بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو!

شاید تنها تفاوت عمده‌ی بین آیدیاپد 3 معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی قبلی با «X515EA ایسوس»، بهره‌مندی لپ‌تاپ ایسوس از درگاه تایپ C باشد. همچنین، پنل نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی X515EA از نوع IPS است که ازنظر دقت بازتولید رنگ‌ها و گستردگی زاویه‌ی دید بسیار بهتر از پنل‌های TFT عمل می‌کند. وجود پنل نمایشگر IPS و یک درگاه تایپ C که برای برخی از کاربران مهم است، ارزش خرید X515EA ایسوس را افزایش می‌دهد. در سایر مشخصات IdeaPad 3 و لپ‌تاپ ایسوس، مانند پردازنده و میزان و نوع رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مشابه یکدیگر هستند.

برخی از لپ تاپ‌ها نیز بدون قلم هستند، اما می‌توانید به‌صورت جداگانه در بازار به سراغ‌شان بروید. در صورت امکان به سراغ صفحه نمایشی بروید که حداقل وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را داشته باشد. پردازنده مرکزی اینتل همواره عملکرد خوبی دارد و برخی از سیستم‌های مقرون به صرفه، به پردازنده‌های سلرون، Core i3 یا پنتیوم هم مجهز هستند که برای کارهای اساسی شما جواب می‌دهند.

بهترین لپ تاپ تا ۱۵ میلیون تومان

این لپ تاپ به پردازنده‌ی AMD Ryzen U با فرکانس بوست 4.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon Vega 7 مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به راحتی برطرف کند. در نظر داشته باشید حضور این پردازنده در محصولات این محدوده قیمت، بسیار نادر است. می توانید لیست کاملی از این ویژگی ها را در بخش «راهنمای خرید» این مقاله بیابید. اما قبل از رفتن به آن، لطفاً لیست انتخاب شده ما از بهترین لپ تاپ های بازی زیر 50 میلیون تومان و بررسی های آنها را ببینید.

پاسخ به این نظر کنل کردن پاسخ

اگر از آن دسته از افرادی هستید که در رشته های دانشگاهی مختلف همانند معماری، گرافیک، ریاضی یا…. به شکل مستمر فعالیت دارید و خود را یک فرد تحصیل کرده نیازمند لپ تاپ می‌دانید، حتما تا پایان این توضیحات با ما همراه باشید. برند چینی ایسر یکی از بهترین مارک های لپ تاپ در جهان شناخته می شود و با ارائه لپ‌تاپ‌های بسیار کم هزینه و کروم بوک هایی با قیمت 150 دلار توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران اقتصادی بدست آورد. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم.

اچ پی توی این مدل از یه نمایشگر 17.3 اینچی فول‌اچ‌دی استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و رنگ‌ها رو خیلی دقیق نشون میده. نمایشگر نرخ تازه‌سازی 144 هرتز رو داره که باعث روان‌تر شدن نمایشگر میشه و چون پنل ماتی داره، از انعکاس نور جلوگیری می‌کنه. از تراشه مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده مرکزی GeForce RTX3070 GDDR6 استفاده شده که قدرت پردازش خیلی خوبی دارن و به راحتی میتونن بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های حرفه‌ای رو اجرا کنن. این مدل از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی و 32 گیگابایت حافظه DDR4 برای رم استفاده کرده. شاید بتوانیم بگوییم که لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD بهترین لپ تاپ میان رده بازار است.

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو! ایسوس گارانتی بسیار بهتری هم دارد و از طرف شرکت ایسوس مادر پشتیبانی می‌شود. مورد مهم دیگر در مورد ایسوس این است که لپ تاپ‌های ایسوس معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معادل خود در برند پرفروش دیگر یعنی لنوو دارند. همچنین کیفیت پلاستیک بدنه و کیبورد لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس کمی پایین‌ است. ایسوس تعداد مدل زیادی در محدوده قیمت زیر 15 میلیون ندارد و این بخش بازار تا حدود زیادی در بهترین لپ تاپ برای معماری دست لنوو است. همچنین براساس تست وبسایت Verge در این لپتاپ می‌توان Shadow of the Tomb Raider را بدون مشکل گرافیکی بازی کرد. به طوری که باتری این لپ تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا 8 تا 10 ساعت دوام می‌آورد.

برای اکثر کاربران کاملا کافی است، البته تعداد لپ تاپ‌های مجهز به رم 16 گیگابایت بسیار کم است. پس باید به قابلیت ارتقای رم در لپ تاپ هم توجه کرد، چون برخی مدلها (مثلا لپ تاپ‌های کوچک)، قابلیت ارتقای رم ندارند. در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. قوی ترین لپ تاپ های جهان موجود در بازار ایران معمولاً بالای 40 میلیون تومان هستند. ایسوس Zephyrus G15 به‌لطف پردازنده‌های Ryzen HS و RTX 3080 یکی از قوی ترین مدل های لپ تاپ جهان است. این مدل حتی از نظر شارژدهی نیز از همیشه بهتر است و یک نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 1440p و رفرش‌ریت 165 هرتز را نیز در کنار بلندگوهای بسیار قدرتمند در اختیار شما می‌گذارد.

پشتیبانی‌نکردن از درگاه تایپ C یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ محسوب می‌شود. لپ‌تاپ لنوو با داشتن رم زیاد و حافظه‌ی سریع و پردازنده‌ی نسبتاً قدرتمند یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار است که علاوه‌بر کار با نرم‌افزارهای آفیس و وب‌گردی، ازپس اجرای بازی‌های نسبتاً سبک هم به‌راحتی برمی‌آید. اگر در محدوده‌ی قیمتی ۲۵ میلیون تومان به‌دنبال لپ‌تاپ قدرتمندی برای کاربری مهندسی یا گیمینگ خود هستید، لپ تاپ اچ‌پی Pavilion Gaming 16 یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند.

آیا لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای انجام طراحی های لباس مثل نرم افزار ایلوستریتور مناسب هستن، بهترین لپتاپ جهت نرم افزارهای طراحی لباس کدام هستند. این لپ ‌تاپ از یک پردازنده Core i5 نسل 11، رم 8GB DDR4 2666MHz، حافظه اس اس دی 512 گیگ و یک گرافیک نسل جدید 2GB MX350 GDDR5 بهره می‌برد. برخورداری از یک ذخیره‌ساز جامد از نوع Nand-Flash مدتی است که به یکی از ارکان اصلی و ضروری برای هر سیستم گیمینگ تبدیل شده است. چه خریدار پی‌سی باشید و چه یک لپ‌تاپ قابل حمل، بررسی دارا بودن یک SSD پر سرعت و ترجیحا از نوع سریع‌تر M.2 در انتخاب‌های مدنظر خود را هرگز فراموش نکنید.

  • همچنین براساس تست وبسایت Verge در این لپتاپ می‌توان Shadow of the Tomb Raider را بدون مشکل گرافیکی بازی کرد.
  • در آن سو، لنوو از 12 گیگابایت حافظه رم DDR4 در کنار این پردازنده قدرتمند استفاده کرده تا انجام محاسبات موازی با سرعت بالاتری انجام شود.
  • ابتدایی ترین عملکردها مانند عملیات های حسابی و مدیریت دستگاه‌های ورودی/خروجی را انجام می دهد و همچنین دستورات را برای سایر اجزای لپ تاپ بهینه می کند.
  • مدل 2021 این سری نیز با همان طراحی رده‌بالا، پردازنده قدرتمند و نمایشگر زیبایی که از این سری انتظار داشتیم عرضه شده و از نظر عملکرد می‌تواند پا به پای بهترین مدل های لپتاپ جهان پیش آمده و حتی برای بازی کردن هم مناسب باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار