دانلود کلش اف کلنز Clash Of Clans 15 83.26 نصب و بروزرسانی کلش اف کلنز با لینک مستقیم | gamerforum

دسته اول کسانی که از Super Troop‌ها متنفرند، و دسته دوم کسانی‌اند که عاشق این نیروها هستند. منتهی جزو هر دسته‌ای که باشید، خبر خوب برایتان این است که عملکرد کلی Super Troop‌ها در سال آینده کاملا تغییر خواهد کرد. این نیروها درواقع ورژن ارتقا یافته سربازان معمولی بازی کلش آف کلنز هستند که در آپدیت فصل بهار سال ۲۰۲۰ به بازی اضافه شدند و متاسفانه به دلیل مشکلاتی که داشتند، کمترکسی از آن‌ها استفاده می‌کرد. کلن‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های بازی موبایلی کلش آف کلنز به شما می‌روند که از همان ابتدای کار؛ سبب جذاب‌تر این شدن بازی شدند. درست تا پیش از سال ۲۰۱۹؛ شما می‌توانستید که از طریق چت جهانی بازی یا همان گلوبال چت، بازیکنان مختلف را پیدا کنید و آن‌ها را به کلنتان دعوت کنید.

حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز در اندروید و آیفون در چند ثانیه

اگر بخواهید از مجله خبری گیمر فروم‌های مود شده استفاده کنید نمی‌توانید به سرور اصلی متصل شوید و گوشی یا تبلت شما شاید هک شود. اگر می‌خواهید به سادگی در Clash of Clans به صورت قانونی تقلب کنید و با هیچ خطری رو به نشوید، می‌توانید از چند راه حل ساده استفاده کنید. قدرتمندترین ترکیب خود را برای کلن وارها نگه دارید و در وارهای معمولی، با توجه به هدفی که دارید نیروهای خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به لیگ‌های بالاتر بروید، کار سخت‌تری دارید چون باید یک ارتش با نیروهایی متنوع داشته باشید. اگر هدف شما در این بازی تنها فارم کردن منابع است، می‌توانید با یک ترکیب ساده و ارزان (برای مثال گوبلین و آرچر) به موفقیت برسید. در مقایسه با بسیاری از بازی‌های استراتژیک در رایانه‌های شخصی، نمی‌توان گفت عملکرد این بازی در صداگذاری کاملا درخشان است اما در گوشی‌های هوشمند و بازی‌های استراتژیک، کلش در این زمینه هم عملکردی کم‌نقص دارد.

قابلیتی که به شما اجازه شخصی‌سازی بصری کلنتان را می‌دهد

اگر همین حالا هم جزو بیش از نیم میلیارد نفر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید با بروزرسانی کلش اف کلنز از بازار، دوباره وارد دنیای جنگ قبیله‌ها شوید. بازی کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی می‌باشد که تا به حال برای اندروید و iOS عرضه شده است. همیشه سوالاتی درباره نصب کلش آف کلنز برای کامپیوتر بدون شبیه ساز مطرح می‌شود. اما باید بگوییم این بازی را در کامپیوتر فقط می‌توان با کمک شبیه‌سازها اجرا کرد.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 15 لول 172 کد 15543

شما باید اکانت خود را بر روی جمیل تان ثبت کنید تا وقتی بازی را آپدیت می کنید اکانت خود را از دست ندهید. این بازی به خاطر ویژگی های جالبی که دارد تا حالا بیش از 500 میلیون بار نصب و دانلود شده است. شرکت سازنده از ابتدای ساخت بازی تاکنون آپدیت­های متعددی را ارائه داده است.

  • بازی دوست داشتنی کلش آف کلنز یک عنوان آنلاین چندنفره است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و عملکرد خوبی نیز دارد.
  • هر بازیکن با توجه به پاداش و جوایزی که در چالش های روزانه، ماهانه و فصلی دریافت می کند تشویق به شرکت در چالش های جدید میشود دیگر نیازی به قبیله ها و مدیر کلن شروع کند نیست.
  • در صورتی که در این بازی نیاز به منابع بیشتر داشتید، می‌توانید در لحظه آن‌ها را از فروشگاه این بازی خریداری کنید.

پس همیشه چالش های سنگین تر را در ابتدای هر ماه انتخاب کنید که فرصت کافی برای انجام آن داشته باشید. چالش های فصلی در بازی کلش اف کلنز به سه صورت تقسیم بندی شده است. به طور مثال حدودا هر 10 روز یک بار بازی یک سری پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز داخل فروشگاه اضافه میکنه و محدودیت زمانی 48 ساعت برای خرید میزاره. یعنی بعد از گذشت 2 روز این افر ها به طور کل حذف خواهند شد و دیگر قابل خرید نمی باشند.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار