بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس همچنین دارای یک اپلیکیشن موبایل می باشد که می توانید با استفاده از آن نیز با صرافی کار کنید. کوینکس از یک سیستم تأیید چند سطحی برای احراز هویت کاربران استفاده می کند. شکل ستاره برای اولویت قرار دادن یک ارز خاص، در سمت چپ ستاره میتوانید به نمودار قیمت دسترسی پیدا کنید و همچنین گزینه کناری آن را برای عوض کردن جفت ارز خود (برای مثال تغییر CET/BTC به CET/ETH) استفاده بکنید. قیمت را در باکس closing price روی 50,000 قرار می دهیم و درصدی از پوزیشن را که می خواهیم ببندیم، انتخاب می کنیم. در مرحله بعد، باید یک لایه امنیتی به حساب خود اضافه کنید که کوینکس به دو روش ارائه می دهد: احراز هویت دو مرحله ای از طریق Google Authenticator یا تأیید از طریق SMS. از 24 ژوئن 2019 ، CoinEx معاملات با استفاده از اهرم یا لوریج را راه اندازی کرد (در آن زمان فقط BTC / USDT امکان معامله با لوریج را داشت، اما جفت های معاملاتی بیشتری در ژوئیه 2019 برای معاملات لوریج به این پلتفرم اضافه شدند).

با کلیک بر قسمت قرمز رنگ میتونید اهرم یا لوریج خودتون رو انتخاب کنید و در قسمت زرد رنگ نیز میتونید مقدار خرید و قیمت خرید خودتون رو مشخص کنید. در قسمت صورتی رنگ نیز میتونید اردر های خرید و فروش و قیمت فعلی و میزان خرید و فروش رو بصورت درصدی مشاهده کنید. در زبانه حساب یا قسمت تنظیمات حساب گزینه رفرال رو مشاهده میکنید. حتی در قسمت ایمیل نیز میتونین ایمیل خودتون و یا لقبی که دارین رو تغییر بدین. رمزی که تمام حروف کوچک و بزرگ لاتین، کاراکترهای مختلف و اعداد را در بر بگیرد. با نگه داشتن موس بر روی قسمت حساب در بالای صفحه و انتخاب تنظیمات حساب به قسمتی که در عکس زیر قرار داره وارد میشید. همانند تصویر زیر اگز حساب شما فقط در مرحله اول قرار دارد و تیک مربوطه بر روی Sign Up میباشد، احراز هویت خود را کامل نمایید. در کادر اول ارز دیجیتال مورد نظر خود را که قصد واریز آن را به این صرافی دارید، انتخاب نمایید.

بسازید و با لینک این سایت 10% در کارمزد تخفیف بگیرید. پس از انتخاب ارز دیجیتال خود بر روی گزینه Confirm کلیک کنید تا آدرسی که باید رمزارز خود را به آن ارسال کنید برای شما نمایان شود. در پایان باید بگیم که برای استفاده از هر صرافی باید در حجم معاملات و رتبه ی اون دقت کرد. از این رو کاربران بسیاری تمایل به استفاده از این صرافی برای انجام مبادلات خود دارند. عوامل مختلفی مانند حجم معاملات روزانه، تعداد زیاد توکنهای لیست شده در این صرافی و از همه مهمتر، تحریم نبودن ایران در صرافی کوینکس، این صرافی را تبدیل به یکی از محبوبترین صرافیها نزد ایرانیان کرده است. ثبت نام در این صرافی شامل مراحل متعددی است که در ادامه همه آنها را صرافی coinex برای ایرانیان توضیح خواهیم داد. در 29 اکتبر 2021، فیس بوک رسماً نام خود را به متا Meta تغییر داد که نشان دهنده تمرکز آن بر متاورس Metaverse است.

صرافی کوینکس یکی از صرافیهای مورد پسند در بین ایرانیان میباشد، به طوری که بیشتر ایرانیها در این صرافی دارای حساب کاربری میباشند. برای آشنایی بیشتر با این صرافی و چگونگی ثبت نام در کوینکس مقاله آن را مطالعه کنید. تیم ایران بروکر همواره سعی کرده تا بررسیهای خود را با دقت هرچه بیشتر و صداقت کامل انجام دهد، تا هموطنان عزیز بتوانند صرافی خود را با اطمینان بیشتر و دغدغه کمتری انتخاب کنند. ثبت نام در این پلتفرم فرآیند سادهای داشته و کاربران میتوانند بلافاصله از حساب خود در صرافی کوینکس استفاده کنند. در صورت تمایل به ثبت نام لطفا “کلیک” کنید و با ورود توسط لینک حساب کاربری کوینکس بسازید و با لینک این سایت 10% در کارمزد تخفیف بگیرید. تلفنهای همراه نیز میتوانند به حساب کاربری متصل شوند که امنیت کلی را افزایش میدهد.

وقتی کد به شماره همراه شما ارسال شد، آن را وارد کرده و روی گزینه (Next) بزنید. در صفحه اصلی بر روی گزینه Exchange کلیک کنید تا وارد قسمت خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس شوید. کافی است به سایت اصلی کوینکس مراجعه کنید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. توجه داشته باشید که یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های موجود در جهان صرافی آنلاین کوینکس است که این روزها اکثر افراد ساکن در ایران به سمت خرید و فروش رمز ارز در این صرافی جذب شده اند، این نکته را در نظر داشته باشید که صرافی کوینکس دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که هر تریدری را مجاب میکند تا معاملات خود را در این صرافی انجام دهد. دقت داشته باشید که بدون آگاهی از بازار ارزهای دیجیتال و نگذراندن دوره های آموزشی ارز دیجیتال به خرید و فروش در این بازار نپردازید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار