۷ دلیل برای تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل | gamerforum

همانطور که گفتیم، نقشه‌های چند نفره دارای طیف وسیعی از سبک‌های مختلف بازی هستند و شما می‌توانید از سبک ویژه خود برای موفقیت استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید در Crosfire مکان‌های زیادی را برای تیراندازی در اختیار داشته باشید. می‌توانید سرعت پیشروی خود را در بتل پس افزایش داده و اکانت خود را توسعه دهید. اساسا، شما برای کسب XP در بتل پس بازی را ادامه می‌دهید و رویدادها هم به شما در سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت کمک خواهند کرد. بدین ترتیب می‌توانید سریع‌تر به رده‌های بالاتر رفته و در نبردها سخت‌تر شرکت کنید.

http://eco-communication.ir

وقتی که در یک جمع بزرگ از بازیکنان حضور دارید، می‌توانید با این سلاح همه آن‌ها را بکشید. از صدا خفه کن استفاده نکنید، چرا که سبب کاهش دامنه این سلاح‌ها خواهد شد. از طریق Gunsmith می‌توانید میزان آسیب گذاری سلاح خود را بالا برده و ظرفیت موثر بیشتری هم برای شلیک‌ سریع‌تر برای آن خریداری کنید.

لودکات‌های بهتری را برای خود و تیم‌تان انتخاب کنید

طراحی مجله خبری گیمر فروم کال آف دیوتی موبایل به شکلی میباشد که این بازی را بسیار زیبا و واقعی کرده است . با این تخصص‌ها، تیم‌های قدرتمند علاقه بیشتری به داشتن شما در تیم خود خواهند داشت و می‌توانید در خط پیروزی قرار بگیرید. از طریق مکانیسم این تخصص‌ها، می‌توانید از وسایل الکترونیکی مفید هم در بتل رویال استفاده کنید.

نحوه اجرای کالاف دیوتی موبایل روی پی سی

هدف‌تان نیز باید زنده ماندن تا پایان بازی باشد یا اگر تیم هستید باید تا انتها زنده بمانید. منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند. سایت PersianGem.shop – پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک ارزانترین قیمتهای ممکن را برای سفارش سی پی اعمال کرده و با شارژ فوری امکان خرید را برای کاربران فراهم کرده است. در بازی Call of Duty Mobile تعداد زیادی سلاح وجود دارد و می‌توانید این سلاح‌ها را جمع آوری کرده و آن‌ها را ارتقا دهید. می‌توانید برای‌شان اسکین خریداری کرده و لود کات‌های بیشتری را برای بخش چندنفره بازی در نظر بگیرید. یک مپ جدید مورد انتظار است که قرار است به طور خاص برای کالاف دیوتی موبایل باشد و به نام New Vision City منتشر خواهد شد.

سی پی CP (ریجن فوری)

حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد. در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد. علاوه بر این، باید بدانید که بازی در این حالت بیشتر از بخش چند نفره تکنیک محور است.

  • طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.
  • نوع بازی شما هم تعیین می‌کند که باید کدام سلاح‌ها را در کیف خود قرار دهید.
  • معتبرترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، بی شک سایت موجو شاپ بوده که تا به این لحظه بسیار موفق و درخشان عمل کرده است.
  • اگربه استراتژی های نبرد واستفاده ازتجهیزات جنگی علاقه دارید، میتوانیدهم اکنون این بازی را دانلود و به بازی بپردازید .
  • در صورتی که قصد خرید اکانت کالاف موبایل داشته باشید، به صورت جدی و حتمی به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان به سمت خرید اکانت کالاف دیوتی کرکی نروید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار