کالاف دیوتی وارزون Call of Duty Warzone 2 ؛ هر آنچه که باید بدانید! پیویو مگ | gamerforum

سبک بازی ایجاب می‌کند تا بازیکنان برای بقا و پیشرفت خود سایر بازیکنان را غارت کنند. ایستگاه‌های خرید نیز همانطور که ذکر شد دیگر محلی برای خرید لود‌اوت‌های شما نیستند بلکه به دو بخش تجهیزات و سلاح تقسیم شده‌‌اند. در بخش تجهیزات می‌توانید به مواردی مانند نارنجک، درون، C4، زره و غیره دست پیدا کنید و هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.

خرید باندل وارزون موبایل

امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی بازی وارزون موبایل و تاریخ انتشار وارزون موبایل با شما صحبت کنیم. بازی وارزون موبایل یکی از مورد انتظار قرار گرفته ترین بازی های جهانی به حساب می آید که به تازگی معرفی شده است. اولین بازی این شرکت که تجربه خوبی نبود و با داشتن باگ ها و مشکلات مختلف، خیلی راحت به فراموشی سپرده شد. ولی، اخیرا این شرکت با معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل نسبت به بهبود وضعیت بازار و کسب تجربه اقدام کرده است.

خرید جم بازی Empires & puzzles

بازیکن در این بازی همواره خود را در خطر می‌بیند و به همین خاطر دلهره و فشار عصبی زیادی را تحمل می‌کند. همچنین روند بازی‌های بتل رویال مبتنی بر حذف دشمن و غارت امکانات اوست که عمل بی‌رحمانه‌ای‌ست. با به پایان رسیدن مرحل نصب نرم افزار، صفحه اصلی بازی برای شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله لازم است تا بر روی کره زمین کلیک کنید تا به قسمت اصلی بازی روانه شوید.

  • همان‌طور که گفتیم کیلزتریک‌ها با آپدیت جدید آلفا به بازی اضافه شده‌اند.
  • پس از به پایان رسیدن تمامی مراحل بیان شده، لازم است تا مانند هر نرم افزار دیگری، لوکیشن نصب نرم افزار مشخص شود.
  • نکته‌ای که احتمالا اخیرا همه ما متوجه شدیم این است که بهترین راه به جواب رسیدن، شبکه‌های اجتماعی هستند.
  • روند سبک بازی پلاندر با اینکه خشونت کمتری دارد اما با توجه به اینکه محوریت بازی جمع کردن پول است، ممکن است به پول ارزش و جایگاهی کاذب بدهد.

درحال‌حاضر فقط در حالت مولتی‌پلیر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. هر بازیکن می‌تواند حداکثر سه‌تا Killstreak انتخاب کند و آن‌ها را بازی خودش اضافه کند. تا به‌حال خبرها از این حکایت داشت که بازی در زمانی نامشخص در سال 2023 عرضه خواهد شد. تا همین حالا هم هوادارن زیادی پیش‌ثبت‌نام را انجام داده اند و منتظر عرضه بازی هستند. البته Call of Duty برای بعضی از کاربران به‌طور آزمایشی بسیار زودتر در دسترس قرار گرفته است. درحال حاضر، طبق چیزهایی که به گوش می‌رسد باید در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 منتظر عرضه عمومی بازی باشیم.

خرید 1100 سی پی وارزون موبایل

این مجله خبری گیمر فروم دارای ویژگی های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنید. هنگامی که رویدادهای هیجان انگیز و محتوای جدید در بازی رخ می دهد، اعلان های فشار را فعال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که از این ویژگی ها استفاده کنید یا خیر. به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد (ممکن است هزینه های شبکه اعمال شود).

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار