بازینامه تاریخ انتشار وارزون موبایل منتشر شد + گیمپلی وارزون موبایل بازینامه | gamerforum

در نظر داشته باشید که حین انجام این ماموریت، ممکن است دیگر تیم‌ها نیز به شما حمله کنند؛ حریف شما فقط هوش مصنوعی نیست. تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در قسمت Load outs هم به بازیکنان فرصت می­دهد بتوانند با انتخاب سلاح و آیتم­ هایی که آپدیت می­کنند، موجب شکست تیم حریف بشوند. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم. اطلاعات این قسمت با عرضه جهانی بازی و آپدیت‌های جدید آن به‌روز می‌شود.

  • همچنین جالب است بدانید که این مپ به جز حالت Resurgence، برای بخش DMZ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • این شرکت اخیرا در رویداد های رسانه ای خود خبر از تولید یک بازی جدید با نام وارزون موبایل را داد..
  • به صورت کلی این بازی با داشتن گیم پلی جذاب، طراحی گرافیک فوق العاده و اجتماعی عالی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
  • دقت کنید که بعضی از چالش‌ها در زمان عرضه محدود بازی در دسترس نیستند.
  • در این حالت، شما وقتی که دشمن را می‌کشید،‌ به جای اینکه کیف او روی زمین قرار بگیرد، تمامی آیتم‌هایی که به همراه داشته روی زمین می‌ریزد که باعث می‌شود تا سریع‌تر و بهتر لوت کنید.
خبر خوش انتهای این مطلب نیز آن است که اکتیویژن به عنوان هدیه‌ای برای گیمرهایی که برای اولین بار وارزون 2 را اجرا می‌کنند یک آیتم جدید در نظر خواهد گرفت که ممکن است با گیمر دیگر متفاوت باشد. سایت رضاجم با انجام بیش از ۷۰۰ سفارش در روز و دارا بودن 14 نماد اعتماد از سازمان های ملی و بین المللی؛ از محبوب ترین و مورد اعتمادترین سایت های مورد استفاده کاربران ایرانی می‌باشد. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ بازار ایران (بهمن

برای سی پی رایگان وارزن موبایل می توانید با دریافت امتیاز از ما دریافت کنید. Precision Strike – 6 kills – وقتی‌که برای یک حمله هوایی برنامه‌ریزی می‌کنید باید منطقه هدف را مشخص کنید. هواپیما از منطقه بازیکن به پرواز درمی‌آید و مواد منفجره را در یک خط پخش می‌کند. نسخه موبایل Warzone، رویداد‌ها، لیست پخش سفارشی‌سازی‌شده و محتوای منحصربه‌فرد خودش را خواهد داشت و به همان اندازه که تجربه‌ خاص خودش را رقم می‌زند، اشتراکاتی هم با دیگر نسخه‌ها خواهد داشت. فراموش نکنید که در این بازی می‌توانید با 119 نفر هم‌بازی شوید.

کالاف دیوتی وارزون 2 با سری قبلی وارزون چه تفاوتی دارد؟

این مجله خبری گیمر فروم لو رفته نشان می‌دهد که منطقه امن در این مد با سرعت بیشتری کوچک می‌شود و بازیکنان برای بقا در آن با چالش بیشتری رو به رو خواهند بود. همان وارزونی که از پی‌سی و کنسول می‌شناسید و گیم‌پلی‌اش را دوست دارید، قرار است خودش را به صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند هم برساند. همه‌چیز ازجمله وسایل نقلیه قابل راندن، هواپیما و روش‌های مختلف کنترل همان است. نقشه این لوکیشن محبوب هوادارن هم قرار است برای اولین بار به موبایل بیاید. حالا بازیکنان می‌توانند بعد از فضای جنگ سرد، در فضای جنگ جهانی دوم بازی را تجربه کنند.

http://eco-communication.irهمچنین زمانی که یک سلاح به سطح آخر آن رساندید، شما حالت جدیدی را باز خواهید کرد که در آن می‌توانید سلاح خود را بهتر تنظیم کنید. شما قبل از ورود به نقشه از دو پرک بهره خواهید برد و در هنگام بازی می‌توانید پرک سوم و چهارم را برای خود فعال کنید. پس از گذراندن تمامی مراحل قبلی، می‌توانید نام کاربری دلخواه و پسورد مناسب خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که لازم است پسورد شما ترکیبی از انواع حروف و اعداد و علامت‌های مختلف باشد.

جزئيات بازی وارزون موبایل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار