۱۳ قابلیت جدیدی که احتمالا در سال ۲۰۲۳ به کلش آف کلنز اضافه خواهند شد | gamerforum

ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.

  • برای حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز در موبایل در دستگاه‌های آیفون نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی ندارید.
  • اگر بیس شما ضعیف است، بخشی از منابع حیاتی خود مانند دارک الیکسر و طلا را مصرف کنید تا اگر مورد حمله قرار گرفتید، آسیب زیادی نبینید.
  • قسمت جذاب بازی کلش آف کلنز این است که شما برای ساختن جزئیات قبیله خود مثل بخش اکسیر سازی، سیستم دفاعی و کارخانه سرباز سازی نیاز به منابع خاصی مانند الماس ، طلا ، اکسیر واکسیر سیاه دارید.

در سراسر دنیا این بازی جذاب توسط اقشار مختلف نصب و برای به دست آوردن دستاوردهای بیشتر تلاش می شود. شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه کسی در این بازی احتمال برد بیشتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید با جم کلش و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. بدون شک بازی موبایلی کلش آف کلنز یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌هایی است که شما می‌توانید به سراغش بروید. این بازی به صورت کلی ایرادات چندان بزرگی ندارد که بخواهد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

http://eco-communication.ir

در ادامه، با کلیک روی گزینه Install، مجله خبری گیمر فروم برای شما نصب خواهد شد. هنگامی که موانع کلش اف کلنز را از سر راه برمی‌دارید، در هر نقطه از 0 تا 6 جم یا جواهر به شما اعطا می‌شود. وقتی 50 مانع را بردارید، 10 جواهر و با حذف 500 مانع، 20 جواهر در بازی کلش آو کلنز Clash of Clans دریافت خواهید کرد. کلش اف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن کمپانی معروف سوپرسل قرار می‌گیرد.

معرفی بازی کلش آف کلنز؛ بعد از هفت سال، همچنان سرگرم کننده

دسته اول کسانی که از Super Troop‌ها متنفرند، و دسته دوم کسانی‌اند که عاشق این نیروها هستند. منتهی جزو هر دسته‌ای که باشید، خبر خوب برایتان این است که عملکرد کلی Super Troop‌ها در سال آینده کاملا تغییر خواهد کرد. این نیروها درواقع ورژن ارتقا یافته سربازان معمولی بازی کلش آف کلنز هستند که در آپدیت فصل بهار سال ۲۰۲۰ به بازی اضافه شدند و متاسفانه به دلیل مشکلاتی که داشتند، کمترکسی از آن‌ها استفاده می‌کرد. کلن‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های بازی موبایلی کلش آف کلنز به شما می‌روند که از همان ابتدای کار؛ سبب جذاب‌تر این شدن بازی شدند. درست تا پیش از سال ۲۰۱۹؛ شما می‌توانستید که از طریق چت جهانی بازی یا همان گلوبال چت، بازیکنان مختلف را پیدا کنید و آن‌ها را به کلنتان دعوت کنید.

شما باید اکانت خود را بر روی جمیل تان ثبت کنید تا وقتی بازی را آپدیت می کنید اکانت خود را از دست ندهید. این بازی به خاطر ویژگی های جالبی که دارد تا حالا بیش از 500 میلیون بار نصب و دانلود شده است. شرکت سازنده از ابتدای ساخت بازی تاکنون آپدیت­های متعددی را ارائه داده است.

بازی کلش اف کلنز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار