان می باشد.

  • در زمانی که شما به عنوان مسئول پشتیبانی شبکه شناخته می شوید، اساسی ترین مسئولیت شما آن است که ظرفیت های لازم برای پاسخگویی به نیازهای شبکه را فراهم آورید.
  • منظور از پشتیبان شبکه را می توان تعدادی از فعالیت ها در زمینه سرویس شبکه کامپیوتری شناخت که برای نگهداری، و حل مسائل شبکه انجام می شود.
  • امروزه گردش اطلاعات و دیتا در سازمان‌ها و کسب‌وکارها همانند گردش خون در بدن انسان ضروری و حیاتی است.
  • متخصص شبکه یعنی اینکه کارشناس در ابتدا دوره های پایه شبکه را گذرانده باشد و بعد نسبت به علاقه و آگاهی خود گرایش خاصی را انتخاب کند و بعد در آن گرایش تمام دوره های حرفه ای آن را بگذراند تا به آن رشته کاملا مسلط شود.
  • می‌توانید از طریق واتس اپ آوش نت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در هر ساعتی از شبانه روز مشکلاتتون رو مطرح نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبان شبکه نیز به فرد یا شرکتی که مجموعه فعالیت های فوق را مدیریت میکند و یا انجام میدهد گفته میشود. پشتیبان شبکه می تواند یک فرد و یا یک شرکت متخصص باشد که در حوزه پشتیبانی شبکه مهارت و تخصص دارد. مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری باید توسط افراد مجرب و با تجربه انجام شود تا خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار و نگهداری از سیستم ها به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد. پشتیبانی شبکه یکی از الزاماتی است که اکثر شرکت ها و سازمان ها به آن نیاز دارند. برخی از شرکت ها با استخدام نیروی تخصصی به خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار مبادرت می ورزند و برخی دیگر با برون سپاری، مدیریت خدمات آن را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری می دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار