۷ دلیل برای تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل | gamerforum

سی پی واحد پولی درون برنامه این بازی است که با استفاده از آن می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و ان ها را خریداری کنید . همین محبوبیت باعث شده تا خرید CP کالاف دیوتی موبایل مورد توجه بسیار از کاربران قرار بگیرد؛ چرا که همگی می توانند با خرید این آیتم ارزشمند، ضریب موفقیت خود را در میادین نبرد کال آف دیوتی افزایش دهند. همچنین از آنجایی که کسب و حفظ سی پی کالاف دیوتی موبایل یک کار طاقت فرسا و نه چندان محبوب بین کاربران است، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از اقدامات موثر برای تسهیل دستیابی به مزایای آن خواهد بود. در ادامه این مطلب، شما را با CP کالاف دیوتی و نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد.

بازی‌ها

پس از مجله خبری گیمر فروم پیامک، پشتیبان فروشگاه با شما تماس گرفته و فرایند تحویل اکانت شما را آغاز خواهد کرد. پس از واریز، پیامکی از فروشگاه بابت خرید انجام شده دریافت خواهید کرد. در این حالت، اسلحه شما 15 درصد دمیج بیشتر وارد می کند، از لگد افقی آن 12.7 درصد کمتر و از لگد عمودی نیز 14 درصد کاسته می شود.

  • این بتل پس ویژه به شما اجازه می‌دهد تا برای خرید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف، تخفیفات زیادی را دریافت نمایید.
  • در این موارد باید سراغ خرید ابزار درون بازی کالاف دیوتی موبایل بروید.
  • بخاطر تنظیمات گرافیکی بازی و رزولویشن تصویرتون هست، برای دیدن اون ها بهتره تنظیمات گرافیکی تون رو به حداکثر تغییر دهید.
  • اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند.
  • بازی Call of Duty با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا می‌شود.
  • البته برای کابران تلگرام نیز همانند اینستاگرام ما یک کانال تلگرامی داریم که می توانید وارد چنل کالاف دیوتی ما نیز شوید.
جوایزی که در بازی کسب می‌کنید، می‌توانند کارت‌های اسلحه را برای شما به همراه داشته و امکان ارتقا سلاح را به شما بدهند. از آن‌ها می‌توانید برای افزایش برد و گسترش لوله سلاح‌های خود استفاده کنید. نمودار مشخصات سلاح، تاثیر آن‌ها را برحسب تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید، نشان می‌دهد. بدین ترتیب تفاوت زیادی در عملکرد دریافت کرده و می‌توانید از آن سلاح در بازی استفاده کنید. Gunsmith به تازگی به بازی Call of Duty Mobile اضافه شده است و برای ارتقا سلاح‌ها و ساخت اسکین شخصی برای آن‌ها کاربرد دارد. شما به گزینه‌های متنوعی به واسطه آن دسترسی پیدا کرده و می‌توانید تمام سلاح‌های خود را شخصی سازی کنید.

http://eco-communication.ir

از امتیاز های خرید قبلی میشه به عنوان تخفیف برای خرید های اینده استفاده کرد البته فقط برای خرید بالای 100 تومن گزینه استفاده از امیتاز فعال میشه. استفاده از صفحه نمایش لمسی برای کنترل تیرانداز هرگز با یک کنترلر برابر نخواهد بود، که بسیار کم‌تر از صفحه‌کلید و موس است، و شما نمی‌توانید به سادگی از آن اجتناب کنید. ما سفارش ها را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن بین 10 دقیقه الی یک ساعت انجام میدهیم (فقط از ساعت 11 صبح الی 12 شب). شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

فصل‌ها و آپدیت‌های هیجان‌انگیز بازی

شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید. باید در بازی امتیاز بالایی بدست بیاورید تا بتوانید اسکور استریک‌ها را فعال کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار